|
Mijn Opinie:
Rank1 had beter gekunnen, het was niet echt uplifting.. maar zeker wel een lekkere binnenkomer
Mark Spoon, sja, ik hou wel van mark spoon zn stijl.. maar wat van die platen.. hij dacht dat het aan die platen lag.. of iig hij liet het publiek weten dat het daar aan lag.. maar een of andere kastje dat alle muziek binnenkreeg, en opsloeg voordat deze de muziek doorgaf aan de versterker was
dat kanaal kapot, en daarom cue'de deze de muziek.. en bleef de muziek telkens een paar seconden afspelen.. hier kon hij niks aan doen, en tja, dat hij daarna die platen kapot maakte, TERECHT, want als jij daar staat te draaien, en het loopt de soep in, voel jij je ook ZWAAAAAAAAAAR genaaid!!!!
Push, sja, daar valt weinig over te zeggen.. Die belgen roeleren gewoon zo zwaar, daar kan je gewoon niet over klagen alleen maar vet over uit je dak gaan!!
ATB was ook zeer lekker, ik wist eigenlijk niet wat ik moest verwachten van hem.. Maar het was zeker goed, van wat ik gehoord heb..
Johan Gielen RULDE DA PLAZE!!!!!!! OH MAN, wat kan _DIE_ blij gozer goed draaien, en het publiek volledig uit zn dak laten gaan! Ook omdat hij zo lekker communiceerd met het publiek. Later met safri duo, *KREUN*!, jamjam, wanneer komen ze weer??
Mauro Picotto draaide zeker wel een *wicked* set, zeker progressive, grof enzo.. Was goed..
DJ Jean, tja.. typisch zijn stijl, maarja, het einde is het zwaarst, iedereen is moe, ook niet zo goed naar geluisterd..
Almetal was het ZWAAR de moeite waard, jammer van dat haperen, maar daar konden zij niks aan doen.
|