Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Vårt forum blir "Skandinaviskt" forum??
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj Memento
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by King of Clubs

Jag tror de försöker att hålla ner antalet local forums för att spara på serverbelastningen..

På vilket sätt skulle ett större gemensamt forum dra ner på serverbelastningen?

Old Post Dec-30-2001 11:16  Sweden
Click Here to See the Profile for Dj Memento Click here to Send Dj Memento a Private Message Add Dj Memento to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Dj Memento

På vilket sätt skulle ett större gemensamt forum dra ner på serverbelastningen?

Eftersom att det blir en större "organisation" eller vad man ska säga.. Folk postar ju inlägg i både local och de andra forumen.. jag antar att det är så resonemanget går.. Forumet verkar väldigt belastat i dagsläget..

Old Post Dec-30-2001 18:56  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

quote:
Originally posted by reveal

trivs bra här

Jag med, Det är ett så bra forum och det skulle vara trisst att inte kunna titulera sig TA

Old Post Dec-30-2001 19:14  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by King of Clubs

Jag med, Det är ett så bra forum och det skulle vara trisst att inte kunna titulera sig TA

Ja fast de handlar om att ha den svenska sektionen på ett eget forum....Med länkar till TA forumen.........

Old Post Dec-30-2001 19:59 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Jaha, du menar alltså att forumet ligger kvar som TA sida, ingen skillnad förutom att TA-Sverige ligger på en annan server? Då skulle det ju vara bra, om det funkar alltså..

Old Post Dec-30-2001 20:05  Sweden
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

om det inte är någon som helst skillnad mot vad det är nu, bara att den svenska delen ligger på en annan dator, då är det ju inga problem... men jag vill inte att det ska bli en fristående del på det sättet att det hamnar utanför "trancEaddict forums/local scene info/europe - sweden"

Old Post Dec-30-2001 20:48 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fruktsoppa
Supreme tranceaddict

jag tycker det bara skulle vara roligt om norrmännen fick del av sektionen.. vi skriver på svenska o dom svarar på norska och det är juh bara fråga typ ifall det är nåt konstigt ord eller fras man inte förstår.. det är inte såå svårt..

min brorsa bor o jobbar i norge o har en norsk flickvän, o dom är här nu.. han hade med sig lite tidningar på norsk, o det är inte såå svårt alltså..

Old Post Dec-31-2001 11:30  Sweden
Click Here to See the Profile for fruktsoppa Click here to Send fruktsoppa a Private Message Visit fruktsoppa's homepage! Add fruktsoppa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Det jag tänkte på var att ha ett eget forum på en egen sida...med länkar direkt till music discussion och så..... Fast det skulle se annorlunda ut och skulle itne ligga på TA så det är väl ingen bra ide då

Frukt...vi pratar inte bara om norrmän utan om alla Scandinaviska länder

Old Post Dec-31-2001 13:44 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
Det jag tänkte på var att ha ett eget forum på en egen sida...med länkar direkt till music discussion och så..... Fast det skulle se annorlunda ut och skulle itne ligga på TA så det är väl ingen bra ide då

nepp, inte enligt mig iaf... vet ju inte vad de andra tycker

quote:

Frukt...vi pratar inte bara om norrmän utan om alla Scandinaviska länder

dvs danmark också, men här är väl inte för många danskar på TA precis... jag har nog inte sett en enda faktiskt

Old Post Dec-31-2001 14:05 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

quote:

dvs danmark också, men här är väl inte för många danskar på TA precis... jag har nog inte sett en enda faktiskt

Har inte heller sett många danskar här.....Men vem vet det kanske finns ett par....Danska är ju inte allt för lätt att hänga med i....

Old Post Dec-31-2001 15:43  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

quote:

nepp, inte enligt mig iaf... vet ju inte vad de andra tycker

Jag tycker inte heller det vore så schysst, gillar TA..

Old Post Jan-02-2002 22:49  Sweden
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Jag börjar bli lite trött på att inte kunna skriva på kvällarna eftersom det är för många på plats... men ändå så skulle det vara tråkigt att inte tillhöta TA...

Old Post Jan-03-2002 23:36  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Vårt forum blir "Skandinaviskt" forum??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackI can't remember the name?!? [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNova - "Funky Moon" [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:00.

Forum Rules: