|
| quote: | Originally posted by The Groove
Hoewel Lady Dana ook erg goed (is?), maar helaas staat ze er niet tussen |
Idd, er is te weinig aan de techno en hardstyle addicts gedacht, maar ja, het is dan ook een trance forum he. Ik heb maar voor warmduscher gekozen, hij draait niet super, maar wel het meest mijn style samen met kai. Dana en Pila(piel) hadden erbij gemoeten. Ach ja. 3 votes voor hardstyle dan maar he. (en Raoel waar is dj the white he?) 
___________________

HaRdStYleR
|