Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie is het er mee eens?
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Tall21
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2001

Even een paar andere voorbeelden hiervan:

Mauro Picotto: 3 jaar geleden al lang in alle discotheken in spanje en omstreken, nu pas hier

en Godd in zeker mate ook wel, is ook nog niet gek lang uit maar al wel lang gedraaid (op sensation voor 't eerst d8 ik)

Tall21

Old Post Jan-17-2002 23:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tall21 Click here to Send Tall21 a Private Message Add Tall21 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

volgens mij geldt dit voor alle nummers, als ze 3 maanden hebt voordat ze uitkomen vind je ze altijd al minder leuk..of et moet echt een heel goed nummer zijn...meestal vind ik ze als je ze weer wat minder hoort weer wel leuk

ta-forum-members midi site

Old Post Jan-18-2002 22:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by John
volgens mij geldt dit voor alle nummers, als ze 3 maanden hebt voordat ze uitkomen vind je ze altijd al minder leuk..of et moet echt een heel goed nummer zijn...meestal vind ik ze als je ze weer wat minder hoort weer wel leuk

Leg mij dit es ff uit....

Je vindt m EERST goed... dan kent iedereen m.... en dan vind je m niet meer goed??????

Old Post Jan-18-2002 23:04 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Optimus

Leg mij dit es ff uit....

Je vindt m EERST goed... dan kent iedereen m.... en dan vind je m niet meer goed??????

hij bedoelt dat die voor hem dan al oud is en hij hem te vaak gehoord heeft, en hem dan dus niet (of minder) leuk vind. heb ik zelf ook hoor, als ik een nummer vet vind luister je hem vaak, maar na een week begint die minder leuk te worden en ga je hem minder vaak luisteren, redelijk logisch vind ik, hij zal nooit zo leuk worden als toen je dat nummer voor de eerste keer hoorde

Old Post Jan-18-2002 23:08 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Biohazard
Progressive Trance Addict

Registered: Nov 2001

ja ik ben het met je eens

ik draai zelf altijd die radio Rips helemaal grijs en als de volle vinyl uitkomt heb ik het wel weer gehad. Zo had ik dit met Flight 643, Clear Blue moon, simulated en nog wel 20 andere. Maar er zijn wel trax waar bij dit niet zo is zoals urban train, GODD en nog meer

Old Post Jan-18-2002 23:17 
Click Here to See the Profile for Biohazard Click here to Send Biohazard a Private Message Add Biohazard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Blik

hij bedoelt dat die voor hem dan al oud is en hij hem te vaak gehoord heeft, en hem dan dus niet (of minder) leuk vind. heb ik zelf ook hoor, als ik een nummer vet vind luister je hem vaak, maar na een week begint die minder leuk te worden en ga je hem minder vaak luisteren, redelijk logisch vind ik, hij zal nooit zo leuk worden als toen je dat nummer voor de eerste keer hoorde

ja dat bedoelde ik.. heb em dan al grijsgedraaid en dan wordt op de een of andere onverklaarbare wijze et nummer 'minder leuk' iig op dat moment. et maakt voor mij niet uit wanneer ik een nummer leuk vind en hoeveel mensen em op dat moment leuk vinden. ik luister naar waar ik zin in heb om naar te luisteren (wie niet??)

ta-forum-members midi site

Old Post Jan-18-2002 23:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

Dat je nrs hoort voordat ze uitkomen is omdat producers vaak met platen leuren (promotional copies) om te kijken hoe ze bevallen, wat er evt. anders aan moet om aan te slaan. t Is dus niet vreemd dat je nrs hoort voordat ze uitkomen.

Old Post Jan-19-2002 00:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by Tall21

en Godd in zeker mate ook wel, is ook nog niet gek lang uit maar al wel lang gedraaid (op sensation voor 't eerst d8 ik)

Tall21

GODD is een heel ander verhaal. DJ's zoals Marco V willen exclusiviteit in hun set houden. Daarom heeft Marco V GODD, Simulated, Cygnus X - Positron (Marco V V.ision mix) en Damn Noa - Like A Prayer (Marco V V.Ision mix) allemaal voor zichzelf gehouden

Ik vinnet echt knap van hem. Niemand had GODD alleen hij. Daardoor creeert hij exclusiviteit in zijn set. En ik geef em groot gelijk. Zelfde voor Positron, Like A Prayer en Rank 1 vs. Marco V - Unknown Promo, deze nummers zullen bijna zeker nooit uitgebracht worden ook al zijn ze zo vet. Daar heb ik echt veel respect voor

Old Post Jan-19-2002 14:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:
Originally posted by TranceFool

GODD is een heel ander verhaal. DJ's zoals Marco V willen exclusiviteit in hun set houden. Daarom heeft Marco V GODD, Simulated, Cygnus X - Positron (Marco V V.ision mix) en Damn Noa - Like A Prayer (Marco V V.Ision mix) allemaal voor zichzelf gehouden

Ik vinnet echt knap van hem. Niemand had GODD alleen hij. Daardoor creeert hij exclusiviteit in zijn set. En ik geef em groot gelijk. Zelfde voor Positron, Like A Prayer en Rank 1 vs. Marco V - Unknown Promo, deze nummers zullen bijna zeker nooit uitgebracht worden ook al zijn ze zo vet. Daar heb ik echt veel respect voor

exclusiviteit?

sorry maarre..

beetje tegenstrijdig vind ik het.. een paar nummers niet uitbrengen om op die manier "exclusiviteit" in zijn set te creëeren terwijl hij daarentegen wel zo ongeveer elk denkbaar hitje de revue laat passeren tijdens zijn sets.
exclusief? één of andere madonna rip-off?

nouja, vat dit allemaal niet persoonlijk op.. het is ook niet bedoeld om marco v of wie dan ook af te kraken. ik stel alleen de zogenoemde "exclusiviteit" aan de kaak.

Old Post Jan-19-2002 14:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by Jukx

exclusiviteit?

sorry maarre..

beetje tegenstrijdig vind ik het.. een paar nummers niet uitbrengen om op die manier "exclusiviteit" in zijn set te creëeren terwijl hij daarentegen wel zo ongeveer elk denkbaar hitje de revue laat passeren tijdens zijn sets.
exclusief? één of andere madonna rip-off?

nouja, vat dit allemaal niet persoonlijk op.. het is ook niet bedoeld om marco v of wie dan ook af te kraken. ik stel alleen de zogenoemde "exclusiviteit" aan de kaak.

Nou die van Madonna is misschien niet erg exclusief, omdat ie bekend is. Maar ik bedoel dat Positron en die promo met Rank 1 nooit zijn uitgekomen en nooit gaan uitkomen. Hij is de enigste die dat nummer heeft (rank 1 heeft dat met die promo). En GODD was een half jaar ook heel exclusief. Hij heeft die plaat een half jaar totaal voor zichzelf gehouden, dat vind ik toch bestwel exclusief

Old Post Jan-19-2002 14:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
blighty
Still in love with trance

Registered: Oct 2000
Talking Wow!

Hi all,

Vette sig Theseus!!!

Greetz,
Blighty

http://www.blighty.nl

Old Post Jan-19-2002 23:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for blighty Click here to Send blighty a Private Message Visit blighty's homepage! Add blighty to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001
Re: Wow!

quote:
Originally posted by blighty
Hi all,

Vette sig Theseus!!!

Greetz,
Blighty

THX Kheb m alleen weer teruggezet want misschien is ie irritant voor sommigen

www.balticbastian.com/

Old Post Jan-20-2002 19:28  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie is het er mee eens?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMR.C - I Love Techno 2003 DVD [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOBLIK - "Restless" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:29.

Forum Rules: