Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Miss Proximus, je bent de zwakste schakel, goodbye
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Blik
Hoera, pleur je nu dan op.......

LOL

Old Post Jan-04-2002 12:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by watchout
Een zeer zielig geval...

Wat komt ze hier doen als ze het hier maar niks vindt.. Ik zie haar probleem niet zo..

KOM GEWOON NIET MEER TERUG ALS HET JE NIET BEVALT!

mijn 2 euro centen..

greetz ---watchout---

Waar bemoeit deze freak zich mee? Hij heb net zn eerste post achter de rug en gaat zich verwikkelen in zaken die hij helemaal niet snapt..

Dit gaat egt nerges over, beter delete je deze thead.. beetje laag..

Old Post Jan-04-2002 12:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

Om elkaar nu helemaal de huid vol te gaan schelden zie ik het nut ook niet helemaal van in. Als er een troubles zijn op het forum is het niet de bedoeling om elkaar gelijk de grond in te trappen.

Kom met sterke argumenten enzo, doe waar je goed in bent...

Laten we het gezellig houden

GReeTZ

Old Post Jan-04-2002 12:51 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:

mijn 2 euro centen..

Mag ik die hebben?

Old Post Jan-04-2002 12:54 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by Dj Alpha

Dit gaat egt nerges over, beter delete je deze thead.. beetje laag..

het gaat wel ergens over, dus de thread gaat nog niet weg

Old Post Jan-04-2002 12:55 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Blik

het gaat wel ergens over, dus de thread gaat nog niet weg

een hoop kinderachtig gezeik?

Old Post Jan-04-2002 13:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Dog Running

quote:
Originally posted by Dj Alpha

een hoop kinderachtig gezeik?

Mee eens. En maar doorratelen. Ga dan gewoon de "1 0n 1" aan, dan zie je pas wie er het sterkst in z'n schoenen staat.

Hier laat ik het ook bij...

Old Post Jan-04-2002 13:08 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
watchout
Junior tranceaddict

Registered: Jul 2001

quote:
Waar bemoeit deze freak zich mee? Hij heb net zn eerste post achter de rug en gaat zich verwikkelen in zaken die hij helemaal niet snapt..

Ok.. Moet ik hier eerst MAANDEN op het forum zijn om te snappen dat Miss Proximus het NL Forum wil sluiten..?
Als dat zo is was dit de laatste post hier en kunnen al die gasten die nog op zoek waren naar IC livesets het ook vergeten, want ik was net klaar met uppen.. DAN NIET..

greetz ---watchout---

ps. Waar ben ik mee bezig, een stelletje zielige mierenneukers helpen die alleen maar ruzie weten te schoppen..

Old Post Jan-04-2002 13:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for watchout Click here to Send watchout a Private Message Add watchout to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Miss Proximus
om nou gelijk te gaan schelden...tja....als je je zo snel tot dat soort dingen verlaagd dan kan ik er nog maar weinig mee.

[KNIP]

en snuggle.....ik snap niet zo goed wat jij uit die zin dacht op te maken...dit is wat ik ermee bedoelde:

meneer blik (hey! die is jouw vriendje moderator!) zei dat het een thread was van een rmf member, dus daarom ongeldig als waargemeende thread ofzo....dus zeg ik "je loopt nu wel te zeuren dat het de thread van een rmf member was...maar waarom zijn jullie het adn allemaal met hem eens???" duidelijk? fijn.

ben een beetje heeeeeeel erg teleurgesteld hoe sommige mensen anderen zo ontzettend verkeerd in kunnen schatten. ik heb jou ontmoet op DV snuggle: een aardige, intelligente en (dacht ik) doordachte jongen. toch lees je iets verkeerd en begin je meteen te schelden....tja.....ik snap dat je je gekwests voelt maar om dat nou zo weer te geven.

Nah , ik zeg er ook niets meer over na deze post. Heb misschien iets te snel en hard gereageerd, maar ik sta er nog wel achter. Ik vind dat die geintjes niet zo stom gemaakt moeten worden. Met 'geintjes' kun je mensen behoorlijk voor het hoofd stoten... En dan kan ik nogal bot en snel reageren, but that's me. We verlagen ons helemaal niet, wij proberen met jou op je eigen lange niveau te praten.

Wel raar dat ik waarschijnlijk nog steeds als "RMF-Member" gezien wordt door sommige mensen hier. Naja, dat neem ik maar op de koop toe.

Oh ja, en over de 'intelligente' SnuggLe; die leeft alleen van maandag t/m vrijdag van 8 tot 5. Verder kijk maar op het IRC-kanaal
Ik ben wel de b0m met Trivia!
Ja ik heb je op Dance Valley ook 4 minuten gesproken, meer niet. Daar leek je me wel aardig, maar ik kan geen gefundeerde mening over iemand geven na een gesprek van 4 minuutjes. Dat duurt wel wat langer. Ik heb wel vanalles en nogwat gehoord. Er zijn wel meer discussies/threads omtrent jou persoontje geweest, en daarin heb ik me altijd afzijdig gehouden. Maar die post van je in het "Site Suggestions"-forum was op het moment even de druppel.

Het forum mag dan wel misschien afgegleden zijn, maar het niveau vindt ik nog altijd damn acceptabel. Maar mijn thread was er inderdaad dus voor gemaakt om mensen even te laten nadenken.
Ik heb het altijd erg naar mijn zin, vooral op het IRC kanaal waar het af en toe echt een bende is, maar wel heel erg gezellig enzo.
Ik heb daar een aantal mensen een stuk beter leren kennen, just for the better. D'r lopen een aantal gekke apen tussen (HE OPTIMUS? )

Maar genoeg nu.....

Greetz,
SnuggLe

Old Post Jan-04-2002 13:16 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flippe
Snap jij het wel ?

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Optimus Trance

Mag ik die hebben?

Optimus probeert vrienden te krijgen

Old Post Jan-04-2002 13:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flippe Click here to Send Flippe a Private Message Add Flippe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by SnuggLe
Het forum mag dan wel misschien afgegleden zijn, maar het niveau vindt ik nog altijd damn acceptabel. Maar mijn thread was er inderdaad dus voor gemaakt om mensen even te laten nadenken.
Ik heb het altijd erg naar mijn zin, vooral op het IRC kanaal waar het af en toe echt een bende is, maar wel heel erg gezellig enzo.
Ik heb daar een aantal mensen een stuk beter leren kennen, just for the better. D'r lopen een aantal gekke apen tussen (HE OPTIMUS? )

Maar genoeg nu.....

Greetz,
SnuggLe

in dat geval heb ik ook te snel gereageerd, want als dat de reden van je thread was dan ben ik het daar natuurlijk 100% mee eens!! zo zie je maar weer......communicatie.......wat moet je ermee

snuggle...ik vond dit een hele fijne post om te lezen omdat ik hiermee meer snap waarom jij de thread bent begonnen...en ik vind zelfs dat je wel een goed punt hebt over dat je mensen beter hebt leren kennen over irc: dat gaat idd zo moeilijk op een forum!

dit soort posts maken me weer helemaal trots om een dutch member te zijn thumbs up voor snuggle!!!

Old Post Jan-04-2002 13:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

quote:

ps. Waar ben ik mee bezig, een stelletje zielige mierenneukers helpen die alleen maar ruzie weten te schoppen..

Helpen ken geen kwaad, ik heb je ook een PM gestuurd en ben best bereid om je te helpen met het uppen van die sets. Das het probleem ook niet. Het onderscheidt zit m hier in dat de mensen die hier al langer op TA.com & irc zitte nu wel weten waar ze de sets vandaan kunnen halen. Voor de "Newbies" is dat soms wat lastiger...

GReeTZ

Old Post Jan-04-2002 13:26 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Miss Proximus, je bent de zwakste schakel, goodbye
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHELP ID THIS HOUSE TRACK!! (Recorded from PulseRadio.net) [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLeama - Requiem For A Dream (Leama's Dream Mix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:22.

Forum Rules: