Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Janvier 2006
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Eddy
DouDou Addict

Registered: Feb 2005

quote:
Originally posted by tracid

25/02 @ Rex à paris. ( digweed @ queen le meme soir )

Digweed il vient pas le 24 ?

En tout cas sur ce week-end y a du beau monde !

Old Post Jan-06-2006 23:25  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
plouf02
Opencloud!

Registered: Nov 2002

Je recherche les parts de wavy gravy que l'on pouvais downloader sur le site de sahsa il n'y a pas longtemps, j'arrive pas a remettre la main dessus sur son site (peut etre supprimé) mais j'en ai absolument besoin

Merci d'avance

Old Post Jan-11-2006 12:44  France
Click Here to See the Profile for plouf02 Click here to Send plouf02 a Private Message Visit plouf02's homepage! Add plouf02 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by morphoneo69
Digweed il vient pas le 24 ?

En tout cas sur ce week-end y a du beau monde !

effectivement, c'est Holden le même soir au Rex Club
et Digweed la veille.

Old Post Jan-11-2006 15:33  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massi
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2004

Je tenais à vous présenter un producteur italien (et oui je suis chauvin..et alors?!...) de Rome...qui à mon sens fait un excellent boulot et qui plus est marque une bonne transition entre la tech minimale et la progressive-trance hypnotique...
Il s'agit de Donato Dozzi et pour ceux qui auraient envie de le découvrir je vous conseille ses prods de son label Elletronica Romana ou récemment son partnership avec Exercise One dans Skarcioffen EP...(Carcioffo signifiant artichauds en italien...cf la couverture de l'EP...).

Last edited by Massi on Jan-12-2006 at 15:01

Old Post Jan-12-2006 13:14  Monaco
Click Here to See the Profile for Massi Click here to Send Massi a Private Message Add Massi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

Nathan Fake - Drowning In A Sea Of Love

01. Stops
02. Grandfathered
03. Charlie's House
04. Bumblechord
05. Superpositions
06. Bawsey
07. The Sky Was Pink
08. You Are Here
09. Falmer
10. Long Sunny
11. Fell

Apparement, cet album n'ira pas dans le sens contraire de ce qu'il en a été prévu.

Old Post Jan-12-2006 20:32  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

quote:
Originally posted by JLP
Nathan Fake - Drowning In A Sea Of Love

Apparement, cet album n'ira pas dans le sens contraire de ce qu'il en a été prévu.

Cad?? J'ai du rater un episode....

Old Post Jan-12-2006 20:55  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

quote:
Originally posted by JediK
Cad?? J'ai du rater un episode....

Regarde la musique de Nathan : Outhouse d'un coté, Grandfathered et The Sky Was Pink d'un autre.

Cet album sera dans l'esprit de son dernier vinyl chez Border.

Old Post Jan-12-2006 21:05  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

quote:
Originally posted by JLP
Regarde la musique de Nathan : Outhouse d'un coté, Grandfathered et The Sky Was Pink d'un autre.

Cet album sera dans l'esprit de son dernier vinyl chez Border.

Dsl, de cet album, je ne connait que "The Sky was Pink" remixé par holden que j'ai joué ds le dernier Tokyo Advance!

Mais bon, s'il est bati sur cette couleur, ca le rend grandement interressant!

Old Post Jan-12-2006 21:47  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

L'originale est bien differente du remix de Holden!

Old Post Jan-12-2006 21:47  France
Atton Tray
Kaori Addict !!

quote:
Originally posted by JLP
L'originale est bien differente du remix de Holden!

A tester donc...

PS JLP: Tu ne m'as po dit pour le "live @ Schweitzer", j'te le up ou c'est po la peine?

Old Post Jan-12-2006 23:25  Japan
Eddy
DouDou Addict

Registered: Feb 2005

quote:
Originally posted by Massi
Je tenais à vous présenter un producteur italien (et oui je suis chauvin..et alors?!...) de Rome...qui à mon sens fait un excellent boulot et qui plus est marque une bonne transition entre la tech minimale et la progressive-trance hypnotique...
Il s'agit de Donato Dozzi et pour ceux qui auraient envie de le découvrir je vous conseille ses prods de son label Elletronica Romana ou récemment son partnership avec Exercise One dans Skarcioffen EP...(Carcioffo signifiant artichauds en italien...cf la couverture de l'EP...).

Un petit lien pour nous aidez à découvrir ?

Old Post Jan-13-2006 00:36  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massi
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by morphoneo69
Un petit lien pour nous aidez à découvrir ?

http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF160403-01-01-01.mp3

http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF188007-01-01-01.mp3

http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF188007-01-02-01.mp3

ce ne sont que des samples d'un style hypnotique qui par définition joue sur la répétition dans la durée de boucles dévastatrices....

Old Post Jan-13-2006 16:31  Monaco
Click Here to See the Profile for Massi Click here to Send Massi a Private Message Add Massi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Janvier 2006
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease Help Id another track [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGate 42 - Flow (John O'Callaghan Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:24.

Forum Rules: