Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > NIck Warren In Paris, 11 Novembre, Redlight ou Mix Club??
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by raph93
Stuart Price alias Jacques Lu Cont / Thin White Duke

il a remixé Mr. Brightside de "The killers", souvent utilisé dans les sets de G&D

http://www.discogs.com/artist/Jacques+Lu+Cont

+ Juliet - Avalon

Deux tueries enormes

Old Post Oct-17-2005 20:26  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by JLP
+ Juliet - Avalon

ah mé ouiii... je connais cette track... par contre je sais pas si j'ai entendu ce remix...

... j'arrive pas à retrouver... bizarre...

Edit: ahhhh... en fait j'avais toujours compris Lu COUNT et pas Lucont ...
bon non, j'ai juste ça: Zoot Woman - Grey Day (Jaques Lucont RMX) dans la compil Miami Afterhours qui est sortie mi-août...

Last edited by maxxyme on Oct-17-2005 at 21:24

Old Post Oct-17-2005 21:18  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raph93
Red Eye to Tel Aviv

Registered: Sep 2004

quelqu'un peut m'expliquer ce k'on doit comprendre sur ce fly, pke y'a un truc que je pige pas

PRYDAddict | fiché au grand VANDITisme | jump the next plane to...EWR, TLV, LAX, LAS, SFO, DEN...

Old Post Oct-19-2005 21:45  France
Click Here to See the Profile for raph93 Click here to Send raph93 a Private Message Visit raph93's homepage! Add raph93 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by raph93
quelqu'un peut m'expliquer ce k'on doit comprendre sur ce fly, pke y'a un truc que je pige pas

euh...

que il va y avoir des soirée renaissance au mix club

mais sans les djs nommés sur ce fly je dirais, enfin pas pour cette 1ere soirée et apres ptètre qu'il viendra 2 3 de ces gars

ouai c'est assez ambigu (et c'est fait expres je pense)

Old Post Oct-19-2005 21:53  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

http://www.parisbouge.com/soiree.php?id=15741

quote:
Renaissance
Vendredi 21 Octobre 2005

Renaissance, la soirée dont les dj’s résidents sont Dave Seaman , Nic Fanciulli (skylark), Behrouz, Yousef, Deep Dish ou encore Sasha prennent résidence au mix club.

Ce soir le mix reçoit
Behrouz (yoshitoshi/le label de deep dish)
Hosted by Paulette

Musique : House progressive
Prix : 20€ + 1 conso
Lieu de la soirée : Le Mix

Chié... le lendemain je vais au Planet's ...
Pis surtout que j'ai un pote qui le connait personnellement le Behrouz...

Enfin en tout cas, content de savoir que cette soirée déménage au Mix Club... parce que... euh... en fait le Redlight du peu que j'y suis resté (20 min à tout casser) j'en avais pas eu une bonne impression...

Old Post Oct-19-2005 22:11  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raph93
Red Eye to Tel Aviv

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by d&b
euh...

que il va y avoir des soirée renaissance au mix club

mais sans les djs nommés sur ce fly je dirais, enfin pas pour cette 1ere soirée et apres ptètre qu'il viendra 2 3 de ces gars

ouai c'est assez ambigu (et c'est fait expres je pense)

ok, c ce ke je pensait aussi, mais bon si y'a au moins 2 DJs de cette liste, 1 fois tt les 3 mois ca sera deja pas mal

PRYDAddict | fiché au grand VANDITisme | jump the next plane to...EWR, TLV, LAX, LAS, SFO, DEN...

Old Post Oct-19-2005 22:18  France
Click Here to See the Profile for raph93 Click here to Send raph93 a Private Message Visit raph93's homepage! Add raph93 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

C'est une bonne nouvelle ces soirées au mix club.

Pressé de voir Seaman....

Old Post Oct-20-2005 01:07  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Enorme ce fly, des soirées Renaissance avec ces artistes c'est génial quoi...

Peut être un Sasha l'année prochaine... Par contre ils ont pas ecrit Cattaneo et Zabiela!?

Old Post Oct-20-2005 16:47  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Poua pouaa!

Pour moi ca sera James Holden le 4 Novembre et Steve Porter le 3 Decembre

Old Post Oct-24-2005 13:12  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Deep Dish le 4 ça me botte bien.

Nick Warren j'aimerai bien aussi mais c'est la veille d'Armin il faut faire des choix.

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Oct-24-2005 18:05  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Ca vous dit pas un un thread "Upcoming Events" entre les news et le thread d'ETN? Parceque la ca fais beaucoup de beau monde quand meme.
Avec pour chacune des dates un liens vers le thread approprié (s'il existe) pour pas que ca soit trop l'anarchie dans le sticky

Old Post Oct-24-2005 18:20  France
maxxyme
Mr. Discogs

quote:
Originally posted by Defcon_7
Deep Dish le 4 ça me botte bien.

Toi aussi ?

Finalement entre James Holden et Deep Dish... je préfère les seconds...

Old Post Oct-24-2005 18:22  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > NIck Warren In Paris, 11 Novembre, Redlight ou Mix Club??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackEighties AMBIent track with SEVERELY LOWERED PITCH! with audio sample + youtube [2008] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOrkidea - Requiem [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:49.

Forum Rules: