Originally posted by Laszlo
Vem har sagt att det är farligt?
okej ingan har sackt att det är farligt men för att citera dig
quote:
Att det är 16-årsgräns gör väl saken inte bättre.
Jag tycker nästan att det är skönare när man slipper alla jävla fjollor med drinkar/vinglas/ölglas på dansgolvet. Det är ju bara sååå mysigt när man får en halv slippig drikn över sig pga att någon inte kan stå rakt.
Visst väl nya så att säga men vafan dom har roligt och dom är inte där för att supa villket är ett oerhört stort pluss tycker i alla fall jag.
Jan-11-2006 20:56
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by Pjox
okej ingan har sackt att det är farligt men för att citera dig
Jo, jag kom på det, varför jag också ändrade min post till till något mer ironiskt inlägg.
16-årskalas = glowsticksfestival, och det borde väl vara skäl nog. Jag känner heller inga 16-åringar som är i närheten av att ha samma musiksmak som jag - heck - när jag själv var 16 visste jag inte bättre utan lyssnade på Scooter, så jag ska inte säga något. Skulle de dra hit någon akt som verkligen intresserade mig skulle jag dock inte tvekat att dra, om det så var ett renodlat barnkalas på McDonalds.
Originally posted by Laszlo
Jo, jag kom på det, varför jag också ändrade min post till till något mer ironiskt inlägg.
16-årskalas = glowsticksfestival, och det borde väl vara skäl nog. Jag känner heller inga 16-åringar som är i närheten av att ha samma musiksmak som jag - heck - när jag själv var 16 visste jag inte bättre utan lyssnade på Scooter, så jag ska inte säga något. Skulle de dra hit någon akt som verkligen intresserade mig skulle jag dock inte tvekat att dra, om det så var ett renodlat barnkalas på McDonalds.
Skämmes Laszlo.. 16 bast och vet inte bättre? Ajaj.Vad fick du för uppfostran egentligen?
Hade dock varit coolt att se Phasio lira, hatar ju faktiskt hans musik så att se honom DJa hade ju varit en upplevelse
___________________
"If only the good die young, I must be really bad 'cause I intend to live forever!"
Sig shmig, who reads these stupid things anyway?
Jan-11-2006 23:21
RebeL9
The Digital Blonde addict
Registered: Nov 2001
Location: Gothenburg, Sweden
har också sett Phasio en gång. misstänker att han fejklirade och istället bara poppade sitt album från CDspelare. Jättelyckat
Anyway problemet med denna festen är ju inte att det är 16 utan att det är 16 och kvällens höjdpunkt är Phasio. Vilka är Phasios största målgrupp? kids runt 15 som tror att Phasio är trancens svar på Messias. Det är där skon klämmer. Hade ju varit något helt annat om det vore 16 och de skickat hit typ Inkfish, Son Kite och Ticon
Sprit kommer där finnas, i puben, dom har ju 2 dansgolv öppna, och de lilla dansgolvet är bara till 18åringar och pub
___________________
Hardstyle!
Jan-14-2006 13:08
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by DJ Elf
Sprit kommer där finnas, i puben, dom har ju 2 dansgolv öppna, och de lilla dansgolvet är bara till 18åringar och pub
Så man slipper inte dom fulla fjollorna på dansgolvet? Men ändå så är det smått folk. Ja nått alla kan tucka illa om
Nee nu ska jag inte vara sån. Det är ju facktiskt ett jättebra altenativ. Som som vill ta en öl kan göra det och dom som är unden 18 får facktiskt komma och ha roligt dom med
Jan-14-2006 18:24
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK
quote:
Originally posted by Laszlo
Ingen SPRIT
vem behöver sprit för att festa..
kass mentalitet
tycker det är bra att någon försöker nåt annat med denna fest iaf, tror bara att platsen är inte det bästa .. funkar bättre närmare sthlm
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by ScuL
vem behöver sprit för att festa..
kass mentalitet
Relax, det var sarkasm. Jag vet att du har svårt för folk som inte kan slappna av och ha roligt utan att dricka/röka på eller whatever, men hoppa inte i taket så fort någon nämner alkohol. Om jag är en svag individ för att jag dricker ett gäng öl när jag går ut, then so be it, men vad har du för rätt att hävda att jag har "kass mentalitet" just på grund av detta?
Originally posted by Laszlo
Relax, det var sarkasm. Jag vet att du har svårt för folk som inte kan slappna av och ha roligt utan att dricka/röka på eller whatever, men hoppa inte i taket så fort någon nämner alkohol. Om jag är en svag individ för att jag dricker ett gäng öl när jag går ut, then so be it, men vad har du för rätt att hävda att jag har "kass mentalitet" just på grund av detta?
pekade inte på dig direkt men på mentaliteten att festen är redan dålig på förhand om det inte finns sprit