Nergens voel je die bass zo lekker als in de WFH. Dat is Mayday
Jan-19-2006 19:12
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by jp
Nergens voel je die bass zo lekker als in de WFH. Dat is Mayday
2004 (of was het alweer 2003?): Zombie Nation. 3 uur ofzo ergens in de nacht, net Marco Remus stampwerk gehoord dacht ik, en ineens gaat Kernkraft 400 erin.
Ik heb nog nooit zoveel mensen met de vingers in de oren zien staan
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jan-19-2006 19:47
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
No sound limits
Aardbevingssimulatoren
Trechtervorm
Jan-19-2006 19:58
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
Misselijk worden van de bass . 'Voel die bass' in optima forma .
Nog geen idee, wordt iig een last minute decision.
___________________
Progressive
Hard = goed
Jan-20-2006 08:52
basd
progression
Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Misselijk worden van de bass . 'Voel die bass' in optima forma .
Nog geen idee, wordt iig een last minute decision.
Originally posted by New Wave
Wat een gare line-up.
Ik mis Joey Beltram. Voor de rest: KT, PVD, FC, CL... heerlijk
Jan-21-2006 00:13
Mindphaser
Suspended User
Registered: Feb 2003
Location: Holland, Gld
Mayday... nog nooit geweest! neem me al jaren voor eens te gaan maar het komt er nooit van.. effe kijken of ik meer mensen zo gek kan krijgen
___________________
"...If one day you want to run away
Don't be afraid to call me.
I don't promise to ask you to stop,
But i can run with you. .."
Jan-21-2006 17:59
Muppy
Bankzitter #1
Registered: May 2004
Location: Papendrecht, Netherlands
quote:
Originally posted by Mindphaser
Mayday... nog nooit geweest! neem me al jaren voor eens te gaan maar het komt er nooit van.. effe kijken of ik meer mensen zo gek kan krijgen
ik ben ook nog nooit geweest...maarja ik weet hier al zeker dat er niemand mee wil. dus een TA-uitje is dan erg geschikt lijkt me!
Jan-22-2006 21:39
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by Muppy
ik ben ook nog nooit geweest...maarja ik weet hier al zeker dat er niemand mee wil. dus een TA-uitje is dan erg geschikt lijkt me!
Dus je gaat met? Mooi. Scheelt weer een Euro benzine. Kaartjes kun je bij Outfitz te Dordrecht halen. Ze zullen zo eind februari wel beschikbaar zijn....
Jan-22-2006 21:45
ZZandirt
Checkmate
Registered: Jun 2005
Location: Amsterdam, The Netherlands
quote:
Originally posted by Mindphaser
Mayday... nog nooit geweest! neem me al jaren voor eens te gaan maar het komt er nooit van.. effe kijken of ik meer mensen zo gek kan krijgen
als je benzinekosten wil delen en een plekkie over hebt, dan hou ik me aanbevolen....