quote:Originally posted by jp Wat is dat nou voor een drogreden? Ik heb veel respect voor jullie, vind het leuk dat jullie gaan maar er moet gewoon iemand zijn die eens niet komt.
___________________ Allemaal gelul!!
Wat zeik je nou man? Drop een pil of twee en laat je gaan. Effe een uurtje spacen en alle trance lijkt op techno. Zwakkeling Booooooh
quote:Originally posted by New Wave Ik hou gewoon niet van trance. Ik meen toch echt dat dit forum NLTRANCEADDICT heet ?! New Wave....niet zo tegendraads zijn...gewoon komen dus !
quote:Originally posted by Loraine New Wave....niet zo tegendraads zijn...gewoon komen dus ! Ja, huphup Tim, lekker trensen!
___________________ d&b session 20090519 My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)
Je hoeft echt niet van trance te houden om hier te posten hoor. Het gaat toch om EDM in het algemeen?
Gelukkig maar, anders zou het wel heel erg 'OMG OMG OMG Tiësto/Armin [fill in jurself] is my Number 1 GOD....OMG OMG I'll die' zijn, toch ?
Wil je Armin en Tiesto ajb niet in één adem noemen
quote:Originally posted by jp Wil je Armin en Tiesto ajb niet in één adem noemen oki Armin en of Tiësto [fill in who's jur GOD jurself]
lijkt me echt een nerd feest dit anyways ik kom niet
___________________ I hate the global warming hoax
quote:Originally posted by Siesta lijkt me echt een nerd feest dit anyways ik kom niet Zeik niet er komen genoeg mooie vrouwen op af. In ieder geval 2
[pf-mode] aanwazig [/pf-mode]
quote:Originally posted by jp Zeik niet er komen genoeg mooie vrouwen op af. In ieder geval 2 vrouwen kunnen ook nerds zijn pics or stfu
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA