Dec-31-2001 14:09
Obi
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2001
En dan hier in vol ornaat:
Je bent gefotografeerd door mijn promotiechickies
Dec-31-2001 19:08
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by Obi En dan hier in vol ornaat:
Kut man, nu ik deze foto zie heb ik echt spijt dat ik niet ben gegaan...
Dec-31-2001 20:26
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
VET SHIRT!!!
Zo LT, dat ziet er gaaf uit, zeker orgineel!!
Hoe zit dat met de TA shirts?? Waren die nog niet uit? Ik on t niet zien op de groepsfoto omdat die niet geladen kon worden
Ik zie wel of ik 'em al thuis heb gekregen als ik terug ben..
Jan-01-2002 20:02
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Obi En dan hier in vol ornaat:
Je bent gefotografeerd door mijn promotiechickies
Cool shirt gozer!!!
Lijkt wel alsof die gozer op de achtergrond in dat witte shirt en die zonnebril ouderwets aan et hakken is
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by HaZZa Ik heb maar 1 ding te zeggen...
WAT EEN LEKKERE WIJVEN WAREN DAAR....
jaaa niet meer normaal!! veel lekkere vrouwtjes.. bij marco v (of was het mauro ??) waren ik en bas(vh) eff lekker aan het dansen komt er zon meisje langs (echt Lekkah!!) kijk je een beetje haar achterna, heeft ze der helft van der string buiten haar broek zitten, woeiiiii, jummie !!
Originally posted by TimeportE
jaaa niet meer normaal!! veel lekkere vrouwtjes.. bij marco v (of was het mauro ??) waren ik en bas(vh) eff lekker aan het dansen komt er zon meisje langs (echt Lekkah!!) kijk je een beetje haar achterna, heeft ze der helft van der string buiten haar broek zitten, woeiiiii, jummie !!
Ik heb goed nieuws voor je.. dat wordt de mode jonge laaguitgesnede (bouwvakker style) broeken voor de vrouw.. en dan de string die duidelijk erbove uit te zien is.. heel vervelend