Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Trance energy
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Bellie
Techno ofcourse!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by cyberia
Over radio 538 gesproken ,da lukt mij ni van op hunne site binne te geraken, iemand ?thx

http://www.radio538.nl

Old Post Feb-18-2001 22:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bellie Click here to Send Bellie a Private Message Add Bellie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cyberia
born trancEaddict

Registered: Jan 2001

Ok merci ma tot zover was ik dus ook al gekomme
kan het zijn da het netscape gewoon ni verdraagt?(dus oproep naar degene me netscape,kunne jullie daar binne?)

quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af

Old Post Feb-18-2001 22:33  Belgium
Click Here to See the Profile for cyberia Click here to Send cyberia a Private Message Add cyberia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cold
Senior tranceaddict

Thumbs up Toppie

Gewoon een top feest.
Net zoals de vorige Trance Energy in heerenveen was de sfeer weer uitstekend, een party stemming!...en niet zoals op de meeste hardhouse parties dat ge-eikel met vage trippers. Kortom TE hoort in het rijtje thuis naast Sensation en Innercity.

maar De DJ Skills waren wel iets onder het normale nivo evenals de kwaliteit van de draaitafels..de muziek was daarentegen wat je kan verwachten van Trance Energy, top!

Old Post Feb-19-2001 00:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cold Click here to Send Cold a Private Message Visit Cold's homepage! Add Cold to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teal'k
Supreme tranceaddict

Mijn Opinie:

Rank1 had beter gekunnen, het was niet echt uplifting.. maar zeker wel een lekkere binnenkomer

Mark Spoon, sja, ik hou wel van mark spoon zn stijl.. maar wat van die platen.. hij dacht dat het aan die platen lag.. of iig hij liet het publiek weten dat het daar aan lag.. maar een of andere kastje dat alle muziek binnenkreeg, en opsloeg voordat deze de muziek doorgaf aan de versterker was
dat kanaal kapot, en daarom cue'de deze de muziek.. en bleef de muziek telkens een paar seconden afspelen.. hier kon hij niks aan doen, en tja, dat hij daarna die platen kapot maakte, TERECHT, want als jij daar staat te draaien, en het loopt de soep in, voel jij je ook ZWAAAAAAAAAAR genaaid!!!!

Push, sja, daar valt weinig over te zeggen.. Die belgen roeleren gewoon zo zwaar, daar kan je gewoon niet over klagen alleen maar vet over uit je dak gaan!!

ATB was ook zeer lekker, ik wist eigenlijk niet wat ik moest verwachten van hem.. Maar het was zeker goed, van wat ik gehoord heb..

Johan Gielen RULDE DA PLAZE!!!!!!! OH MAN, wat kan _DIE_ blij gozer goed draaien, en het publiek volledig uit zn dak laten gaan! Ook omdat hij zo lekker communiceerd met het publiek. Later met safri duo, *KREUN*!, jamjam, wanneer komen ze weer??

Mauro Picotto draaide zeker wel een *wicked* set, zeker progressive, grof enzo.. Was goed..

DJ Jean, tja.. typisch zijn stijl, maarja, het einde is het zwaarst, iedereen is moe, ook niet zo goed naar geluisterd..

Almetal was het ZWAAR de moeite waard, jammer van dat haperen, maar daar konden zij niks aan doen.

Old Post Feb-19-2001 10:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teal'k Click here to Send Teal'k a Private Message Add Teal'k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mysteric
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2000

MAURO PICOTTO was echt wreed!!
Snoeihard stampen, als die set op internet te verkrijgen is: HEEL snel downloaden! Het was echt wel de beste van de avond, zelfs wel beter dan ik Sven Vath ooit heb horen draaien!

Respect to Mauro!

Verder was TE zeker de moeite waard. Hehe, Marco.V - recovered wel 3x voorbij horen komen! Dat had beter de theme-song kunnen zijn. Wat een nummer!!!

En wat maakt het uit welke muziek nou 'harder' is?? Ik heb het echt naar m'n zin gehad op TE dus...boeje.

[Edited by Mysteric on Feb-19-2001 at 05:27]

Old Post Feb-19-2001 10:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Mysteric Click here to Send Mysteric a Private Message Add Mysteric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Trance energy
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID this beautiful old trance track [2005] [9]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSalt Lake - Rendezvous [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:38.

Forum Rules: