eejjjjjhhhhhhhhhhhhh, dikke fette kater nu hey......dik lopen tanken vannacht...........jullie ook dik feesten komend jaar en we komme elkaar nog wellus teguh!
___________________
Allemaal gelul!!
Jan-01-2002 17:35
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
gelukkig nieuwjaar!! ik heb zelf niet erg veel gedaan, wat vuurwerk afgestoken en champagne gedronken.. trouwens die eurobiljetten zijn best grappig ..