red bull music academy
lite mer djupare edm artister, men otroligt intressanta och lärorika. speciellt en italiensk dj som intervjuades 2004 i rom. kolla den, daniele ngt
Dec-06-2005 02:29
zoric
Rojiblanco and Bianconeri
Registered: Mar 2005
Ännu fler Intervjuer finns nu i en tråd i Music Discussion-forumet, Check it out:
här är en liten del av en intervju mellan mig o ben lost som jag tycker är värd att se =) blev förvånad först o trodde han inte hajjade frågorna
--
Kamelen: Första du tanker på när du hör Sverige?
Ben Lost: Kalla kvinnor och snygga isbjörnar.
Kamelen: Ehm =D? Vi försöker igen på annat sätt. Första du tänker på när du hör Snygga kvinnor, kyla och isbjörnar?
Ben Lost: Ryssland
--
jag vill se en intervju med Robert De Niro =) plz fix!
Dec-25-2005 12:13
Christian Ö.
Make U Mine
Registered: Nov 2004
quote:
Originally posted by Kamelen
här är en liten del av en intervju mellan mig o ben lost som jag tycker är värd att se =) blev förvånad först o trodde han inte hajjade frågorna
--
Kamelen: Första du tanker på när du hör Sverige?
Ben Lost: Kalla kvinnor och snygga isbjörnar.
Kamelen: Ehm =D? Vi försöker igen på annat sätt. Första du tänker på när du hör Snygga kvinnor, kyla och isbjörnar?
Ben Lost: Ryssland
--
jag vill se en intervju med Robert De Niro =) plz fix!
hehe hans efternamn är ju passande:P
btw, jag förstår inte varför alla utlänningar tror att det finns isbjörnar i sverige, alla tror verkligen det!
kommer ihåg när jag spela collin mcrae rally 2 eller om det var ettan när jag var liten och körde svenska rallyt, då fanns det isbörnar med i spelet (kanske är därför alla tror att de finns?)
Originally posted by Christian Ö.
hehe hans efternamn är ju passande:P
btw, jag förstår inte varför alla utlänningar tror att det finns isbjörnar i sverige, alla tror verkligen det!
kommer ihåg när jag spela collin mcrae rally 2 eller om det var ettan när jag var liten och körde svenska rallyt, då fanns det isbörnar med i spelet (kanske är därför alla tror att de finns?)
det är nog på samma sätt som att alla västerlänningar tror att det bara finns öken i mellanöstern.