Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Laatste nieuws ID-T vs Gemeente Utrecht omtrent TE2002
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Massive
bollocks

Registered: Jul 2001

aaaahhhh die gemeente Utreg ken toch ook de vliegende-vinke-tering krijge...

die dikke papzakken weten niet eens wat "dance" is, beetje schijnheilig op alsnog van de 40000 man 20000 man te maken, *FARK*

Old Post Jan-12-2002 08:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive Click here to Send Massive a Private Message Add Massive to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LightForce
Totally Addicted

Registered: Sep 2001

Misschien een ideetje omdeze thread sticky te maken, dit omdat er nog een vervolg natuurlijk opkomt. En misschien daarop wel weer een vervolg en daarop en daarop (tja gemeentes zijn goed in het verschijven).

Dus hierbij stel ik dat dus ff voor Is denk ik beter dan dat je strax misschien wel 5 verschillende news posts hebt.

Old Post Jan-12-2002 09:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for LightForce Click here to Send LightForce a Private Message Add LightForce to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

zou et wat uitmaken als id&t zou winnen?
et blijft een gemeente en als ze iets nie willen gebeurd et niet of ze gaan de boel zo lang vertragen dat ze de dag ervoor of op 17 februari zeggen dat er toch wel 40.000 man mogen komen....
kunnen we geen handtekeningen actie beginnnen ofzo?

ta-forum-members midi site

Old Post Jan-12-2002 12:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by LightForce
Misschien een ideetje omdeze thread sticky te maken, dit omdat er nog een vervolg natuurlijk opkomt. En misschien daarop wel weer een vervolg en daarop en daarop (tja gemeentes zijn goed in het verschijven).

Dus hierbij stel ik dat dus ff voor Is denk ik beter dan dat je strax misschien wel 5 verschillende news posts hebt.

Dat wordt dan al de 5e...Tering-irritant zijn die dingen naar mijn mening Maar ja, ik hier hier nix te zeggen...

Old Post Jan-12-2002 12:38 
Click Here to See the Profile for -=WVG=- Click here to Send -=WVG=- a Private Message Visit -=WVG=-'s homepage! Add -=WVG=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

sticky's zijn alleen maar makkelijk als het gaat om dingen die steeds terug komen, zoals IRC thread, waarin mensen info kunnen opzoeken. Maar threads over meeting sticky? Daar snap ik het nut ook niet van: mensen blijven toch wel posten als het interessant is, en komt ie dus vanzelf wel weer bovenaan te staan. Henkie kwam alleen met dat er dan verschillende threads over hetzelfde onderwerp komen omdat mensen niet kijken of er al een thread voer is, maar ja: daar hebben we mods voor: die kunnen mensen uitleggen dat er een ander thread is, en de opnieuw gestarte thread closen (of zouden ze daar te lui voor zijn? want het betekent wel meer onderhoud voor de mods )

Old Post Jan-12-2002 14:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Registered: Jan 2001

Ja wij kunnen natuurlijk de mensen gaan uitleggen dat er al een thread staat.. ergens benede aan de pagina.. maar je kan deze calamiteiten natuurlijk ook voorkomen.. lijkt me toch wel iets makkelijker...

en of het echt meer inhoud zou geven.. ik denk niet dat me leven der echt beter op word..

dus het is niet een kwestie van lui zijn maar een kwestie van "het is gewoon makkelijker voor iedereen"

ook als bijv een thread die normaal sticky zou zijn (zoals de meething thread) unstickt zou worde dan zoude er weer mensjes kunne gaan bumpe.. of iets in die trant..(en natuurlijk kunne de mods daar ook wat van zegge maar.. net zoals hiervoor.. voorkomen is gemakkelijker)

Kijk in deze thread zal ook niet gepost blijven worden.. aangezien er niet elke dag nieuwe informatie is.. of je moet weer useless gaan posten maar dat komt nooit voor op ta.. dus t feit dat mensen deze thread wel interessant vinde maar niet elke dag info of mening kunne poste.. zou em sticky moge make.. maarja.. tis niet zo dat iedereen hier voorstander van is en er staan al genoeg stickys.. dus je zal maar lekker elke keer beetje naar beneej moete scrolle..

zo..

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Jan-12-2002 14:40 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Laatste nieuws ID-T vs Gemeente Utrecht omtrent TE2002
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackmark E G 2002/2003 Tune id 1 [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWorkafiction - Across [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:10.

Forum Rules: