Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Top Floor | Nytt klubbkoncept på Campus i Växjö
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by jofawe
På campus Laszlo.. På campus!

Ja, sälj in vår grej till något ställe i stan där vi får ha helt fria händer Kommer nog inte hända, med tanke på att alla nattklubbsägare är så förbannat rädda om att förlora stålar. Vi känner ju de flesta som är anställda på Stallarna och de vet ju vad vi går för och vilka vi är, vilket gör det mycket lättare att köra en sådan grej här. Men hojta till så fixar jag ett gästlegg till dig

www.laszlo.se

Last edited by Laszlo on Nov-01-2005 at 16:53

Old Post Nov-01-2005 16:47 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Laszlo
Ja, sälj in vår grej till något ställe i stan där vi får ha helt fria händer Kommer nog inte hända, med tanke på att alla nattklubbsägare är så förbannat rädda om att förlora stålar. Vi känner ju de flesta som är anställda på Stallarna och de vet ju vad vi går för och vilka vi är, vilket gör det mycket lättare att köra en sådan grej här. Men hojta till så fixar jag ett gästlegg till dig

Sant.. vet ju själv hur det är att försöka sälja in ett sånt koncept här i bajsväxjö. suck..

Old Post Nov-01-2005 16:51  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Christian Ö.
Make U Mine

Registered: Nov 2004

Trevlig idé, hoppas det funkar bra!

www.myspace.com/christianohman

Old Post Nov-06-2005 18:53  Sweden
Click Here to See the Profile for Christian Ö. Click here to Send Christian Ö. a Private Message Visit Christian Ö.'s homepage! Add Christian Ö. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

FUCK YEAH VILKEN JÄVLA SUCCÉ VI GJORDE IDAG!!!

Helt jävla sanslöst ta mig fan...musikmässigt såväl som inredningsmässigt...vi spelade de mest skruvade sakerna som jag aldrig i hela mitt liv ens trodde skulle få de mest inbitna EDM-fansen att rocka loss, men ack så fel jag hade...Tiga varvat med Darin och faaaaan vet vad vi rörde ihop...vi spelade ett gäng komersiella crowd pleasers, no doubt about it - men övervägande delen av kvällen körde vi riktigt tunga grejer...och folk älskade det...i sketna pissväxjö...otroligt...jag har aldrig i hela mitt liv haft så kul när jag spelat...kopiösa mängder av gratis sprit, fullt ös på dansgolv såväl som uppe på scen...det är roligare än det ser ut när tre idioter trängs vid ett par skivspelare och alla försöker ratta någon skruv åt något håll... om tre veckor smäller det igen så ruttet besvikna är vi bara över att vi inte fick tag på någon inspelningsapparat så vi kunnat spela in vårt set...men det fixar vi till nästa gång...

ett litet urval av det vi spelade, minns inte allt:

Madonna - Music [Deep Dish Remix]
Deep Dish - Sexy Ill
DJ Phully - Daft Fader
Pryda - Aftermath
Prydz - Knockout
Angello & Ingrosso - Yeah
Tiefschwarz - Warning Siren
LFO - Freak
Alter Ego - Rocker
Dahlbäck & Krome - Murder was the Bass
Darin - Step up [Andreas & Tefy Remix]
Admand van Helden - My my my
Benni Benassi - Satisfaction [Någon überfet osignad rockmix]
Dean Coleman & Hernan Cattaneo - Behind the music
Röyksopp - 49 Percent [Ewan Pearson Glass Half Full Remix]
No Doubt - Hella Good [Sharam Jey Remix]
DJ Hell feat. Billie Ray Martin - Je Regrette Everything [Superpitcher Remix]
Reel 2 Real - I Like to Move it vs. Mr. Oizo - Flat Beat
Modjo - Lady
The Drill - The Drill
DONS feat. Technotronic - Pump up the jam
White Label - Sweet Dreams [Danny Tenaglia Remix]
Eurythmics - Sweet Dreams [Angello & Ingrosso Remix]
David Guetta - The world is mine [Deep Dish Remix]
A Studio - SOS [Skylark Vocal Mix]

+ ett massa tysk lederhosenelectro som Andreas spelade som jag inte har aning om titlarna på...

www.laszlo.se

Last edited by Laszlo on Nov-12-2005 at 08:56

Old Post Nov-12-2005 03:07 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Laszlo
FUCK YEAH VILKEN JÄVLA SUCCÉ VI GJORDE IDAG!!!

Helt jävla sanslöst ta mig fan...musikmässigt såväl som inredningsmässigt...vi spelade de mest skruvade sakerna som jag aldrig i hela mitt liv ens trodde skulle få de mest inbitna EDM-fansen att rocka loss, men ack så fel jag hade...Tiga varvat med Darin och faaaaan vet vad vi rörde ihop...vi spelade ett gäng komersiella crowd pleasers, no doubt about it - men övervägande delen av kvällen körde vi riktigt tunga grejer...och folk älskade det...i sketna pissväxjö...otroligt...jag har aldrig i hela mitt liv haft så kul när jag spelat...kopiösa mängder av gratis sprit, fullt ös på dansgolv såväl som uppe på scen...det är roligare än det ser ut när tre idioter trängs vid ett par skivspelare och alla försöker ratta någon skruv åt något håll... om tre veckor smäller det igen så ruttet besvikna är vi bara över att vi inte fick tag på någon inspelningsapparat så vi kunnat spela in vårt set...men det fixar vi till nästa gång...

ett litet urval av det vi spelade, minns inte allt:

Madonna - Music [Deep Dish Remix]
Deep Dish - Sexy Ill
DJ Phully - Daft Fader
Pryda - Aftermath
Prydz - Knockout
Angello & Ingrosso - Yeah
Tiefschwarz - Warning Siren
LFO - Freak
Alter Ego - Rocker
Dahlbäck & Krome - Murder was the Bass
Darin - Step up [Andreas & Tefy Remix]
Admand van Helden - My my my
Benni Benassi - Satisfaction [Någon überfet osignad rockmix]
Dean Coleman & Hernan Cattaneo - Behind the music
Röyksopp - 49 Percent [Ewan Pearson Glass Half Full Remix]
No Doubt - Hella Good [Sharam Jey Remix]
DJ Hell feat. Billie Ray Martin - Je Regrette Everything [Superpitcher Remix]
Reel 2 Real - I Like to Move it vs. Mr. Oizo - Flat Beat
Modjo - Lady
The Drill - The Drill
DONS feat. Technotronic - Pump up the jam
White Label - Sweet Dreams [Danny Tenaglia Remix]
Eurythmics - Sweet Dreams [Angello & Ingrosso Remix]
David Guetta - The world is mine [Deep Dish Remix]
A Studio - SOS [Skylark Vocal Mix]

+ ett massa tysk lederhosenelectro som Andreas spelade som jag inte har aning om titlarna på...

WORD!
FAn va kul att det gick hem.. själv var jag på krogen (oleo) igår där de drog av lite melodiskt typ oceanlab - satellites osv .. å folk dansade

Vad är det som börjar hända i vår stad Laszlo?!

Old Post Nov-12-2005 12:40  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

synd att ni inte lyckades spela in det, finns en del låtar jag gärna hade lyssnat på

Old Post Nov-12-2005 16:00  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

Kul att det gick så bra

Stort Grattis

Old Post Nov-12-2005 16:04  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by jofawe
WORD!
FAn va kul att det gick hem.. själv var jag på krogen (oleo) igår där de drog av lite melodiskt typ oceanlab - satellites osv .. å folk dansade

Vad är det som börjar hända i vår stad Laszlo?!

ja du bra fråga...vi kan bara hoppas

www.laszlo.se

Old Post Nov-12-2005 16:40 
Laszlo
The weekend has landed

www.laszlo.se

Old Post Dec-04-2005 14:00 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Top Floor | Nytt klubbkoncept på Campus i Växjö
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTech tune [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackINFERNAL - SUNRISE [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:24.

Forum Rules: