Daarvoor hebt ge tegenwoordig ook al een externe hard disk met belachelijk veel opslagruimte...
Oct-20-2005 20:15
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Daarvoor hebt ge tegenwoordig ook al een externe hard disk met belachelijk veel opslagruimte...
ja, maar ik zie u die externe hd nog ni overal meenemen om liedjes te beluisteren
Oct-20-2005 20:46
Buoyant
Mahna Mahna
Registered: Feb 2003
ik heb mijn Creative Zen Touch 20gb nu al een jaar, en ik ben er nog altijd content van. Heb hem gekozen boven de Ipod omwille van de prijs(250 euro ipv 325) en de batterij afspeel duur die theoretisch het dubbele was(24u). Het kan zijn dat dat nu allemaal veranderd is bij de Ipod ... Maar voor de rest zie ik niet in waarom ik een Ipod zou moeten hebben ( om er bij te horen misschien ).
Ik zou nu zelf voor eentje van 5 tot 10 Gb gaan omdat er toch veel te veel op staat om te luisteren. Het is van de andere kant wel weer handig dat ik hem als harde schijf kan gebruiken omdat ik weinig opslagcapaciteit heb op mijn laptopje.
Oct-20-2005 21:18
Icone
In Dreams...
Registered: Nov 2001
Moet ge echt OVERAL naar muziek kunnen luisteren? Ok, ieder zijn keuze, maar ik vind dat echt niet nodig.
inderdaad, het is een beetje asociaal
Oct-20-2005 21:23
Buoyant
Mahna Mahna
Registered: Feb 2003
quote:
Originally posted by Icone
Moet ge echt OVERAL naar muziek kunnen luisteren? Ok, ieder zijn keuze, maar ik vind dat echt niet nodig.
Het zal wel niet op mij bedoeld zijn maar het is wel zeer aangenaam om wat muziek op te hebben als ge iedere dag 2 uur onderweg zijt naar t schooltje.
Oct-20-2005 21:24
Toni_D2
Suspended User
Registered: Oct 2005
Originally posted by Buoyant
Het zal wel niet op mij bedoeld zijn maar het is wel zeer aangenaam om wat muziek op te hebben als ge iedere dag 2 uur onderweg zijt naar t schooltje.
en jij zit dan 2 uur alleen?
Oct-20-2005 21:25
Icone
In Dreams...
Registered: Nov 2001
quote:
Originally posted by Toni_D2
inderdaad, het is een beetje asociaal
Daar helemaal ni van, maar als ik elke dag naar mijn favouriete nummers zou luisteren terwijl ik naar mijn werk vertrek zou ik ze gauw linken aan 'minder leuke momenten' (vroeg uit uw bed, door de kou op weg, in de file staan, etc).
Ik kan er echt van genieten als ge dat 's avonds na een warm baddeke nog eens opzet ofzo. Dat moet voor mij niet uit een peperdure iPod komen, dan steek ik mijn geld echt liever in iets anders waar ik véél meer mee ben...
Oct-20-2005 21:42
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
quote:
kwestie van constant posts te maken met bijbedoelingen en insinuaties...
Oct-20-2005 21:44
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Ik neem al 3 jaar een half de trein nr het werk en heb elke dag muziek in men oren zitten. Enja hier thuis staat ook constant muziek op. En gaan slapen doe ik met een discman in men kop. En omdat da toch een beke te lomp wordt en het op cd zetten van mp3's of converteren naar atrac3 een beke beu ben overweeg ik een aanschaf van een ipod met 60 gig. Daar kan net men muziekcollectie op
En als ge dan nog een itrip erbij aanschaft dan kunt ge met een radio in de buurt altijd nr u ipod luisteren via die radio.
Het enige wat mij tegenhoud is de prijs en de mogelijke evolutie van zulke toestellen. Hoewel ik langs de andere kant wel weet dat zo'n toestel voor mij zijn prijs meer dan waard is.