|
| quote: | Originally posted by xPROXYx
Jag hade askul iaf, missade jace totalt, mitt gäng kom inspringandes när RvG körde silence, den va d full fart på oss:P
ja pappsen steve va lite runt om fötterna, men gey d va nyår dom som inte va d borde skämmas!
Vilka kommer på torsdag?
kram |
Undrar om du inte fortfarande är lite rund om fötterna... ;)
Me be there!
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
|