Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Armin Only!
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj P.A!
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2001

Dessutom mixar han alldeles utmärkt. Vet ingen DJ som mixar direkt bättre.

Old Post Nov-13-2005 00:21 
Click Here to See the Profile for Dj P.A! Click here to Send Dj P.A! a Private Message Add Dj P.A! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by Dj P.A!
Dessutom mixar han alldeles utmärkt. Vet ingen DJ som mixar direkt bättre.

kan nämna 100 som mixar bättre
så stor variation har han väl ändå inte i sina sets. det brukade vara mer variation förr men nu kör han det vanliga. en dos mcprog och en dos uplifting. i varierade mängder. de flesta djs som kör uplifting idag kör ju i princip samma låtar.

Old Post Nov-13-2005 00:31  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

quote:
Originally posted by RebeL9
kan nämna 100 som mixar bättre
så stor variation har han väl ändå inte i sina sets. det brukade vara mer variation förr men nu kör han det vanliga. en dos mcprog och en dos uplifting. i varierade mängder. de flesta djs som kör uplifting idag kör ju i princip samma låtar.

Han får jämt de här nya låtarna och lirar de på ASOT, Tar väl runt 4-5 episoder tills han börjar lira annat.

Hans sets har inte varit särskillt bra på riktigt riktigt länge, Tyvärr.

Arh, Shit, Serenity, Nu får det vara nog, Hatar verkligen Serenity.

Old Post Nov-13-2005 00:39  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj P.A!
Senior tranceaddict

Ni som gnäller så hårt på Armin, allvarligt - vem bättre? Någon nämde Christopher Lawrence, ni kan ju inte mena allvar. Håller med om att han var bättre för ett par år sedan - mendet var de flesta tycker jag. Tiesto 99-2000 var hur grym so helst. Men idag funns íngen som är sådär super. Förespråar den gamla skolan. Idag suger den mesta trancen tycärr. Men Armin behöve rinte skämmas.

Ahhhhh Communication!!!!

Old Post Nov-13-2005 00:46 
Click Here to See the Profile for Dj P.A! Click here to Send Dj P.A! a Private Message Add Dj P.A! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

Samma låtordning som på Sensation nu ;S

Nu låg Jan Vayne helt galet ur takt dessutom..

Old Post Nov-13-2005 00:46  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj P.A!
Senior tranceaddict

Mark Norman - Touchdown

Riktigt skön faktiskt!!

Old Post Nov-13-2005 00:55 
RebeL9

quote:
Ni som gnäller så hårt på Armin, allvarligt - vem bättre? Någon nämde Christopher Lawrence, ni kan ju inte mena allvar. Håller med om att han var bättre för ett par år sedan - mendet var de flesta tycker jag. Tiesto 99-2000 var hur grym so helst. Men idag funns íngen som är sådär super. Förespråar den gamla skolan. Idag suger den mesta trancen tycärr. Men Armin behöve rinte skämmas.

Ahhhhh Communication!!!!

Vad har du hört med Lawrence?
sen undrar jag om du hört armins 004 transparence

Old Post Nov-13-2005 00:57  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj P.A!
Senior tranceaddict

quote:
Vad har du hört med Lawrence?
sen undrar jag om du hört armins 004 transparence

Har sett Christopher Lawrence på Ibiza och hört honom på ett par radio spelningar. Helt Ok men men höjde inte direkt på ögeonbrynen om man säger så. Det är inte direkt så att man kommer att få höra talas om "Christopher Lawrence Only" på tranceaddict. Jag har hört tranceparance 004. Har den skivan och den är för mig en liten besvikelse.

Old Post Nov-13-2005 01:01 
RebeL9

quote:
Har sett Christopher Lawrence på Ibiza och hört honom på ett par radio spelningar. Helt Ok men men höjde inte direkt på ögeonbrynen om man säger så. Det är inte direkt så att man kommer att få höra talas om "Christopher Lawrence Only" på tranceaddict. Jag har hört tranceparance 004. Har den skivan och den är för mig en liten besvikelse.

004 Transparance är Armins i mitt tycke absoluta höjdpunkt i hans karriär. I det närmaste perfekt låtlista och perfekt mixad.
Han har aldrig kommit i närheten av den ribban igen.
Sedan dess har det bara gått utför. Det är ju inte direkt några nya låtar han kör i spelningen idag. Gamla låtar i en ny ordning typ.
Så det är det som kallas att vara superstar dj nu för tiden :/

Old Post Nov-13-2005 01:04  Afghanistan
Dj P.A!
Senior tranceaddict

quote:
004 Transparance är Armins i mitt tycke absoluta höjdpunkt i hans karriär. I det närmaste perfekt låtlista och perfekt mixad.
Han har aldrig kommit i närheten av den ribban igen.
Sedan dess har det bara gått utför. Det är ju inte direkt några nya låtar han kör i spelningen idag. Gamla låtar i en ny ordning typ.
Så det är det som kallas att vara superstar dj nu för tiden :/

Häng inte läpp. Det är många timmar kvar på hans spelning. LÅten nu går inte av för hackor t.ex. Klart att på en sådan spelning så blir det en hel del gammalt. Detta är ju en lite speciell afton. Såg honom i Lodon i somras. Han var den första då vad jag vet som lirade Rank 1 - Top Gear coh den går inte av för hackor. Min favorit fråm armin alla tider är annars Rising Star - Clear Blue Moon

Old Post Nov-13-2005 01:09 
RebeL9

Inget ont om Armin, han vill väl spela det hans fans vill höra och då blir det ju klart många av hans egna produktioner etc.

Så här långt i spelningen har jag inte hört några märkvärdigt bra låtar. Kanske inte är Armins fel utan så som scenen ser ut idag.

Nåja dags att slå på Sophie Zelmanis nya platta och dra sig till kojs och sussa till tonerna av Going Home. MYYYYYYYYYS :]

Old Post Nov-13-2005 01:13  Afghanistan
Dj P.A!
Senior tranceaddict

quote:
Inget ont om Armin, han vill väl spela det hans fans vill höra och då blir det ju klart många av hans egna produktioner etc.

Så här långt i spelningen har jag inte hört några märkvärdigt bra låtar. Kanske inte är Armins fel utan så som scenen ser ut idag.

Nåja dags att slå på Sophie Zelmanis nya platta och dra sig till kojs och sussa till tonerna av Going Home. MYYYYYYYYYS :]

På tal om att lyssna på musik innan att gå och slockna. Markus Schulz nya album tycker jag är helt lyysande! ÖVerhuvudtaget gillar jag Armada gänget. Pery'O Neil är enav de mest talangfulla priducenter jag hört på mkt länge. Har du hört Numb?

Old Post Nov-13-2005 01:17 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Armin Only!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:02.

Forum Rules: