Toen ik Paddo's had gekregen voor mn 16e verjaardag en had gegeten zag ik allemaal dwergmannetjes, en ik durfde dus niet meer te lopen omdat ik anders op ze zou gaan staan!
Verder zou ik als ik een p'tje op heb net als Alpha een heel pakkie kauwgom zo kunnen kauwen of wel meer
Oja toen ik nog heel jong was en nog blowde zag ik een keer een zeemonster boven het meer (zeemonster in een klein meertje??) en renden ik keihard weg.
Alpha hoe oud ben jij? (gabbertijd...just a question)
en rijden onder invloed van wat dan ook is niet goed, ik stap ook wel bij mensen in de auto die wat gebruikt hebben maar als ik merk dat ze giraffes op de weg zien dan stap ik wel mooi de auto uit....(of de auto aan de kant en maar een uur wachten.)
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Dec-28-2001 17:53
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by Eye-Riz ik wil niet veel zeggen hoor, Alpha, maar jij had toch nooit lsd gebruikt meen ik me te herinneren? Bovendien kan ik me niet voorstellen dat er iemand naar een gabberfeest gaat met lsd op (of was het nou iemand met lsd op die naar een gabberfeest gaat?!)
je moest eens weten wat voor troep dat jochie neem tghegheghe
CHECK JE PRIVATE MESSAGES IRIS!!!! (alleen private antwoord geven graag!!!)
___________________
Allemaal gelul!!
Dec-28-2001 18:30
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
Location: Haarlem
quote:
Originally posted by raoel Ik gebruik nooit, dus kan ik er niet over mee praten.
Wel geinig eigenlijk dat je je zoiets dan inbeeld en er heilig van overtuigd bent dat het er ook is.
Maar mido ben je niet een beetje heel erg achterlijk bezig als je dan nog achter het stuur kruipt.
Of ligt da aan mij.
Ik rijd veiliger met een pilletje op als dat ik nuchter ga.
Omdat als ik nuchter ga mijn ogen dus niet meer open kan houden na een nacht stampen.
En als ik een pilletje op heb dan ben ik over het algemeen zo relaxed en houd me rustig aan de snelheid.
En ja ik ben het er mee eens. Onder wat voor invloed dan ook (strak, dronken, ook slaapdronken dus gewoon te moe). Het is allemaal fout.
Maar van dat rijtje vind ik het strak rijden het veiligst.
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
Dec-28-2001 21:28
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
Location: .
ikke?!?!
New wave....
CHECK JE PM NEW WAVE!!!!!!!
grmbl...
Dec-29-2001 00:57
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
Location: Holland
quote:
Originally posted by mido
Ik rijd veiliger met een pilletje op als dat ik nuchter ga.
Omdat als ik nuchter ga mijn ogen dus niet meer open kan houden na een nacht stampen.
En als ik een pilletje op heb dan ben ik over het algemeen zo relaxed en houd me rustig aan de snelheid.
En ja ik ben het er mee eens. Onder wat voor invloed dan ook (strak, dronken, ook slaapdronken dus gewoon te moe). Het is allemaal fout.
Maar van dat rijtje vind ik het strak rijden het veiligst.
Ja als je dat veiliger vind is dat natuurlijk je grootste recht...Maar mijn mening is als je nuchter ben dat je alles toch beter beoordelen je reactiesnelheid is wat sneller etc....en als je bang bent om in slaap te vallen moet je gewoon zorgen dat iemand hele tijd tegen je aanblijft lullen okay moeheid is natuurlijk ook erg gevaarlijk om te rijden...maar ja meestal ben ik nog wel in staat om terug te rijden ook al ben ik moe dan maar een extra red bulltje JA en dronken achter het stuur dat is wel de laatste optie wat ik zou doen...dan gaat het dus echt wel fout met mij..Kan al niet echt goed tegen alcohol hehehe dus voor mij gewoon nuchter achter het stuurtje
Dec-29-2001 01:52
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
Theehuis lekker kaboutermannekes stampen! lol
Ik heb nog nooit echt gebruikt...dus geen ervaring ermee. Maar eens zal de eerste keer zijn!
Dec-29-2001 09:38
serialkillah
Knock knock
Registered: Aug 2001
Location: Doetinchem, The Netherlands
quote:
In de gabbertijd op een thunderdome liep ik achter konijnen en kabouters aan te hollen..
hehe
zoiets heb ik ook aleens gedaan een paar jaar geleden bij mystery land in het lingebos.... toen schijn ik ook aan een aantal boomwortels hebben gestrokken in de veronderstelling dat ik een luik wou openen......
gelukkig gebruik ik nu al een paar jaar niet meer
___________________
Dec-29-2001 23:26
@ddicted
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
Location: vergeten...
Heb zelf nog nooit wat gebruikt, maar met alcohol ga je ook wel eens raar doen hoor...
Ken wel iemand die naakt konijnen ging vangen in het bos......
Dec-30-2001 11:09
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
Hm nee strak rijden gaat heel goed,maar weet niet wat er de laatste keer aan de hand was,raakte uitgewerkt ofzo,dunno maar idd ik zag een muur in de tunnel gebouwt vanuit de eau in denhaag,een bruin/wit geblokte muur,t was dat mn verstand me zei dat ik normaal moest doen want k ging al bijna stilstaan en mn waarschuwingslichten aangooien.
Weet wel dat als je dat soort dingen hebt je de auto ff paar uurtjes langs de kant moet gooien.
Maar over t algemeen rijd ik als een dijker,heel helder en je bent je meer bewust van t verkeer dan normaal,believe me.
Maarja das per persoon verschillend
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Dec-30-2001 11:11
@ddicted
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
Location: vergeten...
Het lijkt mij dat het niet voor niks verboden is......toch ?
Dec-30-2001 18:34
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Netherlands
quote:
Originally posted by Eye-Riz ik wil niet veel zeggen hoor, Alpha, maar jij had toch nooit lsd gebruikt meen ik me te herinneren? Bovendien kan ik me niet voorstellen dat er iemand naar een gabberfeest gaat met lsd op (of was het nou iemand met lsd op die naar een gabberfeest gaat?!)
Iemand had t bij zich en zo besloten we ff goed te gaan trippen met zn 4en
T was reuze kick maar 1 keer is voor mij genoeg.. Net als paddo's..