Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > BK Club Session 3 Februari JOOP, Antipus, Fredrik Stenerfelt
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

jag + kvicket
nån man kan bila med från sthlm?
steve?

Old Post Jan-27-2006 21:24  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by staz
jag + kvicket
nån man kan bila med från sthlm?
steve?

Det är ju så att jag åker med Vizay, Pjox, Daniey & Åke Ceder...
Dock så kan det bli att Pjox och Åke inte hänger med och då kanske det är okej för Vizay/Peter att ni åker med... annars blir de trångt
Meddlear snarast möjligt när jag vet mer !

Old Post Jan-27-2006 23:40  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Superleo på Tranceclubber delar med sig ett set via sin hemsida.

Joop - Powermix Around The Sound (Party 107) 26-10
http://vecka44.no-ip.org/sets/joop_..._107)-26-10.mp3

Han brukar dela ut med tillåtelse vad jag har förståt så därför delar jag även med här
Ett set med build-up... vilket jag uppskattar, kidsen idag vill ha mer pang på röbetan och sen det tempot med 100% hits rakt igenom...
Jag gillar setet iaf

Har samma uppfattning som Vizay ungefär... brukar i allmänhet ha bra låtval...

Här är en TL för setet:

01. Cesco Picrudo "Drop"
02. Eye Wall "Bad Deal" [DJ Remy & Roland Klinkenberg Remix]
03. Roland Klinkenberg "O-Matic"
04. Estuera "Flow"
05. T.B.A "S.O.S"
06. Noir "My MTV" [Public Domain Remix]
07. Mojado "El Matador"
08. T.B.A "Quotations"
09. T.B.A "T.B.A"
10. E-Love presents "Vrantique Remix" [Joop Edit]

Old Post Jan-27-2006 23:50  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

finns det platser i bilen så kan ni självklart hänga på

batteries not included.

- dave

Old Post Jan-28-2006 00:36  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

steve: pjox ska inte med så du vet, får inte tag på dig på nått annat sätt så hoppas du läser

batteries not included.

- dave

Old Post Jan-31-2006 07:25  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by Vizay
steve: pjox ska inte med så du vet, får inte tag på dig på nått annat sätt så hoppas du läser

Okej... lugners... då är det bara du, jag, Daniey & Åke i bilen...

Old Post Jan-31-2006 19:18  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Joe Nas
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2005

får man fråga en sak, jag har aldrig varit på nån trancefest men har sett bilder från agatan.se och liquidsunset och jag undrar bara varför vissa har så fula kläder på sig, killar som har världens skummaste byxor, ser ut som de går runt i tält med neon färger

Old Post Feb-05-2006 01:05  Sweden
Click Here to See the Profile for Joe Nas Click here to Send Joe Nas a Private Message Add Joe Nas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by ArcticBeach
får man fråga en sak, jag har aldrig varit på nån trancefest men har sett bilder från agatan.se och liquidsunset och jag undrar bara varför vissa har så fula kläder på sig, killar som har världens skummaste byxor, ser ut som de går runt i tält med neon färger

Det är en gammal gammal del av kulturen, så har det vart sen trance/rave-festernas begynnelse !
Fast nu för tiden är det väldigt få som har typiska rave-jläder när dom går på trance-fester som arrangeras på en nattklubb som tex. BK.

Dock på skogsfester och andra mer UG fester är det nästan bara rave-kläder med neaon & allt vad de e som gäller.

Spana in http://www.saturnreturn.nu så får du se en affär som bara säljer sådana kläder. Dom håller till i G:a Stan i Sthlm.

Tack för övrigt Klaff/Sweapsound för en as kul fest IGEN ! Alla DJs var verkligen topp-klass...

Old Post Feb-05-2006 10:40  Sweden
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:

Trancepants och glowsticks och allt sånt tjaffs är fjanteri av hög grad...fast det är ju min åsikt, tycker folk om att skutta runt i sådana så får jag väl respektera det...

www.laszlo.se

Old Post Feb-05-2006 14:52 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

så nu har man landat lite, vilken jäkla kväll! Ångrar inte en sekund att jag åkte

Både antiphus och Joop lirade otroligt bra, grymt av joop att inleda med false light också, snacka om att sätta förväntningarna högt direkt :P

Ruggigt bra kväll iaf

batteries not included.

- dave

Old Post Feb-06-2006 06:43  Sweden
Sweapsound
tranceaddict in training

Registered: Dec 2004

Hej,

Då var det dags att sända seten från 3 februari med Antiphus, Joop och Fredde. Först ut är Antiphus ikväll (20/2) kl 22.00-00-00. Imorgon (21/2) sänder vi Joop's och Freddes set från kl 22:00-01:00. Missa inte detta!!!

Besök http://www.radioseven.se/

MVH

Daniel

Last edited by Sweapsound on Feb-20-2006 at 20:52

Old Post Feb-20-2006 19:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Sweapsound Click here to Send Sweapsound a Private Message Visit Sweapsound's homepage! Add Sweapsound to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

quote:

varför går vissa idioter runt i levis jeans? man måste ju vara helt bränd i kolan för att förnedra sig med såna plagg, för att inte tala om V ringade t shirts..

did that answer your question?

(if not: vissa trivs/tycker det är snyggt med såna kläder)

Old Post Feb-20-2006 20:34  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > BK Club Session 3 Februari JOOP, Antipus, Fredrik Stenerfelt
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown track #1 [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThree`n`One - "Reflect" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:30.

Forum Rules: