|
Allez allez,
Bonzai is toch een respectabel label?
Ik lees uit je reply "Moest ik Bonzai beheren, dan zou ik meer investeren in nieuw talent." Ja, ik vind persoonlijk dat er veel talent zit nu, maar het mag altijd een ietsje meer zijn. Icone bij Bonzai zou super geweest zijn, want Wim is er ene die trance ademt, denk ik. Een supertalent wegens ervaring, techniek, getraind Wernicke gebied in zijn brein zeker, en goede smaak imo. Ik weet niet hoe het zit, maar da's juist dat zo iemand daar constant mee zou moeten kunnen bezig zijn en aan niets anders zou moeten denken en liedjes maken maar
Ik hoor graag uplifting Trance en wat ik noem hypnotrance, zoals de derde sample op de site DJ Fire - Summermorning, mooi. Altijd, zacht mooi geluid en verrassende melodieën, das will ich hören. Solid Slide, da's een goeie, die gaat nog niet zo lang mee en is nu precies weer wat stilgevallen, maar die kan nog progressie maken, die gaat, denk ik, nog heel mooie tracks maken.
Komt wel goed met Bonzai, nog veel goeie producers, met enige exposure zullen ze wel nog sterker worden in het producen van trance hoop ik. En op de uiteindelijk digitale muziekmarkt zal er zeker plaats voor zijn, meen ik.
Infinity, jah, ik heb die nie direct staan, maar toen die als sample stond op de site, herinner ik me dat ik die wel goed vond, maar dat ik de melodie vond lijken op een andere track en de sound op nog een andere, Elemental, geloof ik. Maar ik vond em dus wel goed maar of ie integraal standhoudt weet ik dus nog niet.
Ben wel benieuwd feitelijk.
|