Mario Piu - Morpheus Mario Piu aka DJ Arabesque - SERENDIPITY(MAS MIX) Hennes & Cold - The Sound Of Rock en ik heb nu geen zin om de rest te tikken, doek vanavond wel
quote:Originally posted by Optimus en ik heb nu geen zin om de rest te tikken, doek vanavond wel Dat zeg je tegen iedereen, snikkel
___________________ Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus
quote:Originally posted by TranceFool Dat zeg je tegen iedereen, snikkel hihi
quote:Originally posted by jochumj ik moet iets non commerciël hebben met een vette bas snappie wat d8je van de nieuwste qlimax cd... die rox()()()rz aars!!!!!
quote:Originally posted by jochumj Gaan we nou grapjes maken of zo. wat heb ik nou aan die nummers die zijn toch gewoon bijna waardeloos. niet van die commerciële shit die heb ik ook wel (lasgo klink wel leuk trouwens maar nix voor mij) heb je niet wat anders te bieden Je vindt het blijkbaar geen commerciële shit want anders had je ze niet gedownd. ennuh wat zoek je precies voor style?alleen maar trance? GREETZ!!
het mag ook wel techno zijn of hard-trance het maakt me niet zo heel veel uit als het maar goed is groet'n
quote:Originally posted by The Groove Nee leg uit Album ziet er goed uit btw! in de trend van de nummers Orinoko - island thrillseekers remix push - the legacy Till Uhrmacher - on the run ( ocean to shore club ) M.U.T.E - Missed Beat ben ik zo duidelijk genoeg groet'n jochies
eerts zeg je dat je non commerciele nummers wilt hebben met een bass (als t commercieel is maakt t blijkbaar veel uit) dan wil je weer wat anders dan gef je weer een lijstje ghehehehe WEES EEN KEER DUIDELIJK MAN enne quote:groet'n jochies Ik ben geen jochie ik ben een chinees
quote:Originally posted by Optimus eerts zeg je dat je non commerciele nummers wilt hebben met een bass (als t commercieel is maakt t blijkbaar veel uit) dan wil je weer wat anders dan gef je weer een lijstje ghehehehe WEES EEN KEER DUIDELIJK MAN enne Ik ben geen jochie ik ben een chinees ok jij bent dan misschien wel een chinees maar ik ben jochies snappie
quote:Originally posted by jochumj ok jij bent dan misschien wel een chinees maar ik ben jochies snappie Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, ik d8 dat t een dis was ghehehe
quote:Originally posted by jochumj in de trend van de nummers Orinoko - island thrillseekers remix push - the legacy Till Uhrmacher - on the run ( ocean to shore club ) M.U.T.E - Missed Beat ben ik zo duidelijk genoeg groet'n jochies Ja je bent duidelijk genoeg. Maar dit is iets anders dan de beschrijving die je gaf.
quote:Originally posted by The Groove Ja je bent duidelijk genoeg. Maar dit is iets anders dan de beschrijving die je gaf. ja sorry een mens kan ook fouten maken dus ik ook. maar ik moet nog veel leren, dat blijkt wel weer. groet'n jochumj