|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nee, trivia sucks echt.
Als je dan toch een bot doet, doe dan een GOEDE, en niet eentje die vette fouten maakt! Hij is heel onvoorspelbaar. De ene keer moeten voornamen er wel bij, dan weer niet. Hij geeft soms ook gewoon echt foute antwoorden, en sommige vragen komen 2x achter elkaar.
Conclusie, het is een KUTbot! |
volgens mij had je net een potje verloren van massive|aw 
dat met die voornamen enzo is zo te verhelpen, zeg maar wat je wil...alleen de achternaam of de gehele naam 
trivia draait iig in een ander kanaal (#tatrivia) en als er iemand is die 24/7 kan zijn dan stuur ik hem/haar et scriptje + vragen wel (chicane ofzo?)
mzzlssss
___________________

ta-forum-members midi site
|