Jaa, Prince är väl inte så bra.. men jag gillar faktiskt några låtar.. skjut mej
jag vet inte riktigt varför jag började med hela prince grejen.. tyckte att "king of clubs" låter lite väl kaxigt, så jag tänkte att jag skulle larva till min "TA-identitet" lite , men det blir ganska tröttsamt i längden..
Jan-04-2002 01:38
fruktsoppa
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm Sweden
visst e jag läskig???!?!?!?!? HAHAHAHAHAHA!!!
___________________
Signature Suspended as it was deemed offensive.
Jan-04-2002 02:07
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
ha ha ha tråkigt liv???
Jag har sovit bort hela dan så nu kan jag inte sova...
Jan-04-2002 02:11
fruktsoppa
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm Sweden
quote:
Originally posted by Gaby ha ha ha tråkigt liv???
nee, jag har det jättelivat!
funderar på göra samma sak som du gaby.. alltså senare idag.
___________________
Signature Suspended as it was deemed offensive.
Jan-04-2002 02:13
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
Jag har också sovit bort hela dan.. sov till fem, har gjort det varje sen nyårsafton.. sjukt jobbigt..
Jan-04-2002 02:25
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
Ni som är vakna lyssnar väl på Tiesto??? Om inte så kolla www.basicbeats.net/
Jan-04-2002 02:40
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
jag lyssnade på tiesto ett tag förut, men ljudet var så skräpigt så jag pallade inte..
Jan-04-2002 02:46
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
underbart! nu kommer jag inte att lägga mig på länge
___________________
man with no sig
Jan-04-2002 02:46
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
jag har bra ljud...det blir lite hackigt ibland men det spelar ingen roll...TIESTO är the man!!!!
Jan-04-2002 02:50
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
jag har också bra ljud, 128 kbps
inte RIKTIG live dock, 2 timmar eftersänt enligt hemsidan
slutar kl 5 vår tid... pallar man vara uppe tills dess? kanske lägga ett inlägg i den tråden
___________________
man with no sig
Jan-04-2002 02:52
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
Själva kvaliteten på ljudet är bra.. men det är nåt konstigt ljud som går hela tiden "floff" floff"
Men det är nog sant.. man ska nog lyssna ändå..
Jan-04-2002 02:52
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
bara en fråga: är det ett set som han spelade ikväll för 2 timmar sen, eller är det bara ett gammalt set?