|
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
zo, new wave, je DENKT dus, is dat wel gezond
sorry, inkoppertje.
maar wat ik me nu bedenk, IEDEREEN boven de 16 mag met een trekker op pad (of dat ook verstandig is dat is wat anders natuurlijk..) heb ik ook geregeld gedaan.
greetz kolkiewolkie
ps. ik trek me nu terug uit deze thread, dit om te voorkomen (voor zover dat nog niet het geval was) dat iedereen het id krijgt dat ik boer ben .....LOL |
nee joh vroomshoop daaar komen geen boeren he 
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
|