|
yesssssssss! barthezzzzz!!! on the moooooooovvveeeee
whahaaaahahahahaa
wat een geneuzel gelijk weer, je HOEFT tog nie perse in de clubtrance zaal te gaan staan bij die van dale, jurgen en bartezz? dan ist gelijk weer een slechte party zeker?
check de main en de hardtrance dinges, die zijn nog steeds tooooooooppperrrrrrrrr, bale da'k er nie bij ben (zoals gew0hnlich)
aiight, nuff said
peace
|