Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
ik heb niet meegedaan maar ik kan iedereen wel zeggen dat het niet een echt goede iq test is.. zon test duurt namelijk langer (dacht ik) en daar hebben ze trouwens ook nog eens ander soort vragen.. maar ja het is natuurlijk wel leuk om eens te kijken wie nou goed of slecht had gescoord
- Het gemiddelde IQ ligt precies op 100. Heb je een IQ dat daarboven ligt, dan ben je dus slimmer dan gemiddeld.
- In 1905 werd de allereerste IQ-test ontwikkeld.
- De meeste mensen die meedoen aan een IQ-test hebben een hoger IQ dan gemiddeld.
- Onderzoek heeft aangetoond dat het IQ van vrouwen stijgt als ze zwanger worden. Dit effect is blijvend.
- Onder normale omstandigheden zijn mensen het meest intelligent tussen hun 19e en 24e levensjaar. Met andere woorden, de lichamelijke en mentale aftakeling is dus een feit vanaf je 25e. Dit wordt bevestigd door de literatuur.
Beroemde IQ's:
Leonardo da Vinci 220
Charles Dickens 180
Plato 170
Albert Einstein 160+
Bill Gates 160
Rembrandt van Rijn 155
Sharon Stone 154
Madonna 140
Gemiddelde IQ in verschillende Europese steden:
Amsterdam 109.4
Hamburg 109.3
Warschau 108.3
Stockholm 105.8
Zagreb 105.7
Rome 103.6
Wenen 103.5
Kopenhagen 100.7
Madrid 100.3
Brussel 99.7
Athene 99.4
Helsinki 98.1
Parijs 96.1
Jan-18-2002 01:02
serialkillah
Knock knock
Registered: Aug 2001
ik had 124 dus ik ben slimmer dan de gemiddelde Nederlander
Jan-18-2002 09:37
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Registered: Jan 2001
Ik heb em net op internet gedaan, wel serieus dus ik heb de test of de antwoorden nog niet gezien vooraf. Ik had 135, dus ik haal het gemiddelde van de boeren weer dik omhoog! Ltheseus wij roeleren
Sorry hoor, maar als je BNN kijkt kan ik sowieso niet geloven dat je een IQ boven de 30 hebt! Whahahahahhaha, zon fucking laag niveau daar!
Jan-18-2002 17:36
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Rudy Sorry hoor, maar als je BNN kijkt kan ik sowieso niet geloven dat je een IQ boven de 30 hebt! Whahahahahhaha, zon fucking laag niveau daar!
Weinig IQ ken ook heel cool zijn, ceck die gasten van Jackass