Registered: Apr 2003
jag + kvicket
nån man kan bila med från sthlm?
steve?
Jan-27-2006 21:24
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by staz
jag + kvicket
nån man kan bila med från sthlm?
steve?
Det är ju så att jag åker med Vizay, Pjox, Daniey & Åke Ceder...
Dock så kan det bli att Pjox och Åke inte hänger med och då kanske det är okej för Vizay/Peter att ni åker med... annars blir de trångt
Meddlear snarast möjligt när jag vet mer !
Han brukar dela ut med tillåtelse vad jag har förståt så därför delar jag även med här
Ett set med build-up... vilket jag uppskattar, kidsen idag vill ha mer pang på röbetan och sen det tempot med 100% hits rakt igenom...
Jag gillar setet iaf
Har samma uppfattning som Vizay ungefär... brukar i allmänhet ha bra låtval...
får man fråga en sak, jag har aldrig varit på nån trancefest men har sett bilder från agatan.se och liquidsunset och jag undrar bara varför vissa har så fula kläder på sig, killar som har världens skummaste byxor, ser ut som de går runt i tält med neon färger
Feb-05-2006 01:05
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by ArcticBeach
får man fråga en sak, jag har aldrig varit på nån trancefest men har sett bilder från agatan.se och liquidsunset och jag undrar bara varför vissa har så fula kläder på sig, killar som har världens skummaste byxor, ser ut som de går runt i tält med neon färger
Det är en gammal gammal del av kulturen, så har det vart sen trance/rave-festernas begynnelse !
Fast nu för tiden är det väldigt få som har typiska rave-jläder när dom går på trance-fester som arrangeras på en nattklubb som tex. BK.
Dock på skogsfester och andra mer UG fester är det nästan bara rave-kläder med neaon & allt vad de e som gäller.
Spana in http://www.saturnreturn.nu så får du se en affär som bara säljer sådana kläder. Dom håller till i G:a Stan i Sthlm.
Tack för övrigt Klaff/Sweapsound för en as kul fest IGEN ! Alla DJs var verkligen topp-klass...
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Trancepants och glowsticks och allt sånt tjaffs är fjanteri av hög grad...fast det är ju min åsikt, tycker folk om att skutta runt i sådana så får jag väl respektera det...
Registered: Dec 2001
så nu har man landat lite, vilken jäkla kväll! Ångrar inte en sekund att jag åkte
Både antiphus och Joop lirade otroligt bra, grymt av joop att inleda med false light också, snacka om att sätta förväntningarna högt direkt :P
Ruggigt bra kväll iaf
batteries not included.
- dave
Feb-06-2006 06:43
Sweapsound
tranceaddict in training
Registered: Dec 2004
Hej,
Då var det dags att sända seten från 3 februari med Antiphus, Joop och Fredde. Först ut är Antiphus ikväll (20/2) kl 22.00-00-00. Imorgon (21/2) sänder vi Joop's och Freddes set från kl 22:00-01:00. Missa inte detta!!!
Registered: Apr 2003
quote:
varför går vissa idioter runt i levis jeans? man måste ju vara helt bränd i kolan för att förnedra sig med såna plagg, för att inte tala om V ringade t shirts..
did that answer your question?
(if not: vissa trivs/tycker det är snyggt med såna kläder)