quote:Originally posted by Tranzymind20 03. Parker & Hanson - Let Me Be I love that hypnotizing sound
por lo que veo hay varios espaÑoles xDD buenas noches tengan ustedes desde Barcelona
this track is amazingggggg! I love it! Mark otten productions rockzzzzzz!
quote:Originally posted by DjShadow Kalafut & Fygle – Novocaine (Mark Otten Remix) Ch000000Nnn!!!
quote:Originally posted by SPANIARD y desde Toronto con el corazon mas Gallego bonita tierra, como el norte no hay nada la chica que me quita el sueño es gallega
yes Dj Shadow, tunes like So Serene o Tranquility...
quote:Originally posted by Junior Jack bonita tierra, como el norte no hay nada la chica que me quita el sueño es gallega Gallegas + Intuitions + Pulpo con estrella galicia= Saludos!
quote:Originally posted by Junior Jack yes Dj Shadow, tunes like So Serene o Tranquility... yeah..and...Mushroom Therapy and all the remixes he had done, like his remix of Largo, The promise of a new world, Endless Desire, Tundra, etc =P This tune seems new to me i like it!!
quote:Originally posted by SPANIARD Gallegas + Intuitions + Pulpo con estrella galicia= Saludos! es perfecta la combinación, aunque prefiero la Estrella Damm (son lo mismo es una filial xD) Saludos!!