|
| quote: | Originally posted by TimeportE
nou ik heb wel degelijk nagedacht over mijn post in die thread.. en hij slaat volgens mij ook nog ergens op.. (toch?? )..
toch vind ik het goed dat die thread gesloten is want het was duidelijk een flame-thread (zo begon het iig en zo is het grotendeels ook verder gegaan).. en flame-threads die worden gewoon gesloten, zo gebeurd het ook in andere forums (waar miss p al naar verwees in een van haar posts)
maar toch blij je mening hierover te horen Eye-Riz..  |
gelukkig snapt iemand het, ik had die thread al eerder dichtgegooid maar toen vonden de meeste dat die thread weer open moest omdat miss P zich moest verdedigen, was ik het wel mee eens dus heb ik hem geopend, zij heeft gereageerd, anderen daarop gereageerd.....discussie voorbij, thread closed voordat het uit de hand gaat lopen
___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
|