|
|
|
|
 |
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001
|
|
|
Re: was ik maar thuis gebleven, was ik FL100 minder arm geweest en geen desillusie rijker
| quote: | Originally posted by Mysteric
Ik vond er geen reet aan.
Was om 11 uur binnen, ff rondje lopen... en om 12 uur pas in de main aanbeland. Jezus wat een pokkestukken lopen met die 1-richting, kzat voor twaalven dus al onder de bagger van "partypeople" die met bier of wat aan het gooien waren. Vond het vorig jaar toch beter zonder 1-richtingsverkeer, dan wist je tenminse waar je heen ging. |
Vorig jaar was er ook éénrichtingsverkeer maar dat liep toen volledig mis...naja éénrichtingsverkeer...der was in één hal een poging om het publiek in één richting te krijgen.
| quote: | | Oke...slecht begin, maar met goede moed naar X-press2. Kraak kraak kraak kraak, slecht geluid, slechte muziek, en heeeel slecht mixwerk. Man, die dubbele bassen waren echt asociaal. |
Hmm heb toch iets andere dan jouw gehoord mixen konden ze wel hadden problemen met het geluid waar ze niks aan konden doen
| quote: | | Hoeveel vuilnismannen ik wel niet gezien heb, hoeveel witte pakken. Man het is geen carnaval. |
jij hebt je zeker wel vermaakt in je spijkerbroekje...
| quote: |
En toen ging ik weg, nog ff door de andere zalen gelopen. Me rot geergerd aan allemaal wappie halve garen die dachten leuk te zijn. |
daar moet je toch eerder om lachen...
En om 3 uur naar huis.
Munten namen ze niet meer terug...die hebben we maar doorverkocht. |
waarom ben je in hemelsnaam gegaan? er zijn naast een mainzaal ook nog andere zalen met genoeg dansruimte munten kun je ook op andere feesten gebruiken van id&t
Dit was mijn laatste ID&T feest, opdonderen. |
idd handig om je muntjes dan door te verkopen.
Jan-03-2002 17:48
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Jan-03-2002 23:03
|
|
|
 |
 |
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
|
|
|
Jan-04-2002 23:16
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001
|
|
|
Hihihi, ik kan er wel om lachen hoor... 600 piek lichter en een kutavond erbij! Ik bedoel, wie geeft er dan ook 600 piek uit aan een FEEST?!?!? Ik kan daar niet bij hoor, ik snap dat niet. (Ik snap 100 piek voor een kaartje al niet eens, dus laat staan die 500 piek die je dan nog eens wegspoelt)
Op een groot feest kun je ervan uitgaan dat je elkaar kwijt raakt. Het enige wat je dan kunt doen is: zorgen dat je ZELF lol maakt. Je bent niet de enige die zijn vrienden is kwijtgeraakt, dat heeft de helft van de mensen op zo'n feest. Ga dan lekker feesten!
spreek met je vrienden vantevoren afdat je bijv. om de twee uur op een bepaald punt samenkomt, dan hoef je niet de hele tijd te zoeken als je je niet alleen kunt vermaken, en dan hou je toch de kans om elkaar weer te vinden.
Ik ben vorig jaar naar IC geweest, en het was leuk om mee te maken, maar ik hoef niet meer zonodig. als het kaartje de helft goedkoper zou zijn, misschien. Maar k heb vaak meer lol op kleine feestjes waar je hooguit 25 piek betaalt voor een te gekke sfeer, net zulke leuke muziek (maar minder bekende namen) en leuke deco's. Waarom dan geld uitgeven voor een avond waar veel mensen heen gaan 'omdat hun vrienden daar heen gaan' of 'om gezien te worden'?
PS: het lijkt me trouwens cool om een broer of zus te hebben met dezelfde interesses! Wees blij man!
|
|
Jan-07-2002 08:39
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 17:45.
Forum Rules: