Originally posted by raoel Ik ben die van Marco V en Svan Vath aan het downen.
WAAR DAN???!?!?!?!?
Das het hele nut van de thread, dat iedereen ze kan downloaden!!
Dec-30-2001 18:50
Muppet
animal
Registered: Apr 2001
Location: Holland, Vught
quote:
Originally posted by Jesse
WAAR DAN???!?!?!?!?
Das het hele nut van de thread, dat iedereen ze kan downloaden!!
Zelfde moment, zelfde vraag...hahaha
Greetz Muppet
Dec-30-2001 18:53
Jesse
Gaming TrancEaddict
Registered: May 2001
Location: Breda, Netherlands
stond er ook al van te kijken
Dec-30-2001 18:57
mafiasven
tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Eindhoven
zeer irri had net iemand via icq die ze aan het downloaden was.. maar was private ftp dus hij wilde t niet doorgeven
Dec-30-2001 19:01
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,
ik download nu marco v =)
misschien als et mag van mn website host dat ik em online gooi...170mb is toch vrij veel =) mocht et mogen dan duurt et nog lang want dat uppen met 14k schiet niet op en tegen die tijd hebben jullie et zelf al gevonden of istie op AG =)
Iedereen verteld wel leuk dat ze de sets aan het downloaden zijn, maar geen van alle vertellen vanaf waar..
Ik ben best bereid die sets op internet te zetten als iemand me verteld waar.. 170MB is nix vergeleken 700MB.. Nog geen 10 uurtjes werk met mijn 6kb/s upload.. hehe
Als iemand bereidt is de link te geven naar Marco V, stuur me dan een mail op [email protected] en ik beloof hem diezelfde dag nog te uppen..
greetz ---watchout---
Dec-31-2001 00:35
StereoPrincess
sassy one-piece
Registered: May 2001
Location: SPFRI
can you dudes repeat the info in English. Are there going to be live sets??
Dec-31-2001 00:48
watchout
Junior tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Netherlands
Eerste sets al te vinden op AG.. Weet niet of deze 1 liedje zijn of de volledige set.. Ik blijf zoeken.. :P
greetz ---watchout---
Dec-31-2001 00:56
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Location: Holland
Kweet dat het hier nogal gevoelig ligt maarreeee.... RMF
En nog redelijk snel ook.
GreetZ, DC
___________________
Dec-31-2001 10:31
Boss
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Tilburg, Holland
heerlijk..... RMF...... marco en sven.... beide met 40 kb/s !
___________________
-[ Ice-Cold Drinks On A Hot Night In Miami ]-
Dec-31-2001 10:44
Robvef
Bring That Beat Back!!!
Registered: Jan 2001
Location: Utrecht @ Work
He Boss, waar dan op RMF, want ik kan ze daar niet vinden.
Dus als je zo aardig zou willen zijn, mij dat te vertellen, ben ik je eeuwig dankbaar
___________________
Back 2 tha Ol' School! Back 2 School Rulezz!!
Dec-31-2001 12:06
Haze
tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Netherlandz
quote:
Originally posted by Boss heerlijk..... RMF...... marco en sven.... beide met 40 kb/s !
Ik kan ze ook niet vinden op RMF ?!
___________________
(¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.-< house music all night long >-.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯)