|
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Framförallt tåget var dyrt och när man hade köpt biljetten så fanns det inte ens nån kontrollant, så jag hade lika gärna kunnat skita i att betala..
|
Men tänk istället på att om det hadde kommit en kontrollant så hadde du fått betala en massa mer....
Jobbigt med Ferry och Tiesto... väldigt dålig stil..
___________________
Daniel
|