|
|
|
|
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
om nou gelijk te gaan schelden...tja....als je je zo snel tot dat soort dingen verlaagd dan kan ik er nog maar weinig mee.
[KNIP]
en snuggle.....ik snap niet zo goed wat jij uit die zin dacht op te maken...dit is wat ik ermee bedoelde:
meneer blik (hey! die is jouw vriendje moderator!) zei dat het een thread was van een rmf member, dus daarom ongeldig als waargemeende thread ofzo....dus zeg ik "je loopt nu wel te zeuren dat het de thread van een rmf member was...maar waarom zijn jullie het adn allemaal met hem eens???" duidelijk? fijn.
ben een beetje heeeeeeel erg teleurgesteld hoe sommige mensen anderen zo ontzettend verkeerd in kunnen schatten. ik heb jou ontmoet op DV snuggle: een aardige, intelligente en (dacht ik) doordachte jongen. toch lees je iets verkeerd en begin je meteen te schelden....tja.....ik snap dat je je gekwests voelt maar om dat nou zo weer te geven.
|
Nah , ik zeg er ook niets meer over na deze post. Heb misschien iets te snel en hard gereageerd, maar ik sta er nog wel achter. Ik vind dat die geintjes niet zo stom gemaakt moeten worden. Met 'geintjes' kun je mensen behoorlijk voor het hoofd stoten... En dan kan ik nogal bot en snel reageren, but that's me. We verlagen ons helemaal niet, wij proberen met jou op je eigen lange niveau te praten.
Wel raar dat ik waarschijnlijk nog steeds als "RMF-Member" gezien wordt door sommige mensen hier. Naja, dat neem ik maar op de koop toe.
Oh ja, en over de 'intelligente' SnuggLe; die leeft alleen van maandag t/m vrijdag van 8 tot 5. Verder kijk maar op het IRC-kanaal 
Ik ben wel de b0m met Trivia!
Ja ik heb je op Dance Valley ook 4 minuten gesproken, meer niet. Daar leek je me wel aardig, maar ik kan geen gefundeerde mening over iemand geven na een gesprek van 4 minuutjes. Dat duurt wel wat langer. Ik heb wel vanalles en nogwat gehoord. Er zijn wel meer discussies/threads omtrent jou persoontje geweest, en daarin heb ik me altijd afzijdig gehouden. Maar die post van je in het "Site Suggestions"-forum was op het moment even de druppel.
Het forum mag dan wel misschien afgegleden zijn, maar het niveau vindt ik nog altijd damn acceptabel. Maar mijn thread was er inderdaad dus voor gemaakt om mensen even te laten nadenken.
Ik heb het altijd erg naar mijn zin, vooral op het IRC kanaal waar het af en toe echt een bende is, maar wel heel erg gezellig enzo.
Ik heb daar een aantal mensen een stuk beter leren kennen, just for the better. D'r lopen een aantal gekke apen tussen (HE OPTIMUS? )
Maar genoeg nu.....
Greetz,
SnuggLe
Jan-04-2002 13:16
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Jan-04-2002 13:24
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:22.
Forum Rules: