Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Prisonbreak-tråden
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by Kamelen
serien kommer hålla på länge länge.. han som skriver skiten har 3 år av serien i huvvet.. och vissa av skådespelarna har längre kontrakt

hur som hellst.. goda nyheter nu

lite smajlisar till det

=)=)
(=(=
=) =) (= (= =) =) (= (=
=) (= =) (= =) (= =) (=

==)=)(=(=(= )= )=) (= =)

sådär

Scrubs har precis börjat igen =) (ny säsong) .. lätt den roligaste serien =) asbra humor.. kram kram!

(= -!kram!- =)

Där ser man...scrubs gillar jag inte alls...blev arg och ledsen igår när jag satt och väntade på det andra avsnittet av Simpsons, men ICKE. Då börjar scrubs istället. Läge för fler smilisar...eller cryisar kanske är ett mer passande namn för dessa...

;( ); ;( ); ;( ); ;( ); ;( );
); ;( ); ;( ); ;( ); ;( ); ;(
;;( );; ;;| |;;

www.laszlo.se

Old Post Jan-04-2006 17:28 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

Hoppas det är bra, för Oz är den bästa fängelseserien jag har tittat på och den är fan classic. Annars har jag en del vänner som har tittar på Prisonbreak, de laddar hem förstås, ingen tittar på TV3.

Old Post Jan-05-2006 23:30  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by zoric
Hoppas det är bra, för Oz är den bästa fängelseserien jag har tittat på och den är fan classic. Annars har jag en del vänner som har tittar på Prisonbreak, de laddar hem förstås, ingen tittar på TV3.

Inte speciellt konstigt...trean är ju sveriges motsvarighet till Fox.

www.laszlo.se

Old Post Jan-06-2006 00:19 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lacksesepsotygh
;B

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by zoric

förutom oz finns det bara en fängelseserie jag vet av... och det är kvinnofängelset . med den konkurrenten är det inte så konstigt att oz är den bästa. men jag kanske är väldigt oinsatt när det gäller serier om fängelser. finns det någon jag möjligtvis missat?

Old Post Jan-06-2006 19:53  Sweden
Click Here to See the Profile for lacksesepsotygh Click here to Send lacksesepsotygh a Private Message Visit lacksesepsotygh's homepage! Add lacksesepsotygh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Så vitt jag vet så är det bara dessa tre. Å andra sidan är jag inte den som följer speciellt många serier.

www.laszlo.se

Old Post Jan-06-2006 20:00 
zoric

Jag tycker att Oz var en riktigt bra serie och att den är mycket bättre än de serier som görs idag även om det inte är fängelseserier, och yes, Kvinnofängelset suger, Haha

HBO's och Fox serier är de allra bästa tycker jag i alla fall. ABC har väl några bra också, men inte lika bra serier som de två andra.

Annars tycker jag att det är positivt att det dyker upp en serie som den här i Sverige. Det var på tiden att man en fängelseserie startades, och vem visst är det TV3 som sänder den. Repriserna av serien kommer väl förmodligen att gå på ZTV när första säsongen är över, men det är inget man går och tänker på nu, bara att det har varit så jämt.

Old Post Jan-06-2006 21:06  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hustler
11433. STHLM Addict

Registered: Jul 2003

Såg alla 13 avsnitt som hittils har gått på flyget från Singapore till Brisbane. Kvalitén på den här serien är ju makalös, så sjukt välgjord! Började nästan gråta när jag fick reda på att det typ är två månader kvar till sändningen av avsnitt 14 i USA.

Stormare är förövrigt grym! Han får mindre credd än vad han förtjänar här hemma..

Old Post Jan-09-2006 21:03  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric

Funderar på att ladda hem alla avsnitt eftersom jag missade igår också. Orkade inte fixa tv'n som hade gått sönder på Söndagsmorgonen

Old Post Jan-10-2006 14:09  Sweden
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004
Säsong 2

Första avsnittet på Säsong 2 släpptes idag!

Manhunt
Prison.Break.S02E01.HDTV.XviD-LOL
Prison.Break.S02E01.HR.HDTV.AC3.5.1.XviD-DIMENSION

(tog bort dupe tråden, anledning till jag inte hittade den, Prisonbreak, det är två ord )

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Aug-22-2006 16:11  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

meh - orka skriva det jag skrev i den andra tråden

PB ftw

www.laszlo.se

Old Post Aug-22-2006 16:12 
Christian Ö.
Make U Mine

Registered: Nov 2004

Fasen vad grymt

www.myspace.com/christianohman

Old Post Aug-22-2006 16:16  Sweden
Click Here to See the Profile for Christian Ö. Click here to Send Christian Ö. a Private Message Visit Christian Ö.'s homepage! Add Christian Ö. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SMC
custom title addict

Registered: Sep 2003

Warezat och klart, bara att slå sig ner med en kopp te ikväll.

Old Post Aug-22-2006 16:25 
Click Here to See the Profile for SMC Click here to Send SMC a Private Message Add SMC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Prisonbreak-tråden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId#2 [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJimmy Goldschmitz vs. Peter Luts - "Horizon" (Peter Luts Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:03.

Forum Rules: