|
|
|
|
 |
Massive
bollocks

Registered: Jul 2001
|
|
|
Jan-03-2002 14:41
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Jan-03-2002 22:25
|
|
|
 |
 |
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
|
|
|
Jan-03-2002 23:18
|
|
|
 |
 |
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000
|
|
|
| quote: | | Smirnoff: tja ik ben ook een beetje erg vers van de pers maar ik ben hier ook echt niet voor livesets ofzo. |
Dan hoef je je ook niet aangesproken te voelen,we hebben t alleen over degenen die er wel voor komen,en we zijn ook 1 big happy family maar zelfs in de beste families schoppen ze mekaar wel is verrot hoor,we zijn dus gewoon geen fakers
Dus blijf gewoon wat hangen,en wie weet word je ook geadopteerd:P,als je wilt ofcuz want we willen geen kindertjes tegen hun zin
| quote: | | Uniq: Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik me wel een beetje aangesproken voel. Ben hier net nieuw maar ben hier niet voor de livesets. |
Same goes 4 you....
| quote: | | arno: ik snap dus echt geen kont van dat hele irc, ik had het een tijdje gelden al gedownload, maar hoe je het gebruikt????? |
Proggie openen,als je een mannetje krijgt die dichtklikken,in het venster wat je dan krijgt tik je ff in: /server efnet.vuurwerk.nl en dan doe je ff enter
dan log je dus in en daarna doe je ff /j taforum en dan zit je bij de big happy family
De rest leer je daar wel,als er iets niet lukt,mail me dan maar ff.
Succes!
| quote: | | Flippe: Idd IRC = leuker dan forum nou hopen dat de n00bs niet heel IRc komen verpesten |
Das bullshit nieuwe ppl meeten is altijd ok,de TA-clan is ook nog nie zo lang op irc geloof ik,we hebben de zooi er zelf heengehaalt remember? Mensen op t forum stonden nogal sceptisch ten opzichte van irc,is goedgekomen maar geef de n00bs ook een kans mkay?
Zow dat was dan weer dat,en zeikende moeders bannen we daar gewoon,leuk he!!?
Mzzllllllll
|
Jan-04-2002 08:37
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 15:22.
Forum Rules: