Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Yves Deruyter - Infinity
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Bertn
aka B!rD



Registered: Jan 2004
Location: Koekelare/Leuven, Belgium

Met alle respect Lolo, maar bv zeggen dat de gemiddelde kwaliteit van een bonzai release even goed is als pakweg 6 jaar geleden, dat zou ook een leugen zijn.

en icone, tjah, die is gewoon een beetje gefrustreerd denk ik


___________________

Old Post Nov-27-2005 20:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd



Registered: Oct 2004
Location: Belgium

Ik vind de nieuwe bonzai toch lang zo slecht niet hoor. Ik weet inderdaad wel niet zoveel af van de "oude" bonzai... maar platen van primer; lolo; solid slide; ... blijven me wel boeien hoor!

Old Post Nov-27-2005 21:03  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Buoyant
Mahna Mahna



Registered: Feb 2003
Location: In mijn woning

Ik wil hem eerst eens horen voor ik, mij ga moeien.
Ik denk ook dat Icone, niet wist da Lolo meegeholpen had ofwel? Niet dat dat zijn post had beïnvloed hoop ik.

Ieder zijn mening zeker, ik vind ook dat Lolo zich niet zo moet laten gaan, op forums lullen mensen maar wat ze willen, niet te veel van aantrekken van wat 1 enkel persoontje van een track vindt of hij nu zelf producer is of niet.


Maar inderdaad hier zijn andere threads voor , want zo belangrijk vind ik Icone zijn post ook weer niet, als we van alle nummers die we gek of vreemd vinden of ons niet aanstaat een andere thread gaan maken wordt het hier een leuke boel.


___________________
quote:
da's eigenlijk de Katana Remix van Frans Bauer zijn schijf

Old Post Nov-28-2005 11:40  Belgium
Click Here to See the Profile for Buoyant Click here to Send Buoyant a Private Message Add Buoyant to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kelly*
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location: Antwerpen, België
Re: Re: Yves Deruyter - Infinity

quote:
Originally posted by Lolo Nog eens hetzelfde, het "kweehetbeter" syndroom noemt da. Puur Belgisch zou ik soms zeggen.

Is het den Yves zen smaak, dat is alles wat telt, en dat moet je ook kunnen respecteren. Ik hou ni van Regi zijn platen, betekent dat Milk inc ni respectabel is?? Absoluut ni.

Volgende keer, doe maar ni zo dom, en denk er eens over na ondertussen, want hetgeen dak hier zeg,


Lolo rulez!!!!!
Groot gelijk jong, zoals ik op een ander forum ook al eens gemeld heb (kzou de link willen posten maar helaas is da forum offline op dit moment).... het wordt tijd da alleman stopt me zeveren, zagen en zeiken en terug ga feesten en genieten van de muziek.

Hoorde het ni graag? Awel, luister er dan ni naar! Er zijn andere mensen die het wel graag horen waarschijnlijk. Als iedereen zo moet gaan posten over iedere oplaat da ze ni goe vinden, ...

Old Post Nov-28-2005 12:38  Belgium
Click Here to See the Profile for Kelly* Click here to Send Kelly* a Private Message Add Kelly* to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Loraine
Former Trance Chica



Registered: Oct 2004
Location: A'dorp

Heftug draadje !! Ach ieder zen ding denk ik dan maar

Kelly: ge het helemaal gelijk meis: iedreen weer gewoon goe feesten, genieten van de muziek waar u van houdt en nie meer zeveren/zagen !!!!

Back OFF-TOPIC:
Airwave aka Eiwave Nou dat haar is dan vlgs mij ook de belangrijkste gelijkenis


Trouwens: ATB vs Estuera is ook unne goeie

Last edited by Loraine on Nov-28-2005 at 13:13

Old Post Nov-28-2005 12:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Loraine Click here to Send Loraine a Private Message Visit Loraine's homepage! Add Loraine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Belgium

Allez allez,
Bonzai is toch een respectabel label?

Ik lees uit je reply "Moest ik Bonzai beheren, dan zou ik meer investeren in nieuw talent." Ja, ik vind persoonlijk dat er veel talent zit nu, maar het mag altijd een ietsje meer zijn. Icone bij Bonzai zou super geweest zijn, want Wim is er ene die trance ademt, denk ik. Een supertalent wegens ervaring, techniek, getraind Wernicke gebied in zijn brein zeker, en goede smaak imo. Ik weet niet hoe het zit, maar da's juist dat zo iemand daar constant mee zou moeten kunnen bezig zijn en aan niets anders zou moeten denken en liedjes maken maar
Ik hoor graag uplifting Trance en wat ik noem hypnotrance, zoals de derde sample op de site DJ Fire - Summermorning, mooi. Altijd, zacht mooi geluid en verrassende melodieën, das will ich hören. Solid Slide, da's een goeie, die gaat nog niet zo lang mee en is nu precies weer wat stilgevallen, maar die kan nog progressie maken, die gaat, denk ik, nog heel mooie tracks maken.
Komt wel goed met Bonzai, nog veel goeie producers, met enige exposure zullen ze wel nog sterker worden in het producen van trance hoop ik. En op de uiteindelijk digitale muziekmarkt zal er zeker plaats voor zijn, meen ik.
Infinity, jah, ik heb die nie direct staan, maar toen die als sample stond op de site, herinner ik me dat ik die wel goed vond, maar dat ik de melodie vond lijken op een andere track en de sound op nog een andere, Elemental, geloof ik. Maar ik vond em dus wel goed maar of ie integraal standhoudt weet ik dus nog niet.
Ben wel benieuwd feitelijk.

Old Post Nov-28-2005 15:40  Europe
Click Here to See the Profile for Belgian Bonzai Click here to Send Belgian Bonzai a Private Message Add Belgian Bonzai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD



Registered: Jan 2004
Location: Koekelare/Leuven, Belgium

zeggeum, ik heb net die YDR track gehoord, maar ik herken daar precies dingen in die ik al in oudere tranceplaten gehoord heb??


___________________

Old Post Nov-28-2005 15:43  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
domineesje
Con amor todo se puede!



Registered: Feb 2005
Location: Drongen - Baarle

quote:
Originally posted by Bertn
zeggeum, ik heb net die YDR track gehoord, maar ik herken daar precies dingen in die ik al in oudere tranceplaten gehoord heb??

maar zo zijn er toch nog platen???is die daarvoor slecht? ik hoor hem graag

Old Post Nov-28-2005 17:23  Belgium
Click Here to See the Profile for domineesje Click here to Send domineesje a Private Message Visit domineesje's homepage! Add domineesje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator



Registered: Apr 2002
Location: Neerpelt

Ik heb enkel een korte sample gehoord en ik vind het niet slecht eigenlijk

Edit: van welke plaat is het eigenlijk een rip-off?

Last edited by CygnusX on Nov-28-2005 at 17:45

Old Post Nov-28-2005 17:37 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Toni_D2
Suspended User



Registered: Oct 2005
Location:

quote:
Originally posted by Push2005
Maar ik wil weten WIE die gemaakt heeft, aangezien yves daar zeker nie toe in staat is


Yves en M.I.K.E.

Old Post Nov-28-2005 18:52  Belgium
Click Here to See the Profile for Toni_D2 Click here to Send Toni_D2 a Private Message Add Toni_D2 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller



Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium

mijnheer vond het weer te lastig om meer dan vijf lijntjes te lezen


___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony

Old Post Nov-28-2005 19:07  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Toni_D2
Suspended User



Registered: Oct 2005
Location:

quote:
Originally posted by TOR
mijnheer vond het weer te lastig om meer dan vijf lijntjes te lezen



Ook al, maar ik ben deze keer zeker van mijn zaak!




ps:
Jouw toontje staat me wel niet zo aan eigenlijk. Maar ja..

Old Post Nov-28-2005 19:10  Belgium
Click Here to See the Profile for Toni_D2 Click here to Send Toni_D2 a Private Message Add Toni_D2 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Yves Deruyter - Infinity
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHello. need ID Pleas hear... Thanks. [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEinmusik - Jittery Heritage [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:51.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!