Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > מיקסר + מחשב + פטיפון ???
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj-2TaLL
Jamil-Addict



Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel

quote:
Originally posted by Dj Moriano


אתה שואל אותי???


אני עובד עם זוג
cdj-100s
מיקסר
korg kaoss pad mixer KM2
שתי ערוצים

ופטיפון
gemini - xl-500II


פצצה, איך באמת הקיאוס פאד?
ששילבו אותו עם המיקסרים של ניומרק אמרו לי שזה לא טוב למה נימורק לא משהו במיקסרים...

בקשר לפטיפון איך הוא?

הואDD
או שעל חגורה?


___________________

Old Post Jan-08-2002 21:14  Israel
Click Here to See the Profile for Dj-2TaLL Click here to Send Dj-2TaLL a Private Message Add Dj-2TaLL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gil Shwarts
Guest



Registered: Not Yet
Location:

אוקיי אז דבר ראשון שאתה צריך לעשות הוא להשיג מפצל מPL גדול לPL קטן כי במחשב אין יציאות של PL גדול.
אח"כ אתה מחבר את המפצל ליציאת OUT במחשב ובמיקסר אתה בוחר ערוץ ומחבר אותו לIN
אני לא מבין מה הבעיה באמת
אלא אם כן היציאות במיקסר שלך הם LEFT ו RIGHT ואז אתה צריך עוד מפצל שיפצל לך ת'כאבל לעוד 2 יציאות והנה, נפתרה הבעיה!

Old Post Jan-09-2002 00:00 
Add  to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Moriano
Surfing AddicT



Registered: Sep 2001
Location: herzelia, israel

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL


פצצה, איך באמת הקיאוס פאד?
ששילבו אותו עם המיקסרים של ניומרק אמרו לי שזה לא טוב למה נימורק לא משהו במיקסרים...

בקשר לפטיפון איך הוא?

הואDD
או שעל חגורה?


הקאוס פד נחמד מאוד רק צריך לדעת להשתמש בו
ומה שאני אוהב זה שיש כפתור שמסובבים והוא קובע איך ישתלב האפקט....
והבאסה במיקסר שאין באלנס אבל זה לא הכי נורא


והפטיפון הוא
DD
לא הייתי קונה אותו אם הוא היה חגורה אני לא רוצה שהיא תיפול לי כל הזמן

Old Post Jan-09-2002 17:11  Israel
Click Here to See the Profile for Dj Moriano Click here to Send Dj Moriano a Private Message Add Dj Moriano to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
s0undw4v3
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2001
Location: Haifa, Israel

אוקיי, אז כולכם פה לא בדיוק מבינים מה שאלתי...
יש לי כבל
RCA
ויש לי כבר מתאם למחשב - צד אחד
RCA
וצד שני סטריאו רגיל כמו של אוזניות

אין לי בעיה באיך לחבר! תסלחו לי אבל לא נולדתי אתמול... הבעיה שלי היא בווליומים
(VOLUME)
ובאקוולייזר
(EQUALIZER)

אם מחברים את המיקסר למחשב דרך הכניסה לאוזניות של הכרטיס קול, אז צריך למצוא את הכיוונון הנכון של הווליום במחשב כדי שהבאסים לא יתפוצצו במיקסר ובשביל זה צריך לשחק גם עם הווליום והאקוולייזר במחשב וגם בווליום והאקוולייזר של המיקסר.

הבנתי שאם מחברים את המיקסר לכניסה
LINE OUT
בכרטיס קול, אז הוא מקבל ווליום נורמלי
(NORMALIZED)
כמו מקומפקט דיסק והוא מגביר אותו (כאילו חיברתי יחידת סידי למיקסר)

אין לי בעיה לחבר אותו ל-
LINE OUT
הבעיה היא שכשאני מחבר אותו לשם - לא שומעים כלום!
אז עכשיו אני שואל עוד פעם - מה אני עושה כדי לשמוע במיקסר את המחשב דרך ה-
LINE OUT

?

מקווה שהבנתם הפעם


___________________
אין לי כוח לחתימה! =\

Old Post Jan-10-2002 00:12  Israel
Click Here to See the Profile for s0undw4v3 Click here to Send s0undw4v3 a Private Message Add s0undw4v3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Moriano
Surfing AddicT



Registered: Sep 2001
Location: herzelia, israel

quote:
Originally posted by s0undw4v3
אוקיי, אז כולכם פה לא בדיוק מבינים מה שאלתי...
יש לי כבל
RCA
ויש לי כבר מתאם למחשב - צד אחד
RCA
וצד שני סטריאו רגיל כמו של אוזניות

אין לי בעיה באיך לחבר! תסלחו לי אבל לא נולדתי אתמול... הבעיה שלי היא בווליומים
(VOLUME)
ובאקוולייזר
(EQUALIZER)

אם מחברים את המיקסר למחשב דרך הכניסה לאוזניות של הכרטיס קול, אז צריך למצוא את הכיוונון הנכון של הווליום במחשב כדי שהבאסים לא יתפוצצו במיקסר ובשביל זה צריך לשחק גם עם הווליום והאקוולייזר במחשב וגם בווליום והאקוולייזר של המיקסר.

הבנתי שאם מחברים את המיקסר לכניסה
LINE OUT
בכרטיס קול, אז הוא מקבל ווליום נורמלי
(NORMALIZED)
כמו מקומפקט דיסק והוא מגביר אותו (כאילו חיברתי יחידת סידי למיקסר)

אין לי בעיה לחבר אותו ל-
LINE OUT
הבעיה היא שכשאני מחבר אותו לשם - לא שומעים כלום!
אז עכשיו אני שואל עוד פעם - מה אני עושה כדי לשמוע במיקסר את המחשב דרך ה-
LINE OUT

?

מקווה שהבנתם הפעם


אני חושב שאני יכול לעזור לך
אבל זה תלוי איזה כרטיב כל יש לך
ואיזה ווינדאוס

Old Post Jan-10-2002 12:00  Israel
Click Here to See the Profile for Dj Moriano Click here to Send Dj Moriano a Private Message Add Dj Moriano to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Q-PiXeL
Turbocharged...



Registered: Nov 2001
Location: Israel

תנסה להפעיל את ה
line out
ב
vol. controller
של הכרטיס קול או של הווינדוס

צריך להיות לך כרטיס קול די טוב עם יש לך גם יציאה לאוזניות וגם
line out

Old Post Jan-11-2002 12:11  Israel
Click Here to See the Profile for Q-PiXeL Click here to Send Q-PiXeL a Private Message Add Q-PiXeL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
s0undw4v3
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2001
Location: Haifa, Israel

יש לי
Creative Soundblaster Live! Value

כרטיס קול רגיל...

ו- Windows 2000


___________________
אין לי כוח לחתימה! =\

Old Post Jan-11-2002 16:05  Israel
Click Here to See the Profile for s0undw4v3 Click here to Send s0undw4v3 a Private Message Add s0undw4v3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > מיקסר + מחשב + פטיפון ???
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnother Guetta track @ ultra [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPerry O'Neil - "Cold Fusion" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:35.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!