Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal > **Je cherche!!**
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
heroon
RÊVE PAS.

Registered: Nov 2004
quote:
Originally posted by EYEGIRL
c moi à droite

n'est-ce pas Jessica Alba à droite ?

ca devrait lui faire plaisir ca tsé.

* architectural weapon designer

Old Post Dec-17-2005 23:25 
Click Here to See the Profile for heroon Click here to Send heroon a Private Message Add heroon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Deejiuana
OstrichAddict

Registered: Nov 2003

ok...
meo l'amie
moi toi
ca y est - on est pret.......quand ca?

ahhhhhhh.....

Eyegirl, pourquoi?
Ben tu vas voir...

non, mais les gars sont sympas ici (sauf klk cons.....)

Old Post Dec-17-2005 23:26  France
Click Here to See the Profile for Deejiuana Click here to Send Deejiuana a Private Message Add Deejiuana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FunKenLouis
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2003

haha... le forum de montreal passe pour un trou a pervers en grand

bravo

bienvenue eyegirl

Old Post Dec-17-2005 23:28  Seychelles
Click Here to See the Profile for FunKenLouis Click here to Send FunKenLouis a Private Message Visit FunKenLouis's homepage! Add FunKenLouis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
all-nite-freak

Registered: Oct 2005
perverts

Old Post Dec-17-2005 23:34 
Click Here to See the Profile for all-nite-freak Click here to Send all-nite-freak a Private Message Add all-nite-freak to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Alex
Suck a cheetah's dick

Registered: Apr 2005

This thread is embarassing.

Old Post Dec-17-2005 23:37  Canada
Click Here to See the Profile for Alex Click here to Send Alex a Private Message Add Alex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj ugo
Supreme tranceaddict

Je suis sûre que tu te trouveras beaucoup de nouveaux amis...ou plutot plusieurs nouveau amis te trouveront!!

La scene electronique de Montréal est très différente de celle de sherbrooke. J'espère que tu trouveras des gens qui sauront te faire découvrir les meilleurs côtés de cette scène.

Old Post Dec-17-2005 23:43  Canada
Click Here to See the Profile for dj ugo Click here to Send dj ugo a Private Message Visit dj ugo's homepage! Add dj ugo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vermz
p€uRf $qu@Ð

Registered: Jun 2004

si tu veux un endroit sympa et chaleureux je te conseil la garconnière à laval

Old Post Dec-18-2005 00:08  Canada
Click Here to See the Profile for Vermz Click here to Send Vermz a Private Message Add Vermz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
heroon
RÊVE PAS.

ah ouais en plusse y viennent de tout rénover..changer les floors + meubles...nouvel équipement média...une tv zénith 27po écran carré en forme de bulle anti-flat screen

Old Post Dec-18-2005 00:42 
Click Here to See the Profile for heroon Click here to Send heroon a Private Message Add heroon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cyberflow
o_0

Registered: Oct 2005

Bienvenue à Montréal

Old Post Dec-18-2005 02:05  Portugal
Click Here to See the Profile for Cyberflow Click here to Send Cyberflow a Private Message Visit Cyberflow's homepage! Add Cyberflow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
heroon
RÊVE PAS.

quote:
Originally posted by Bronze
c'est la nouvelle technologie des ecran

le oldschool style?

bah brunzz tsé une Zenith...cé clair ca suce.

cé que mes parents disent ah oui on a loué le chalet contre un tévé...là jfais comme ah ouais tsé ca doit etre un tévé malade ca coute cher louer le chalet...pis finalement cé une tévé pourrie avec une manette intergalactique Roboforce étrangleur invisible style...yont juste louer le chalet 2 jours a ma tante...haha alors tsé a leur a donné une tv 27 po pourrie mais au moins jpeux plugger mon lecteur dvd dedans pas comme lautre old school tévé 1934 quon avait avant...mes parents sont peurfs y dépensent rien dans technologie...juste des affaires durables...si y faisaient des tévé en bois d'acajou avec une manivelle sur le côté pour la krinker pis une chandelle en dedans pour éclairer l'écran de tévé cest clair mon pere en acheterait 2...ca pis des skis de fonds en bois de rose avec des bottes en cuir de limou.

Old Post Dec-18-2005 02:30 
EYEGIRL
Guest

Registered: Not Yet
pourquoi vous changez de sujet?

Old Post Dec-18-2005 03:02 
Add  to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FunKenLouis
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by EYEGIRL
pourquoi vous changez de sujet?

lol

tu viens de sherbrooke meme ?... ou des alentours de sherbrooke?

je ne connais quune seule personne qui vient de sherbrooke...

elle travaillais au kudsak....

good times...

nick pîlon peut confirmer

Old Post Dec-18-2005 03:11  Seychelles
Click Here to See the Profile for FunKenLouis Click here to Send FunKenLouis a Private Message Visit FunKenLouis's homepage! Add FunKenLouis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal > **Je cherche!!**
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHard house, I think.. Need help to find the album... [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDane Jolley - Boomsleng (Visiontool Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:54.

Forum Rules: