Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > enkele rake woorden over trance
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

mja ik weet t ook wel,en ik probeeeeeeeeeeeer t ook echt hoor,die muziek lekker vinden enzo,naja dat gaat half uurtje goed en dan willik oppeens meppen.
Tis niet dat ik boehhh techno roep,maar t lukt me gewoon niet t boeiend te vinden.
En idd feest waarop ik doel zijn feesten als qlimax,heb me echt geirriteerd aan t haastige stressie gedrag daaro van die lui,en dan dat eentonige gebeuk derbij,pfffffff t was dat we gratis kaarten hadden en we kai tracid s life wilden horen,die trouwens tegenviel,we hebben wel genoten van picotto en dana en zijn toen lekkah naar huis gegaan.
Ik wil gewoon een lekker gevoel krijgen op een feest,en ik weet wel dat daar pilletjes voor zijn maar ik vind de muziek de hoofdzaak,en techno doetut niet 4 moi...

Old Post Jan-16-2002 18:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Jukx

en dan bedoel ik niet een ID&T feest, want die trekken altijd fout publiek.. maakt niet uit wat voor muziek er gedraaid wordt.

***BAD STATEMENT***

Dit kan je niet serious menen. Als ik je ooit op een ID&T feest tegen kom ga ik je stompen

Ik moet zeggen dat er op elk feest een zwaar relaxt sfeertje hangt. Wat voornamelijk door de drugs komt.
Op ID&T feesten is het sfeertje iets anders omdat er nu eenmaal veel meer van die dronken juppies rondlopen en er een ander soort publiek opaf komt. En je weet, van alcohol komt er eerder agressie dan van drugs...

GReeTZ

Old Post Jan-16-2002 18:47 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

***BAD STATEMENT***

Dit kan je niet serious menen. Als ik je ooit op een ID&T feest tegen kom ga ik je stompen

Ik moet zeggen dat er op elk feest een zwaar relaxt sfeertje hangt. Wat voornamelijk door de drugs komt.
Op ID&T feesten is het sfeertje iets anders omdat er nu eenmaal veel meer van die dronken juppies rondlopen en er een ander soort publiek opaf komt. En je weet, van alcohol komt er eerder agressie dan van drugs...

GReeTZ

Tja, sorry maar ik vind het echt kut-publiek op die ID&T-feesten.. komen ontzettend veel van die aso's op af. Mn bedrijfsleider noemde het: "de provincialen op stap."
Nouja, het publiek vind ik echt bout gewoon.. sfeer is nou ook niet echt geweldig en dat heb ik zo op IC alsmede op Shockers zo ervaren. Ik heb het wel naar mn zin gehad hoor.. maar dat kwam meer door de muziek dan door het publiek. Maarja, wat wil je ook.. je kan toch niet verwachten dat er onder 40.000 mensen die als vee in een hal zijn gepropt een goede sfeer hangt.
Nee, geef mij maar lekker de wat kleinere feestjes.. daar heb ik het veel meer naar mn zin.

Old Post Jan-16-2002 19:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Donna
maar om de afwisseling in de sound,dat vind ik bij techno missen,dat vind ik zo'n eentonige rotherrie

Neejj, luisterrrrr naarrrrrrr DJ Rolando - Knights Of The Jaguarrrrrrrrrr

Old Post Jan-16-2002 21:46 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
xxl
Supreme tranceaddict

Registered: May 2001

Vroeger was alles beter, commercie is een doorn in me oog.
ik ben al een tijdje (maanden) niet meer naar die commerciele parties gegaan en dat bevalt me goed! (binnenkort weer een feestje op de pier in scheveningen kijk dat trekt me nog wel) ik heb het grut van de zgn die hards al commercieel zien gaan en het bevalt me maar nix... ik ga gewoon door met naar techno draaien en doe er een beetje breakbeat en "electro" door. Techno roeleert nog steeds... ook al wordt het steeds meer geproduced door de grote platenlabels.

lekkere "tekno/Trance/detroit/weetikveel) dj rolando - The Aztec Mystic Mix 1- Underground Resistance
(zoek maar op audiogalaxy) is techno met een twist.
(reactie op transvestiet)

Old Post Jan-16-2002 22:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for xxl Click here to Send xxl a Private Message Add xxl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

voor wat de dj's van now a days betreft:

opbouwen is de magik word.Begin rustig met progressive,kijk wat je publiek doet,ga over naar trance,emotionele trance en eindig met lekkere beukers.

De laaste tijd word er idd weinig goede stuff geproduceerd en we nemen het allemaal voor lief."In het land der blinden is 1 oog koning".En dat geldt zeer zeker ook voor "onze" scene.Platen die je vroeger misschien links liet liggen,neem je nu wel omdat er simpelweg niet veel beters is.En natuurlijk is er nog hoop voor de melodieuze trance...Dj Tiesto-In My Memory geeft die hoop ook zeer zeker goed weer.Maar goed,ga het maar is vergelijken met wat voor onwijs mooie zweef tracks er op bv Forbidden Paradise 8 stonden...sjees.Das pas kwaliteit .Muziekzenders als TMF en ook Radio 538 hebben er het afgelopen jaar voor gezorgt dat onze "scene" mainstream is geworden en als er iets slecht is voor kwaliteit is dat het wel.Het is niet voor niks dat je steeds meer ziet dat DJ's veel oude platen tegenwoordig draaien. Doe het zelf ook.Platen als ayla-ayla,lost tribe-gamemaster,Solar Stone-Seven Cities,Yves de Ruyter-Feel Free ect ect draai ik meer als regelmatig.Ach uiteindelijk is de rage house/trance ook weer over en zullen de muziekzenders weer massaal naar R'n B en pop gaan.Laten we hopen dat op dat moment wij weer meer kwaliteit krijgen...

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Jan-17-2002 07:47 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:

He magrec, kan je misschien ff wat voorbeelden geven van die "duistere, minimale progressive klanken van tegenwoordig" ?? Want zo duister en minimaal is het allemaal toch niet? Ja misschien een nummer als I Love You van Creamer & Stephane K.. wat ik overigens wel een cool nummer vind.

ps. waar heb je dat column van die Mick Boskamp vandaan? is de nieuwe BG al uit?

pff duistere progressive, naja dat nummer annihilating maar ja das ook wel weer vet want daarmee maak je het publiek weer helemaal gek mee....BRING THAT MELODY BACK...hehehe offe

lula - the dj the music and me
coco da silva - at night (ja das rui da silva)
kraze - the party 2001 (lekkere tribal)
Milo - jungle of mirror (die heb ik te danken aan tango of massive)
richard f. - Cookie Dough Dynamo (Spank The Pussy Remix).

Dat waren de wat donkere tribal progressive nummers.Ik vind ze best wel goed maarja je moet er wel van houden en je moet er ook niet 60 mins lang naar luisteren.

wat mooie melodieuse prog:
Röyksopp - poor leno [silicone soul remix]
Röyksopp - poor leno [sander kleinenberg remix]
junkie xl - check your basic groove (sander kleinenberg mix)
tarrentella - karma [praha remix]
tarrentella - karma [way out west remix]
way out west - ub devoid
brancaccio & aisher - lovely day
Goldtrix pres andrea brown - trippin

Old Post Jan-17-2002 16:14  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Techno monotone?......dat zeiden mijn ouders ook tegen mij over Trance.......tis meer monotone dan Trance, klopt......maar als je veel techno luisterd......net als heel veel trance.........ga je de verschillen heeeeeeeel duidelijk horen...............
Donna, luister maar eens een hele dag Techno doet je misschien goed

Old Post Jan-17-2002 16:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

De trance van tijdperk 1997 - 2000 blijft voor mij wel de beste shit.

Old Post Jan-17-2002 17:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

hmmmmm weet niet of ik dat ga trekken hoor....maar maybe zal ik dat is moeten doen,aan de andere kant,weet ook niet of ik t wel wil eigenlijk....kvind niet mooiiiii

Old Post Jan-17-2002 22:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Robvef
Bring That Beat Back!!!

Registered: Jan 2001

Als je het niet mooit vind, dan moet je dat niet doen. Je kan niemand dwingen.

Maar er is nog een technonummertje waarvan ik vind dat het wel leuk, goed en niet zo monotoon en hard is.

Ben Sims - Manipulated. (duidelijke latininvloeden)

Old Post Jan-18-2002 07:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Robvef Click here to Send Robvef a Private Message Visit Robvef's homepage! Add Robvef to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:

Tja, sorry maar ik vind het echt kut-publiek op die ID&T-feesten.. komen ontzettend veel van die aso's op af. Mn bedrijfsleider noemde het: "de provincialen op stap."
Nouja, het publiek vind ik echt bout gewoon.. sfeer is nou ook niet echt geweldig en dat heb ik zo op IC alsmede op Shockers zo ervaren. Ik heb het wel naar mn zin gehad hoor.. maar dat kwam meer door de muziek dan door het publiek. Maarja, wat wil je ook.. je kan toch niet verwachten dat er onder 40.000 mensen die als vee in een hal zijn gepropt een goede sfeer hangt.
Nee, geef mij maar lekker de wat kleinere feestjes.. daar heb ik het veel meer naar mn zin.

Ik vind de sfeer van grote feesten juist iets specials hebben. Zoveel mensen bij elkaar is gewoon vet vind ik. En als ik naar een kleiner technofeestje ben in de melkweg ofzo stoor ik mij meer aan de bierstinkende blowende alto's dan aan het TMFpubliek op een groot feest. Maarja ik stoor mij niet zo gauw aan mensen maar toch. Vond het niet echt fijn dat ik 10 min naast zo'n stinkende altogroep in de rij stond bij de Powerzone.

GreetZZzzz

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jan-18-2002 11:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > enkele rake woorden over trance
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackWhat furious trance tune is this?? [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Tiesto - In My Memory (V-One Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:03.

Forum Rules: