Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] Les Dieux TA-fr
Pages (59): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
cottcott44
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by benjamin
des...montages ?? comment oses-tu ? ces photos sont on ne peut plus vraies !

Ah ok ! La nature fait des choses extraordinaires parfois

Tim Fishbeck - React
D Nox & Beckers - Jet Lag Slave
Johan Gielen - Physical Overdrive

Most awaited tune atm
The Digital Blonde - Synthology [Album]

Old Post Oct-21-2005 17:25  France
Click Here to See the Profile for cottcott44 Click here to Send cottcott44 a Private Message Add cottcott44 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001
Love

quote:
Originally posted by Lytchix

Quelle classe André, je suis fier de moi!

elle est de toi celle là ?

mdr.

énorme indeed...

Old Post Oct-21-2005 17:31 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by LoginZ
elle est de toi celle là ?

mdr.

énorme indeed...

Yes, faite avec amour!

Old Post Oct-21-2005 17:33 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

moi c la loutre mode super muscu qui me fait trop poiler...putain le mec il est maigre comme un sang de clou et là le voir avec des gros biscotos, c trop puissant

@ Greggy.

Bref...
Toujours chaud pour le calendar.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Oct-21-2005 20:25  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by stanymi
Bref...
Toujours chaud pour le calendar.

Moi aussi, je confirme.

Histoire de coordonner les choses : comment on fait avec les photos ? je propose que ce soit 1 ou des filles (plus oxy ?) qui choisissent.
Ceux qui participent pas réellement au calendrier n'ont pas droit de visu sur celles qui sont pas sélectionnées.
Une photo diffusée ça suffit, j'ai pas envie d'étaler plusieurs photos compromettantes à la vue de tous les TA.

Est-ce qu'il y a un logo officiel TA-FR quelque part qu'on pourrait faire figurer sur la photo ? Ou juste le Trance Addict standard ?

Pour les autres critères, on peut rappeler :
- à poil ! parties interdites au moins de 16 ans cachées, enfin si y'en a qui sont motivés pour plus... visage masquable partiellement aussi
- noir et blanc
- accessoires du domaine de la musique uniquement
- symbole TA ou TA-FR visible ?

Old Post Oct-21-2005 20:51 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
trancegirl79
Trance and Finland addict

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by JoeHell
Moi aussi, je confirme.

Histoire de coordonner les choses : comment on fait avec les photos ? je propose que ce soit 1 ou des filles (plus oxy ?) qui choisissent.

moi je veux bien faire partie de celles ou ceux qui choisiront les photos finales voila maintenant c'est comme vous voulez

Old Post Oct-21-2005 20:56  Luxembourg
Click Here to See the Profile for trancegirl79 Click here to Send trancegirl79 a Private Message Add trancegirl79 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

zètes timbrés les gars

Old Post Oct-21-2005 20:56  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme

Registered: Sep 2001

Moi je veux bien si c la gueule seulement ! XD

Old Post Oct-21-2005 20:59  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oxy
Le zoolookologiste

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by _ Andy _
zètes timbrés les gars

aller andy montre nous tes fesses, aller andy montre nous ton c**

MOi aussi, je veux l'intégrale des photos qui seront prises

Old Post Oct-21-2005 21:00  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Ami strasbourgeois, on passera aux détails techniques qd ces messieurs se seront décidés à poser pour une simple photo (où ils auraient tout loisir de cacher ce qu'ils veulent avec quasi tout ce qu'ils veulent - je comprends mm pas pkoi on n'a pas plus de motivés - ), c'est qu'une photo pourtant je comprends pas ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Oct-21-2005 21:08  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by stanymi
Ami strasbourgeois, on passera aux détails techniques qd ces messieurs se seront décidés à poser pour une simple photo (où ils auraient tout loisir de cacher ce qu'ils veulent avec quasi tout ce qu'ils veulent - je comprends mm pas pkoi on n'a pas plus de motivés - ), c'est qu'une photo pourtant je comprends pas ?

Ouais... donc en attendant d'autres volontaires, pour le moment on est 4, ça donnerait un calendrier trimestriel :
- janvier-février-mars : JoeHell
- avril-mai-juin : stanymi
- juillet-août-septembre : oxy
- octobre-novembre-décembre : cottcott44

Peut mieux faire.

Old Post Oct-21-2005 21:14 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

tiens... finalement je vais pas faire mon finaud...

ça pourrait être marrant à faire ça...
par contre faudrait que je demande à une certaine personne si ça la dérange pas de... hum... me savoir tout nu en photo comme ça...

Old Post Oct-21-2005 21:20  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] Les Dieux TA-fr
Post New Thread    Post A Reply

Pages (59): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackGuitar Tune Id [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown - Jam Trax ( White Label) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:56.

Forum Rules: