Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Zijn er nou ook nog mensen die IC NIET leuk vonden??
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gekhous
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2001
Location: Beverwijk, Holland
Exclamation

quote:
Originally posted by HaZZa
ZUS


lekkere zus??


___________________
I SUCK MONKEYS IN HELL

Old Post Jan-03-2002 16:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gekhous Click here to Send Gekhous a Private Message Add Gekhous to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland
Re: was ik maar thuis gebleven, was ik FL100 minder arm geweest en geen desillusie rijker

quote:
Originally posted by Mysteric
Ik vond er geen reet aan.
Was om 11 uur binnen, ff rondje lopen... en om 12 uur pas in de main aanbeland. Jezus wat een pokkestukken lopen met die 1-richting, kzat voor twaalven dus al onder de bagger van "partypeople" die met bier of wat aan het gooien waren. Vond het vorig jaar toch beter zonder 1-richtingsverkeer, dan wist je tenminse waar je heen ging.


Vorig jaar was er ook éénrichtingsverkeer maar dat liep toen volledig mis...naja éénrichtingsverkeer...der was in één hal een poging om het publiek in één richting te krijgen.

quote:
Oke...slecht begin, maar met goede moed naar X-press2. Kraak kraak kraak kraak, slecht geluid, slechte muziek, en heeeel slecht mixwerk. Man, die dubbele bassen waren echt asociaal.


Hmm heb toch iets andere dan jouw gehoord mixen konden ze wel hadden problemen met het geluid waar ze niks aan konden doen

quote:
Hoeveel vuilnismannen ik wel niet gezien heb, hoeveel witte pakken. Man het is geen carnaval.


jij hebt je zeker wel vermaakt in je spijkerbroekje...
quote:

En toen ging ik weg, nog ff door de andere zalen gelopen. Me rot geergerd aan allemaal wappie halve garen die dachten leuk te zijn.


daar moet je toch eerder om lachen...

quote:

En om 3 uur naar huis.
Munten namen ze niet meer terug...die hebben we maar doorverkocht.


waarom ben je in hemelsnaam gegaan? er zijn naast een mainzaal ook nog andere zalen met genoeg dansruimte munten kun je ook op andere feesten gebruiken van id&t

quote:

Dit was mijn laatste ID&T feest, opdonderen.

idd handig om je muntjes dan door te verkopen.


___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Old Post Jan-03-2002 17:48  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gekhous
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2001
Location: Beverwijk, Holland
Exclamation Re: Re: was ik maar thuis gebleven, was ik FL100 minder arm geweest en geen desillusie rijker

quote:
Originally posted by magrec
idd handig om je muntjes dan door te verkopen.


da benne muntjes van de rai... heb je op andere id&t feesten nix aan...


___________________
I SUCK MONKEYS IN HELL

Old Post Jan-03-2002 19:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gekhous Click here to Send Gekhous a Private Message Add Gekhous to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Uniq
tranceaddict in training



Registered: Jan 2002
Location: Everywhere

Ben dan wel niet naar IC geweest dit jaar maar ik lees heel veel bekende dingetjes. Dat kut ge HEEEHOOOO, de leeftijd, het zielige gedrag, die kutmunten, het ontzettend populaire dansen ahum pogooen of hoe je het ook schrijf, en ja hoor die witte pakken je ziet ze overal, het zonder t-shirt lopen, de steeds jongere leeftijd van zowel jongens en meisjes (of word ik gewoon te oud hehe) en ga zo maar door. Ik krijg zo'n beetje het idee dat dit tegenwoordig bij de grote feesten hoor. Helaas ........
Vooral dat heeeeehooooooo ....ga dan lekker naar BZN. Vooral bij Tranceenergy ...1x geweest noooooooit meer. Heel hoog tmf gehalte. Misschien Impulz dit jaar en is het dan nog hetzelfde dan geen grote feesten meer voor mij ...ahum op sensation en dancevalley na dan.
Na al dat positieve gedoe is het altijd leuk om negatieve dingen te lezen.

Uniq


___________________
Het leven is een groot feest ... meestal.

Old Post Jan-03-2002 19:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Uniq Click here to Send Uniq a Private Message Add Uniq to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ruben_Dubbink
Rally Addict



Registered: Oct 2001
Location: Vroomshoop City

toch wel leuk om naast de positieve reacties die je normaal gesproken altijd leest toch een heleboel negatieve uitingen te horen.
Nog even over Trance Energy......ok, ik geef toe, een misschien hoog TMF gehalte en veel te veel HEEHOO! Helemaal mee eens,
dat wil ik ook niet goedpraten, maar dat is naar mijn idee een nare bijsmaak om het maar zo te formuleren. Waar het mij om gaat zijn de dj's, de trance, dat ik lekker uit m'n dak kan gaan, en me niet bezighoud met de TMF kindjes die druk aan het HEEHOO-en zijn!

Dus ik trek in februari rustig richting Utrecht en ga weer lekker een avondje stampen, zonder dat ik me bezig houd met het TMF publiek!

GreetZ RubDub


___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance

Old Post Jan-03-2002 22:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
Re: Re: Re: was ik maar thuis gebleven, was ik FL100 minder arm geweest en geen desillusie rijker

quote:
Originally posted by Gekhous


da benne muntjes van de rai... heb je op andere id&t feesten nix aan...


LOL! was jij d'r ook B? NEEEE!!!!!!!!!

id&t heeft dus een nieuw systeem: je kunt de muntjes voor alle id&t feesten gebruiken.....nou niet meer zo betweterig eh? lov ya (l)


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post Jan-03-2002 23:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Unic
Junior tranceaddict



Registered: Dec 2000
Location: Hoofddorp

Ik sluit me helemaal bij Ruben_Dubbink aan. Je moet gewoon leren jezelf af te sluiten voor dat soort types en ergernisjes. Wat is voor jou nou belangrijker, de muziek of de types etc?

Zolang IK er geen last van heb (dwz dat ze me lastig vallen, hehooen naast me oor (dan loop ik wel stukkie verder), of bier over me pleuren) boeit het me nul. En over mensen zonder tshirt, vriend van me deed dat ook deze IC, en dat kwam doordat ie gewoon onder pillen zat, maar die gast is geen zielige heehoo'er.

Ik vind dat je gewoon niet zo moet zeuren en je ergeren aan alles dat minder ervaren is op party gebied dan jijzelf. Denk es aan hoe jij op je eerste party was.

En HaZZa, jou avond was wel flink kut, next time don't take ur sister

Old Post Jan-03-2002 23:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Unic Click here to Send DJ Unic a Private Message Add DJ Unic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?



Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

ik kan eigenlijk maar 1 ding bedenken wat minder was tijdens IC.. en dat was dat het geluid 3x uitviel tijdens marco v. maar volgens mij was dat niet te verhelpen (weet ik natuurlijk ook niet zeker)..
ik heb volgens mij maar 1x HEEEeHOOOo gehoord (maar dan ook maar 1x en dat was ook nog eens redelijk snel afgelopen)
aan andere gasten heb ik me eigenlijk niet geergerd, behalve aan een of ander raar wijf van 40 die tegen me begon te schreeuwen.. ik belde namelijk naar iemand op en stak mijn hand met telefoon omhoog, begint dat mens tegen me te schreeuwen dat ik dat niet moet doen en of ik wel niet gek was.. 2 min later vraagt dat mens aan bas(vh) of hij de dj kon zien ..
en over elkaar kwijtraken, weinig last van gehad.. tijdens marco v's set zijn magrec (en vriend) naar de progressive gegaan terwijl bas en ik bij marco v en mauro bleven.. daarna eff gebeld en elkaar weer ontmoet..
en over het lopen.. daar heb ik vrij weinig last van gehad.. alleen in het begin (ik smachte naar wat muziek en het was een eind lopen naar de main)
enige kutte was dan ook de wc's.. shit wat een rotzooi!!


___________________
"Time Changes.. Only I can predict Its path..", -The TimeMaster

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jan-04-2002 23:16  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!



Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
Re: was ik maar thuis gebleven, was ik FL100 minder arm geweest en geen desillusie rijker

quote:
Originally posted by Mysteric


Vroeger zei men nog sorry als ze je omver beukten. Nu schijnt het cooler te zijn om maar te doen alsof je neus bloedt en je gewoon lomp te gedragen op feesten.


dit soort mensen zijn idd niet relaxt maar ik moet toegeven dat ik juist op IC veel relaxte mensen heb ontmoet, wanneer je elkaar per ongeluk aanstoot, ff het duimpie omhoog of ff sorry zeggen. Of wanneer iemand langs de kant zit te chillen ff checken of het wel goed gaat en dan even die connectie hebben en die glimlach, dat zijn relaxt lui en die waren er toch voor het over grote deel op IC in my opinion. M.a.w. het publiek op IC was zeker geen minpunt!

en euh HaZZa ik heb wel echt keihard moeten lachen om je stukje! ik kon me helemaal voor de geest halen als mijn zus erbij zou zijn! maar goed, wel klote voor je maar gelukkig zijn er voor IC 2002 ook nog veel master party's!


___________________

Sasha!

Old Post Jan-06-2002 23:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict



Registered: May 2001
Location: .

Hihihi, ik kan er wel om lachen hoor... 600 piek lichter en een kutavond erbij! Ik bedoel, wie geeft er dan ook 600 piek uit aan een FEEST?!?!? Ik kan daar niet bij hoor, ik snap dat niet. (Ik snap 100 piek voor een kaartje al niet eens, dus laat staan die 500 piek die je dan nog eens wegspoelt)

Op een groot feest kun je ervan uitgaan dat je elkaar kwijt raakt. Het enige wat je dan kunt doen is: zorgen dat je ZELF lol maakt. Je bent niet de enige die zijn vrienden is kwijtgeraakt, dat heeft de helft van de mensen op zo'n feest. Ga dan lekker feesten!
spreek met je vrienden vantevoren afdat je bijv. om de twee uur op een bepaald punt samenkomt, dan hoef je niet de hele tijd te zoeken als je je niet alleen kunt vermaken, en dan hou je toch de kans om elkaar weer te vinden.

Ik ben vorig jaar naar IC geweest, en het was leuk om mee te maken, maar ik hoef niet meer zonodig. als het kaartje de helft goedkoper zou zijn, misschien. Maar k heb vaak meer lol op kleine feestjes waar je hooguit 25 piek betaalt voor een te gekke sfeer, net zulke leuke muziek (maar minder bekende namen) en leuke deco's. Waarom dan geld uitgeven voor een avond waar veel mensen heen gaan 'omdat hun vrienden daar heen gaan' of 'om gezien te worden'?

PS: het lijkt me trouwens cool om een broer of zus te hebben met dezelfde interesses! Wees blij man!

Old Post Jan-07-2002 08:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chrono|one
tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Leiden
Talking

^^erm ja of je gaat de hele avond op de bank tekenfilms kijken. Ook lekker goedkoop en je raakt al je vriendjes en vriendinnetjes ook niet kwijt :P


___________________

I like the Prosac to come back

Old Post Jan-07-2002 12:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chrono|one Click here to Send Chrono|one a Private Message Add Chrono|one to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mysteric
Supreme tranceaddict



Registered: Sep 2000
Location: Veluwe -> Holland
Re: Re: was ik maar thuis gebleven, was ik FL100 minder arm geweest en geen desillusie rijker

quote:
Originally posted by magrec
jij hebt je zeker wel vermaakt in je spijkerbroekje...


moet dat nou??


___________________
"Trance is proof that God loves us and wants us to be happy."

Old Post Jan-08-2002 12:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Mysteric Click here to Send Mysteric a Private Message Add Mysteric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Zijn er nou ook nog mensen die IC NIET leuk vonden??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksong from 4 strings set @ 2006 Street parade Zurich [2007] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBlank & Jones - The Nightfly (Pants & Corset Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:45.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!