Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > DreamDance
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by Laszlo
Vem har sagt att det är farligt?

okej ingan har sackt att det är farligt men för att citera dig
quote:
Att det är 16-årsgräns gör väl saken inte bättre.

Jag tycker nästan att det är skönare när man slipper alla jävla fjollor med drinkar/vinglas/ölglas på dansgolvet. Det är ju bara sååå mysigt när man får en halv slippig drikn över sig pga att någon inte kan stå rakt.
Visst väl nya så att säga men vafan dom har roligt och dom är inte där för att supa villket är ett oerhört stort pluss tycker i alla fall jag.

Old Post Jan-11-2006 20:56  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by Pjox
okej ingan har sackt att det är farligt men för att citera dig

Jo, jag kom på det, varför jag också ändrade min post till till något mer ironiskt inlägg.

16-årskalas = glowsticksfestival, och det borde väl vara skäl nog. Jag känner heller inga 16-åringar som är i närheten av att ha samma musiksmak som jag - heck - när jag själv var 16 visste jag inte bättre utan lyssnade på Scooter, så jag ska inte säga något. Skulle de dra hit någon akt som verkligen intresserade mig skulle jag dock inte tvekat att dra, om det så var ett renodlat barnkalas på McDonalds.

www.laszlo.se

Old Post Jan-11-2006 21:28 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjAviander
Simply Addicted

Registered: Sep 2003

quote:
Jo, jag kom på det, varför jag också ändrade min post till till något mer ironiskt inlägg.

16-årskalas = glowsticksfestival, och det borde väl vara skäl nog. Jag känner heller inga 16-åringar som är i närheten av att ha samma musiksmak som jag - heck - när jag själv var 16 visste jag inte bättre utan lyssnade på Scooter, så jag ska inte säga något. Skulle de dra hit någon akt som verkligen intresserade mig skulle jag dock inte tvekat att dra, om det så var ett renodlat barnkalas på McDonalds.

Skämmes Laszlo.. 16 bast och vet inte bättre? Ajaj.Vad fick du för uppfostran egentligen?

Hade dock varit coolt att se Phasio lira, hatar ju faktiskt hans musik så att se honom DJa hade ju varit en upplevelse

Sig shmig, who reads these stupid things anyway?

Old Post Jan-11-2006 23:21  Sweden
Click Here to See the Profile for DjAviander Click here to Send DjAviander a Private Message Add DjAviander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

har också sett Phasio en gång. misstänker att han fejklirade och istället bara poppade sitt album från CDspelare. Jättelyckat

Anyway problemet med denna festen är ju inte att det är 16 utan att det är 16 och kvällens höjdpunkt är Phasio. Vilka är Phasios största målgrupp? kids runt 15 som tror att Phasio är trancens svar på Messias. Det är där skon klämmer. Hade ju varit något helt annat om det vore 16 och de skickat hit typ Inkfish, Son Kite och Ticon

Old Post Jan-12-2006 00:10  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by DjAviander
Skämmes Laszlo.. 16 bast och vet inte bättre? Ajaj.Vad fick du för uppfostran egentligen?

Hade dock varit coolt att se Phasio lira, hatar ju faktiskt hans musik så att se honom DJa hade ju varit en upplevelse

haha, om inget annat kan man ju faktiskt sätta prov på sina tomatkastarskills...

www.laszlo.se

Old Post Jan-12-2006 02:04 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Elf
Senior tranceaddict

Registered: Oct 2004

Sprit kommer där finnas, i puben, dom har ju 2 dansgolv öppna, och de lilla dansgolvet är bara till 18åringar och pub

Old Post Jan-14-2006 13:08  Sweden
Click Here to See the Profile for DJ Elf Click here to Send DJ Elf a Private Message Add DJ Elf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by DJ Elf
Sprit kommer där finnas, i puben, dom har ju 2 dansgolv öppna, och de lilla dansgolvet är bara till 18åringar och pub

Så man slipper inte dom fulla fjollorna på dansgolvet? Men ändå så är det smått folk. Ja nått alla kan tucka illa om

Nee nu ska jag inte vara sån. Det är ju facktiskt ett jättebra altenativ. Som som vill ta en öl kan göra det och dom som är unden 18 får facktiskt komma och ha roligt dom med

Old Post Jan-14-2006 18:24  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Ingen SPRIT

vem behöver sprit för att festa..
kass mentalitet

tycker det är bra att någon försöker nåt annat med denna fest iaf, tror bara att platsen är inte det bästa .. funkar bättre närmare sthlm

Old Post Jan-14-2006 18:55  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by ScuL
vem behöver sprit för att festa..
kass mentalitet

Relax, det var sarkasm. Jag vet att du har svårt för folk som inte kan slappna av och ha roligt utan att dricka/röka på eller whatever, men hoppa inte i taket så fort någon nämner alkohol. Om jag är en svag individ för att jag dricker ett gäng öl när jag går ut, then so be it, men vad har du för rätt att hävda att jag har "kass mentalitet" just på grund av detta?

www.laszlo.se

Old Post Jan-15-2006 02:19 
ScuL
Hardtechno maniac

quote:
Relax, det var sarkasm. Jag vet att du har svårt för folk som inte kan slappna av och ha roligt utan att dricka/röka på eller whatever, men hoppa inte i taket så fort någon nämner alkohol. Om jag är en svag individ för att jag dricker ett gäng öl när jag går ut, then so be it, men vad har du för rätt att hävda att jag har "kass mentalitet" just på grund av detta?

pekade inte på dig direkt men på mentaliteten att festen är redan dålig på förhand om det inte finns sprit

Old Post Jan-15-2006 14:55  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by ScuL
pekade inte på dig direkt men på mentaliteten att festen är redan dålig på förhand om det inte finns sprit

Inte för att det måste vara så, men ärligt talat, generellt sätt är det så, varken man gillar det eller inte...

Old Post Jan-15-2006 15:10  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

quote:
Originally posted by St_Andrew
Inte för att det måste vara så, men ärligt talat, generellt sätt är det så, varken man gillar det eller inte...

men särskilt på ett forum som består av folk som älskar EDM så måste musiken vara prioritet #1 - inte sprit.

Old Post Jan-15-2006 15:12  United Kingdom

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > DreamDance
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld track ID, help!!!!!!! [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMauro Picotto - "Lizard" (Picotto Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:30.

Forum Rules: