Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Spanish > ¿Qué haces este fin de semana?
Pages (18): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
The 3am Junkie
Bargrooves...



Registered: Nov 2004
Location: San Salvador, El Salvador | LTA #21

quote:
Originally posted by nchs09
drogas.


hahah jk.

este fin de semana no ay mucho poraqui en atlanta. manana es pvd aqui pero no voy a ir. solo a la pre y after party


Porque no a la party ?


___________________

Moshic Live @ Pabellon 1, Feria Internacional, San Salvador, El Salvador
Seccion de Ibero-America en TA http://www.tranceaddict.com/forums/forumdisplay.php?s=&forumid=63

Old Post Nov-09-2005 02:40  El Salvador
Click Here to See the Profile for The 3am Junkie Click here to Send The 3am Junkie a Private Message Add The 3am Junkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
vDt
tranceaddict in training



Registered: Oct 2005
Location: Madrizzz, España

Bueno pues el enfermito ya está mejor, se agradecen esos cuidados
. Y con ganas de que llegue mañana.

Este fin de semana toca viaje a una casa rural con la que me cuida(no, con mi madre no ).Así que por la música no habrá problema (ni reggueaton ni bisbal y compañia).
Felicitaciones por el "hilo". =p

quote:
bueno, el viernes fui a ver a Oakenfold.....algo descepsionante

Old Post Nov-10-2005 12:12  Spain
Click Here to See the Profile for vDt Click here to Send vDt a Private Message Add vDt to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cyberio
See Why Be



Registered: Sep 2002
Location: Madrid , Spain

quote:
Originally posted by sony
buen post!!


pues yo anoche estube viendo a abel ramos,frank trax,angel sanchez e ivan proyect.....vamos la creme de la creme del trance español!!


si pero esa noche de trance poco xDD (el abelorcio digo)

Old Post Nov-10-2005 15:51  Spain
Click Here to See the Profile for Cyberio Click here to Send Cyberio a Private Message Add Cyberio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sony
Senior tranceaddict



Registered: Jan 2005
Location: madrid,spain

pues hombre trance trance nose,pero si fue bastante contundente,nada q ver como en la radio q solo pone progresive house ultimamente

Kay Cee "Love stimulation" (Abel Ramos vs. Matt Correa remix), Matthew Dekay vs. The Proluctor "Bad", Deep Dish "Say Hello" (original mix), Martin H & Oliver Klein "Club Game" (Simon & Shaker remix), Asle presents frost "Wait for me" (Simon & Shaker remix), Coldplay " Talk (Max Graham remix), Santiago Niño "Mirage", Mad8 "Work the pussy" (original mix), Hammer & Bennet "Language (Santiago Niño remix), Raul Cremona vs. Abel Ramos "Modus", Tiesto "Flight 643" (Abel Ramos live edit) vs Plastikman "Spastik", Raul Cremona "Infeccion" (tribal again mix), Abel Ramos vs. Matt Correa "Electrofunk", Joachim Garraud and Julien Creance "Acid beat" etc.

esto es algo sde lo q puso

Old Post Nov-13-2005 12:14  Spain
Click Here to See the Profile for sony Click here to Send sony a Private Message Add sony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DarkFall01
Fernando Alonso



Registered: Feb 2003
Location: Zürich

Este fin de semana tenia planeado ir a ver a Paul van Dyk en Nueva York. Teniamos entradas y nos mandaron a esperar fuera en linea mas d 2,5 horas con el frio q hacia. Al final no pudimos entrar pq la policia dijo q habia demasiada gente en el establecimiento. Fui a NY para nada, una perdida de tiempo y dinero

Old Post Nov-13-2005 16:36  Spain
Click Here to See the Profile for DarkFall01 Click here to Send DarkFall01 a Private Message Add DarkFall01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
UnBracKo
Electronic Odyssey



Registered: Aug 2003
Location: Barcelona

mi fin de semana lokooo en Berlin!!

Maria = awesome club!!!



Viernes --->


Pfefferbank

Dj's: Kiki, Ruede Hagelstein

Live: Exercise One, Jake Fairley





Sábado --->


Watergate

Dj's: Sascha Funke, Sven VT, Carsten Klemman...

Live: Lee van Dowski & Qenum



Maria am Ostbahnof

Dj's: Takkyu Ishino, Len Faki, Housemeister, Stashrider aka Lars Brede, ROK, Shinedoe, Jaybase, Blake Baxter, Gianni Vitiello, DaRule...

Live: Ubcage, Marcio Kantana, Monomash...


___________________
IBIZA INFO THREAD

Last edited by UnBracKo on Nov-14-2005 at 18:54

Old Post Nov-14-2005 18:03  Europe
Click Here to See the Profile for UnBracKo Click here to Send UnBracKo a Private Message Add UnBracKo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
daltvila
Senior tranceaddict



Registered: Aug 2004
Location: Madrid - Cantabria

quote:
Originally posted by DarkFall01
Este fin de semana tenia planeado ir a ver a Paul van Dyk en Nueva York. Teniamos entradas y nos mandaron a esperar fuera en linea mas d 2,5 horas con el frio q hacia. Al final no pudimos entrar pq la policia dijo q habia demasiada gente en el establecimiento. Fui a NY para nada, una perdida de tiempo y dinero


Eso sí que es una p...tada!! vaya organización....

Pues después del relax de este finde pasado (tirando bolas de nieve entre otras cosas menos confesables!!) este ya toca salir,
aunque sea por Villalba para celebrar mi cumple.

Supongo que tendré que salir con tapones en los oídos para no oir la música que ponen por aquí pero bueno, no iba a ser todo perfecto, no? me conformo con la compañía

Old Post Nov-17-2005 21:05  Spain
Click Here to See the Profile for daltvila Click here to Send daltvila a Private Message Add daltvila to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nchs09
Traceaddict in training



Registered: Sep 2003
Location: Inside your mum

este fin de semana es infusion... hoy es un show the drum and bass pero voy porque es cerveza gratis..


___________________
quote:
Originally posted by Halcyon+On+On
OOKA-OOKA ME NACHOS ME PRESS KEYS ON COMPUTER GOOD

Old Post Nov-17-2005 21:09 
Click Here to See the Profile for nchs09 Click here to Send nchs09 a Private Message Add nchs09 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
UnBracKo
Electronic Odyssey



Registered: Aug 2003
Location: Barcelona

quote:
Originally posted by nchs09
hoy es un show the drum and bass pero voy porque es cerveza gratis..

hahaha hoy yo también podria ir a una shitty party donde hay tekila gratis pero estoy un poco enfermo y me voy a quedar..



este viernes supongo que haremos algo.. hay una fiesta house/electro aqui en Bremen con:

MICHI LANGE und DJ GIAN aka Kurd Maverick


___________________
IBIZA INFO THREAD

Old Post Nov-17-2005 21:37  Europe
Click Here to See the Profile for UnBracKo Click here to Send UnBracKo a Private Message Add UnBracKo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nchs09
Traceaddict in training



Registered: Sep 2003
Location: Inside your mum

quote:
Originally posted by UnBracKo
hahaha hoy yo también podria ir a una shitty party donde hay tekila gratis pero estoy un poco enfermo y me voy a quedar..



este viernes supongo que haremos algo.. hay una fiesta house/electro aqui en Bremen con:

MICHI LANGE und DJ GIAN aka Kurd Maverick
poco enfermo!?

read the thread que escribi hoy
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=305808


___________________
quote:
Originally posted by Halcyon+On+On
OOKA-OOKA ME NACHOS ME PRESS KEYS ON COMPUTER GOOD

Old Post Nov-17-2005 21:49 
Click Here to See the Profile for nchs09 Click here to Send nchs09 a Private Message Add nchs09 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
UnBracKo
Electronic Odyssey



Registered: Aug 2003
Location: Barcelona

quote:
Originally posted by nchs09
so i have the flu... and iv bee sneezing and shit.. HATE IT


im typing ont he comp.. a sneez is about to squeez out.. i put my hand as a fist to cover my mouth.. *cue violent sneez* whiplash happens and i punch myself in the nose im bleeding now

bwahahahaaaha








y ahora vas a salir con algodón en la nariz o qué????


___________________
IBIZA INFO THREAD

Old Post Nov-17-2005 21:57  Europe
Click Here to See the Profile for UnBracKo Click here to Send UnBracKo a Private Message Add UnBracKo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nchs09
Traceaddict in training



Registered: Sep 2003
Location: Inside your mum

quote:
Originally posted by UnBracKo
bwahahahaaaha








y ahora vas a salir con algodón en la nariz o qué????
ahah me salio sangre como por 5 minutos.. ya no gracias a dios o me miraria ridiculo con algodon en el club.


___________________
quote:
Originally posted by Halcyon+On+On
OOKA-OOKA ME NACHOS ME PRESS KEYS ON COMPUTER GOOD

Old Post Nov-17-2005 22:02 
Click Here to See the Profile for nchs09 Click here to Send nchs09 a Private Message Add nchs09 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Spanish > ¿Qué haces este fin de semana?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (18): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacku HAVE to hear this one!! [2002] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBrancaccio & Aisher - "Darker" (Reset The Breaks Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:23.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!