Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Scandinavian Music Convention 2006, 22-23 Feb
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by hustler
1-0 till dig.

haha, menade inte att låta oförskämd.

quote:
Originally posted by hustler
Tur att man får chansen att se Axwell i februari här nere så att man inte går helt lottlös.

Ikväll ska vi/jag ut och reka musikutbudet samt alla klubbar här nere. Återkommer med en analytisk rapport in da klotterplank.

Hoppas han gör bättre ifrån sig än vad han gjorde på Slagthuset senast. Jag har aldrig i hela mitt liv upplevt något katastrofalare. Tyvärr missade jag hans "riktiga" schemalagda spelning eftersom vi köade två timmar längre än väntat, och när han dyngrak tog sig friheten att återigen klampa upp i båset en timma innan stängning (minns inte vem det var som just då spelade) trainwreckade han i princip varenda övergång. Bland annat körde han Weekend två gånger inom loppet av 30 minuter, och lekte med cue-knappen till den milda grad att jag samt ytterligare tiotalet tappra själar stod helt stilla, stirrandes, kliandes våra skallar och undrade vad fan han höll på med. Till slut fick jag nog och gick in och ställde mig på R&B-golvet. SÅ illa var det.

www.laszlo.se

Old Post Jan-10-2006 09:06 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

Såg Lisa Loud för några år sedan på ibiza. Men har inte mycket mer minne av det än att hon nog var rätt läcker och lirade något housigt

Old Post Jan-10-2006 16:29  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hustler
11433. STHLM Addict

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by Laszlo
haha, menade inte att låta oförskämd.

Hoppas han gör bättre ifrån sig än vad han gjorde på Slagthuset senast. Jag har aldrig i hela mitt liv upplevt något katastrofalare. Tyvärr missade jag hans "riktiga" schemalagda spelning eftersom vi köade två timmar längre än väntat, och när han dyngrak tog sig friheten att återigen klampa upp i båset en timma innan stängning (minns inte vem det var som just då spelade) trainwreckade han i princip varenda övergång. Bland annat körde han Weekend två gånger inom loppet av 30 minuter, och lekte med cue-knappen till den milda grad att jag samt ytterligare tiotalet tappra själar stod helt stilla, stirrandes, kliandes våra skallar och undrade vad fan han höll på med. Till slut fick jag nog och gick in och ställde mig på R&B-golvet. SÅ illa var det.

Mm.. Har hört något liknande. Av vad jag personligen har hört är ju inte Axwell inte ett DJ-geni direkt. Lever väl mest på sina produktioner som dock står väldigt bra. Återkommer som sagt med en rapport om hur han skötte sig. Hoppas han bjussar på lite backstagepasses etc.

Old Post Jan-10-2006 17:04  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Då var ryktena bekräftade då...

Paul Van Dyk kommer igen

http://www.deejaypromo.com/smc

Old Post Jan-19-2006 19:31  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

rätt 'kaxig' bokning

vill se nåra tunga husakter innan jag slår klackarna i taket dock ..

Last edited by Braxen on Jan-19-2006 at 21:39

Old Post Jan-19-2006 21:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

Weeeeeeeee

Me is going to stockholm!

Nån som har en aning om pris/biljetter o så?

Old Post Jan-19-2006 21:37  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

Än så länge är ju lineupen inte det mista spännande... Nu får de ta och rycka upp sig

Old Post Jan-19-2006 21:52  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

grejen e att ska dom fortsätta me å presentera 1 namn varje vecka så hinner dom inte ens släppa biljetter innan kalaset ...

om d nu var rätt glest me folk förra året så bör dom ju ha lärt sig nått av d, hårdare marknadsföring .. presentera linan god tid före eventet = längre tid för biljettförsäljning = fler sålda biljetter ... ffs lets get it on !

Old Post Jan-19-2006 21:56  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hustler
11433. STHLM Addict

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by Braxen
grejen e att ska dom fortsätta me å presentera 1 namn varje vecka så hinner dom inte ens släppa biljetter innan kalaset ...

om d nu var rätt glest me folk förra året så bör dom ju ha lärt sig nått av d, hårdare marknadsföring .. presentera linan god tid före eventet = längre tid för biljettförsäljning = fler sålda biljetter ... ffs lets get it on !

Braxtone ditt jävla PR-geni
Håller med, tycker dock att Paul Van Dyk är en rätt tung bokning. En ordentlig houseakt till på det här så kanske det räcker för att man ska åka hem från Aussie

Old Post Jan-20-2006 00:15  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Fick just nyhetsmail från SMC

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Paul van Dyk
We are proud to present that the world's number one DJ (according to the readers of
DJ Magazine), Paul van Dyk will be performing on the first night of SMC! There will
also be a live interview, open to the public, at the daytime convention.
International DJ and producer Paul van Dyk has made history by nabbing a Grammy
nomination for Best Electronic/Dance Album for his latest release, Reflections. This
is the first time the National Academy of Recording Arts and Sciences is
acknowledging this category and has clearly established Paul van Dyk as a leader in
this genre. He was also voted "America's Favorite DJ" for 2004 by BPM Magazine and
was the big winner at the 2004 Dancestar Awards, taking home 3 awards: Best
International DJ, Best Event and Best Music in a Commercial (Motorola). Paul Van Dyk
is also the # 1 DJ according to the readers of DJ Magazine, the worlds biggest music
magazine.

Lisa Loud and StoneBridge are also confirmed to play at SMC. Read more about the DJ's.

Tickets & opening hours
Opening hours
Nights | 21.00 - 04.00
Days | 11.00 - 17.00
Entrance night
- Wednesday 250 SEK presale / 300 SEK at the door
- Thursday 200 SEK presale / 250 SEK at the door
- Both nights 400 SEK presale

Entrance day
- Free admission

Presale tickets will be available by the end of this week at these retailers:
Chinateatern Berzelii Park 9, Stockholm, 08-566 323 50, [email protected]
Ticnet www.ticnet.se
C.U.M. Clubwear Klara norra kyrkogata 21, Stockholm, 08-10 40 18
Sneakersnstuff Åsögatan 24, Stockholm, www.sneakersnstuff.se

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Old Post Jan-23-2006 22:16  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Som sagt förut, I'm there. I år ska jag fan vara med på dagen också. Förra året rände vi runt i hela jävla stockholm och letade efter billigt hotell...ni som bor där, finns det några billiga sliskiga vandrarhem i närheten av Berns?? På gångavstånd alltså...

www.laszlo.se

Old Post Jan-23-2006 22:21 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

Im there too! Tror jag bara är där första dagen/kvällen dock!

Antar det är 18 eftersom det inte står någe annat?

Old Post Jan-23-2006 22:28  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Scandinavian Music Convention 2006, 22-23 Feb
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksome help please? [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBlackwatch - "I'm Here" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:20.

Forum Rules: