chicke dinges als ge dit nog geen lekkere vindt, (ok dat hare kop u mss nie aanstaat) maar da lichaam ik twijfel over het heterogehalte van sommige mensen hier keep up the sherade!!! but face it ...
quote:Originally posted by Sh!fty ik twijfel over het heterogehalte van sommige mensen hier keep up the sherade!!! but face it ... Of jij bent gewoon gigantisch sexueel gefrustreerd. Heb je al eens aan die optie gedacht?
___________________ Allemaal gelul!!
Ze is zeker niet mis, enorm mooie borsten imo. maar tging over Sander he, mocht ie of mocht ie niet !
quote:Originally posted by New Wave Of jij bent gewoon gigantisch sexueel gefrustreerd. Heb je al eens aan die optie gedacht? ...Zei de meester van het sexueel gefrustreerde. Skuunen sig moe ik zeggen . Deed jij eigenlijk niet aan rimmen? Kop > borsten(die feitelek wel schoon zen); Maw: afgekeurd.
quote:Originally posted by New Wave Of jij bent gewoon gigantisch sexueel gefrustreerd. Heb je al eens aan die optie gedacht? Of mss heeft ze volgens jou te veel haar omdat ze boven de 11 jaar is Maar ik zou idd mss es van bil moete gaan
diee kelder willek wel is mee komme witten mij gedacht
___________________ 12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix) The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)
quote:Originally posted by Sh!fty Of mss heeft ze volgens jou te veel haar omdat ze boven de 11 jaar is Maar ik zou idd mss es van bil moete gaan To hairy inderdaad, en veul te oud ja.
quote:Originally posted by Sh!fty Maar ik zou idd mss es van bil moete gaan Uw avatar spreekt boekdelen
___________________ FRVADE THE HARDEST INTERNET ENIGMA JIMS!
Op JimTV is er ook nog een programma over Playboy. Wat een domme vrouwen, jakkes!
quote:Originally posted by FUSyke Op JimTV is er ook nog een programma over Playboy. Wat een domme vrouwen, jakkes! euhm, niks tege Kendra eh makker... bangelijk sportief en zo knap in combinatie hebk nog ni gezien
http://www.eonline.com/On/GirlsNextDoor/Video/ I love Kendra
quote:Originally posted by Antony euhm, niks tege Kendra eh makker... bangelijk sportief en zo knap in combinatie hebk nog ni gezien Over dat soort vrouwen had ik het nu