|
| quote: | Originally posted by sh33p
מתגייס ב7 לדצמבר
לא יודע לאן
אבל בתוכנית שלי זה לא להתפנות מהבקום עד שאני מקבל קרוב לבית |
אוייי...הרבה חכמים גדולים כאלה ראיתי עד שהעמידו אותם לפני המעצר מול קיר בלי לזוז איזה שעה ואיזה סמל צועק עליהם בלי הפסקה ומהר מאוד הם התחילו לבכות , ופשוט הלכו לכל מקום שאמרו להם...
חברה, הבקו"ם זה המקום הכי מסריח שיש בצבא (נשלחתי לשם בתור צ'ופר להיות מ"כ לאיזה חודש) . הדבר הכי חשוב זה לעוף משם כמה שיותר ולא משנה לאן, רק לעוף משם....
טירונים, אל תשארו שם!!!
___________________
Facebook
|