Complimenten voor de line-up en de prijs! Het is alleen jammer dat ik Oud&nieuw altijd hier int dorp vier...
Ppff gelukkig ... area 2 yiehaaa Was al ff schrikken voor me met Woods en Miller, en nu met pielen voor Gielen...maar we kunnen gewoon lekker dakken op Leon/Jonas
Roll call gestart op Intuition forum iig. Mons: Gezellie dat jullie er ook zijn !
Jazekers stond al gelijk in de planning toen ik het las. Ben benieuwd naar de dj,s van Intuition Winter Event Saturday the 11th of March 2006
Zegt ook wel weer genoeg over Gielen dat ie op die datum nog geen feesie had gepland Maar verder helemaal top! Had wel gewilt, ff lekker met Sabina knuffelen enzo! Maar ik en me vrinden hebben wat anders gepland
___________________ ..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Nou gezellig hoor Had de Epe-gang wel weer eens willen zien... echt veel te lang geleden! Wat gaan jullie doen dan?
quote:Originally posted by Mons2004 Ben benieuwd naar de dj,s van Intuition Winter Event Saturday the 11th of March 2006 Ik weet de headliner al
quote:Originally posted by Loraine Kleine update: Johan Gielen is toegevoegd aan de line-up, zal in Area 1 draaien. Hahaha, dus toch
TIMETABLE United In Trance NYE @ Asta Theater, The Hague Area 1 – Main Room 23:00–01:00 Menno de Jong Vs. Niklas Harding 01:00–02:30 Johan Gielen 02:30–04:00 Cor Fijneman 04:00–05:15 Jochen Miller 05:15–07:00 Marcel Woods Area 2 – Movie Theatre 01:00–02:15 Leon Bolier 02:15–03:30 Aly & Fila 03:30–04:45 Jonas Steur
Nou, da's mooi! Dan kan je vanaf 1 uur lekker boven gaan hangen
quote:Originally posted by eieregooie Nou, da's mooi! Dan kan je vanaf 1 uur lekker boven gaan hangen (Loraine glimlacht breed) Ga je ook weer Ei ?
Oud en nieuw? Kweenie...