Originally posted by Pjox
Jag kommer inte åka i år.
Vanlig träääns kan inte hålla mig vaken och alert en hel natt.
Det behövs lite hårdare och lite bättre musik för att jag ska klara av en hel natt.
Dessutom är jag jävligt kännslig för värma och det va lite för varmt där för min smak. Höll på att svimma förra året så njaaa.. Det skulle vara för att det var så kul att åka TC bussen
Om vi har tur kanske dom slänger in yoji och lite sånt också
ang värmen, det fanns vissa platser i lokalen där det satt någon sorts ac, där var det svinkallt, men ställde man sig 1m brevid den punkten vart det varmt igen.. du får helt enkelt leta upp en sån
Originally posted by mr_fisken
Om vi har tur kanske dom slänger in yoji och lite sånt också
ang värmen, det fanns vissa platser i lokalen där det satt någon sorts ac, där var det svinkallt, men ställde man sig 1m brevid den punkten vart det varmt igen.. du får helt enkelt leta upp en sån
Yoji va ju mycket bra... men fram till honom så va det rätt mycket hålla på att sommna alternatift svimma
Där man kunde köpa mat m.m va det kallt. På dansgolven var det varmt! eller kallt om man var i utkanten. Det måste vara jätte svårt att ha en bra temperatur i en så stor lokal. Och med sååå mcyket folk.
Jag sparar hällre mina pengar och åker på sensation black eller liknande. Eller lägger pengarna på något annat intresse
Nov-17-2005 12:47
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Även jag väntar på linan men frhoppningsvis så blir det mitt tredje raka TE
Kan bli lite kärvt med cash då jag är på Gran Canari 1 vecka 18-25/1, men jag får väl ta mig i kragen och vara diciplinerad med cashen
Nov-18-2005 03:44
euphoria_ibiza
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2005
etter det jeg hørte på lørdag'n skal vist above & beyond være på tranceenergy \O/
Nov-20-2005 22:00
zoric
Rojiblanco and Bianconeri
Registered: Mar 2005
quote:
Originally posted by euphoria_ibiza
etter det jeg hørte på lørdag'n skal vist above & beyond være på tranceenergy \O/
ok. väntar verkligen på listan.
Nov-20-2005 22:05
mr_fisken
dancin
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by euphoria_ibiza
Registered: Dec 2001
quote:
läste att judge jules kanske ska spela också
ohh om han kommer finns det ju en viss chans att halliwell tittar förbi igen, dom verkar gilla att lira på samma fester
batteries not included.
- dave
Nov-22-2005 00:50
nils
château flight
Registered: Sep 2001
hur säg brukar ni ta er dit? är det med buss eller flyger ni?
skulle kunna tänka mig att kanske ryanair flyger dit samt har frimliga priser, fast då landar man sickert långt uti den holländska buschen
Nov-22-2005 00:55
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Ryanair flyger inte mellan Sverige o Holland
men man kan resa från Stockholm Skavsta till Düsseldorf Weeze (Niederrhein Airport). Det är ungefär 10 mil bort från Utrecht.
Priset är endast 42€ om man bokar tidigt
SAS är inte så fasligt dyrt, 1500 tor arlanda-schipol(ams) då slipper man trixet att ta sig till små flygplatser ute i landet.
Om man flyger från Sverige ja... Tvärtom är det €250 från Ams till Sth .. mer än 5 gånger dyrare än Ryanair
Originally posted by ScuL
Om man flyger från Sverige ja... Tvärtom är det €250 från Ams till Sth .. mer än 5 gånger dyrare än Ryanair
utgick ju helt och hållet ifrån mig själv som bor i sverige och att det är en svensk som frågar men jo det är lite skumt att det skulle kosta mer att åka från holland