Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal > Please go vote for me !!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
BubbleGirl
Senior tranceaddict

Registered: Oct 2003

I am actually an ex-TOTA, that finally came back to her Homeland in April 2004 (right on time for Bal en Blanc) and that will never leave again !!! :-)

I have met only a few of you when I first came back to Montreal, but then got into a pretty busy lifestyle that I still have a hard time to control.... therefore havent had the chance to come on TA much anymore....

Still meet out of the blue Malek and Louis once in a while at some parties.... I guess its my treat

Any more questions for me .... Im up for anything....euhhh, almost everything !!!

Ciao XXXxxx

Old Post Nov-29-2005 12:49  Canada
Click Here to See the Profile for BubbleGirl Click here to Send BubbleGirl a Private Message Add BubbleGirl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John_H2O
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2003

WOW, voilà un sujet qui me fait rire... Rien contre toi Sandrine, ce n'est qu'une prise de conscience, tu pourras y réfléchir quand même!

Pourquoi les filles ont toujours besoin de prouver au monde entier qu'elles sont belles et jolies. Est-ce que c'est pour avoir de la reconnaissance ou juste pour combler un manque de confiance en elles??

Ex1. Je suis cute, et je sais que je le suis. Alors je m'inscris à un coucours juste pour prouver au autres que c'est MOI la plus cute, de là, la reconnaissance et l'appat du gain (prix relier au vainqueur).

Ex2. Je suis p-e cute (tous les gars me le dise, je me fait cruiser à la planche), mais je trouve que je suis pas si cute, alors je m'inscris à un concours, pour ME prouver que je suis p-e plus cute que je le pense vraiment. (Je manque de confiance en moi sur cette aspect et j'ai besoin que les autres me le confirme)

Wow, ou se dirige notre société!

Je connais aucun concours ''trouve le plus beaux mec au Québec'' et ya pas de ''Mister Univers''. Certaines filles manquent de confiance en elle et des concours comme ca le prouve IMO.

La plupart des filles qui s'inscrivent sont très jolies, pourquoi ont-elles besoins que le Québec entier leur confirme ca?? Je trouve ca un peu ridicule.

Anyway, je ne vise personne en particulier, ce n'est qu'une généralisation.

-Satchel Paige-

Old Post Nov-29-2005 17:43  Canada
Click Here to See the Profile for John_H2O Click here to Send John_H2O a Private Message Add John_H2O to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mushyflowa
Female Floorwhore

Registered: Jul 2005
quote:
Originally posted by heroon
can't find where to vote.

Old Post Nov-29-2005 17:50  Afghanistan
Click Here to See the Profile for mushyflowa Add mushyflowa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Falcon-X
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by John_H2O

Je connais aucun concours ''trouve le plus beaux mec au Québec'' et ya pas de ''Mister Univers''. Certaines filles manquent de confiance en elle et des concours comme ca le prouve IMO.

Très d'accord avec tout ce que tu dis, mais il existe un mister universe.... Arnold la gagné, c'est comme ça qu'il avait commencé sa carrière.

Old Post Nov-29-2005 18:01  Canada
Click Here to See the Profile for Falcon-X Click here to Send Falcon-X a Private Message Add Falcon-X to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Charlie
ARMIN ADDICT

Registered: Feb 2002

quote:
Originally posted by Falcon-X
Très d'accord avec tout ce que tu dis, mais il existe un mister universe.... Arnold la gagné, c'est comme ça qu'il avait commencé sa carrière.

tu en connais pas mal sur mr.univers

Old Post Nov-29-2005 18:03  Lebanon
Click Here to See the Profile for DJ Charlie Click here to Send DJ Charlie a Private Message Visit DJ Charlie's homepage! Add DJ Charlie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BubbleGirl
Senior tranceaddict

Ne t'inquiètes pas... je ne le prends pas du tout personnel.

Je suis même en fait tout à fait d'accord avec tes propos, et je trouve ce genre de petit concours assez nul. En fait j'ai décidé d'envoyer ma photo pour le fun (après que ma copine ait été finaliste la fin de semaine passée) et on s'était bien marré en entendant les commentaires faits à son égard.

Si tu me connaissais bien, tu comprendrais que dans mon cas, je n'ai tellement,mais absolument rien à me prouver, ni à prouver aux autres. J'avoues que ce n'est sûrement pas donné à grand nombre de filles d'être bien dans sa peau et que c'est normalement ce genre de filles qui s'intéressent à ce genre de concours...

Je suis plus du genre de personne qui n'a pas peur de rire d'elle même et faire des choses un peu tordues...

Je le fais pour rigoler, pis peut-être gagner une fin de semaine où je pourrais me faire gâter, et sortir, et rencontrer du nouveau monde... comme j'aime si bien le faire.

Si jamais j'en venais à être choisie, je serais loin de vouloir me vanter d'avoir été courronnée Miss Monde est Petit... ce n'est définitivement pas ça qui me ferait sentir Femme !!!

Finalement, je pense qu'on est tous sur la même page.... Je vous invite quand même à voter pour moi si le coeur vous en dit.

On a droit à un vote par jour.... et ce jusqu'à Vendredi.

Ciao, XXX Sandrine

Old Post Nov-29-2005 22:21  Canada
Click Here to See the Profile for BubbleGirl Click here to Send BubbleGirl a Private Message Add BubbleGirl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fastmp3
ta main sur le zbebs

Registered: Apr 2001
Location: Montreal/Canada & Casablanca/Morocco (the ROOTS of TRANCE)

comme j'ai voté pour toi, si tu gagnes promis tu m'emménes avec toi, ok ?

Old Post Nov-29-2005 22:31  Morocco
Click Here to See the Profile for fastmp3 Click here to Send fastmp3 a Private Message Visit fastmp3's homepage! Add fastmp3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
heroon
RÊVE PAS.

Registered: Nov 2004
quote:
Originally posted by John_H2O

Ex2. Je suis p-e cute (tous les gars me le dise, je me fait cruiser à la planche)

pourquoi alors tu tiens à nous dire que tu es cute?!

moi je m'en fous, ya toute sorte de concours pour toute sorte de monde pis pour toute sorte de raison.

Les filles aiment ca savoir qu'elle sont cutes non. et moi j'aime ca leur dire.

* architectural weapon designer

Old Post Nov-29-2005 23:43 
Click Here to See the Profile for heroon Click here to Send heroon a Private Message Add heroon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
heroon
RÊVE PAS.

Registered: Nov 2004
quote:
Originally posted by mushyflowa
quote:
Originally posted by heroon
can't find where to vote.

HAHHAHAHA

Miluska i'd vote for you for the best art piece made...
but theres no such contest...

dont worry...i love my peruvian petite pillée girl.

let me do the 6 hour drive to proove it ...
am i allowed to say scandalous things out here...or i can say that only on msn?

* architectural weapon designer

Old Post Nov-29-2005 23:49 
Click Here to See the Profile for heroon Click here to Send heroon a Private Message Add heroon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John_H2O
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by fastmp3
comme j'ai voté pour toi, si tu gagnes promis tu m'emménes avec toi, ok ?

nahnahnahnah,

MOI, j'avais voté pour elle avant même ce thread sur le forum. C'est donc moi qui devrait aller se faire chouchouter avec Sandrine

-Satchel Paige-

Old Post Nov-30-2005 14:42  Canada
Click Here to See the Profile for John_H2O Click here to Send John_H2O a Private Message Add John_H2O to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BubbleGirl
Senior tranceaddict

No worries Jimmy !

You know that you ve got priority !

Come on guys.... only 2 more possible votes... one today, and another one before 11 am tomorrow....

Cheers !
Sandrine

Old Post Dec-01-2005 12:54  Canada
ninjahola
Frankie Wilde

Registered: Sep 2004

Done. good luck

Old Post Dec-01-2005 14:56  Ireland
Click Here to See the Profile for ninjahola Click here to Send ninjahola a Private Message Add ninjahola to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal > Please go vote for me !!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID Needed [2005] [8]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCor Fijneman - 80 Days With Mark Norman [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:48.

Forum Rules: