Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > irc
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Virus
yes

Registered: Oct 2001

Okej, tack! hittade dit nu

Old Post Dec-26-2001 17:28  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Ok jag gick in i TranceLand och hängde där ett tag...inget gott intryck jag fick dock.....Först när jag kom in var det 50 pers där och ingen svarade...jaja tänkte jag och tryckte ner fönstret tills vidare....en timme senare öppnade jag igen och då var det fullt liv...oh va kul tänkte jag och skulle precis kasta mig in i chattrandet när jag till min förvåning såg att det bara var ett jävla tjaffs.....En snubbe satt och dissade nån annans TranceRadio på Winamp.....en annan satt och kallade folk för rövhål och diskuterade hur det skulle vara att ha 2 rövhål......en annan snubbe satt och påstod att Trance va Fjortis-musik....... Väldigt mogen kanal Antar att det inte alltid är så där...men om vi skulle ha en egen kanal så tror jag att det skulle varan aningen seriösare och trevligare

Old Post Dec-26-2001 18:06 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

tja vad skall man säga. de som sa det där var nog bara en bunt idioter. som du märkte så var majoriteten away och det berodde på att de antingen sov eller jobbade.
nu på kvällen är det något över 100 pers här och mer aktivitet.
och när det är några operatörer vakna så tillåter de knappast att sådan form av skitsnack förekommer. var så säker. vi har strikta regler när det gäller sådant.

Old Post Dec-26-2001 19:13  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tjockis
tranceaddict

Registered: Nov 2001

det är roligare med fler folk.
men det är mer praktiskt med folk man vet vilka det är och en kanal man kan administrera själv och som är förknippat med forumet.

men eftersom jag skiter i vilket,
så ses vi vartsomhelst. säg till var bara

Old Post Dec-27-2001 14:14  Sweden
Click Here to See the Profile for tjockis Click here to Send tjockis a Private Message Visit tjockis's homepage! Add tjockis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > irc
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackEasy One from AnjunaBeats Vol3 [2005] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackVector 7 meets Blair Bitch - "Leprechaun" [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:33.

Forum Rules: