Gigi Dagstino (Daar heel veel van)
Jose vs G-Spott - Acces
Dj Jean - Love Come Home (Klubbheads Remix)
Madras - Woodoorave (Remix)
Jan-01-2002 18:24
Biohazard
Progressive Trance Addict
Registered: Nov 2001
Location: Huizen, Holland
hier een zooitje lekker kaas
DJ Jose vs G-Spott - The house of justice
G-spott - NRG
Zombie Nation - kernkraft 400 <-- echt een topplaat
The Klubbheads - Kickin hard
DJ Jean - Lift me up
Darude - Out of Controll <--dat stemmetje vind ik vet
System F - Cry
Paffendorf - Be cool
Scoop - Rock da house
Jan-01-2002 18:59
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
gaat het over foute nummers en dan komen er toch nog een aantal goede platen naar voren.. rui da silva - touch me, System F - Cry .. ach ja, er zitten natuurlijk ook een aantal hele fouten platen bij, ik heb zelf echt een hekel aan sylver (ook al was dat begin getokkel wel erg aanstekelijk ).. uuh foutenplaten die toch wel lekker zijn.. nou ik vond de peter lutz remix van walk on water wel gein (terwijl het origineel echt KUT was), en die nummertjes van Gigi zijn altijd wel grappig (op Super (zo heette dat nummertje toch)na dan !)..
maar als je al redelijk ver weg bent boeit het mij eigenlijk niet zo veel wat er op staat.. dan ben ik wel met andere dingen bezig
Wat is er fout aan daft punk? die vind ik echt bruut ^_^
Andere nummers die cool zijn:
brooklyn bounce - club bizarre
da hool - meet her at the loveparade
gigi dágostino - la passion
darude - sandstorm
nils van gogh - pulvertrum
klubbheads - the ultimate seduction
the sunclub - fiësta
En alles van ROYKSOPP!!!!
lasgo sux0rz, ik snap echt niet dat die hier zo vaak genoemd wordt.
___________________
"Opeens heb je het.....Je word schurk!"
And then she said:... "What did you just gave me? "
And he said:... "....XTC............XTC......."
And then... HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!
Jan-01-2002 19:54
Biohazard
Progressive Trance Addict
Registered: Nov 2001
Location: Huizen, Holland
jaaaaa the sunclub vond ik vroeger altijd zo leuk, vooral 'movin on' ik dacht altijd dat het trance was, terwijl het gewoon foute club is.
Jan-01-2002 20:51
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
CARNAVALS MUZIEK, heerlijk EN FRANSJE BAUER vind ik ook wel oke
___________________
Jan-01-2002 21:17
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
quote:
Originally posted by -=WVG=- Gisteren ging ik redelijk uit mn dak op Brian Adams - Summer of 69
altijd vet dat nummer als je gezopen hebt
ik vind die trancey cheese nummers uit de top40 over het algemeen wel ok, ze zijn meestal wel redelijk fout
Gigi D'Agistino
Komodo
Proximus
Aqua
Party Animals
Club Bizarre
Lasgo - Alone
Ach, sommige nummers vrolijken je gewoon op, commercieel of niet..
Je kunt je ogen wel dichtknijpen, maar er zit ook wel eens leuke muziek tussen. En trouwes, het feit van de commerciele trance is meestal dat wij het dan alweer een [aar maanden kennen (of langer) en het daarom niet meer leuk vinden.. Maja hier hebben wel al es een thread over gehad hehe
Jan-02-2002 06:07
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
euhm, tjsa, mijn lijst(je):
gigi d'agostino - la passion (schaamschaam)
lasgo - something (bijna understatement zo langzamerhand)
g-spott - NRG (best wel aanstekelijk, though I hate to say it)
ooit vonnik sylver, turn the tide wel geinig maar nadat ik deze echt honderden keren op de duitse radio heb gehoord ben ik daar wel op uitgekeken
scoop - drop it, gewoon geinig
er zijn er wel meer, maar ik ben te beroerd dit hier op te typen
greetz kolkiewolkie
___________________
Progressive
Hard = goed
Jan-02-2002 08:23
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
Location: Vroomshoop City
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
scoop - drop it, gewoon geinig
was best wel een geinig nummertje ja!
De meeste nummers zijn eigenlijk al genoemd,
Dune is nog best wel grappig ja...heb een aantal nummertjes op de peecee staan.....maar luister ze nog wel s een enkele keer.
GreetZ RubDub
___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance
Jan-02-2002 10:18
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
Ik vind Drop It nog steeds een supernummer als ik em hoor
Ach.. ik vind alles wat een beetje een catchy melodietje en een lekker beatje/basje wel leuk... ook als luister ik thuis zelden naar de "commerciele" versies van Gigi, Klubbheads, Lasgo, Sylver of Milk Inc.. als ze op de TV of Radio te horen zijn vind ik ze altijd wel leuk (behalve Daddy DJ dan).
En in de huis, tuin en kuiken disco vermaak ik me zeker ook wel als die nummers te horen zijn...(tenminsten 100.000x beter als die R&B crap... en skihut kan ik ook maar 1x in de maand verteren ).
Maar goed.. met deze nummers is het probleem altijd dat je ze altijd TE veel hoort.. en dat ze ook veel te lang in de disco blijven hangen en dan gaan ze zwaar irriteren. L'Amour Toujours staat nog steeds op 1 en ik heb het wel weer gehad met dit plaatje
Nee geef mij, maar gewoon wat muziek van Armin van Buuren, Laurent Veronnez of DJ Tiesto.. die vervelen nl. nooit