|
Operatie
Weet je wat aardig in de buurt komt van je worst nightmare????
In de zomer van 2000 aangereden worden op je Kawasaki ZX9R door een hondelul die je niet gezien heeft terwijl je van rechts komt, en dus voorrang hebt. Gevolg, motor totaal loss, + linker kuit en scheenbeen links gebroken, op een manier dat de botten eruit kwamen. Dan zetten ze er in het ziekenhuis en stalen pen in, lig je daaar een week tussen 5 van die bejaarden (samen 500 jaar + ). Dan komen ze er na 4 maand achter dat die pen te lang is, komt tegen de knieschijf aan etc, schroeven die afbraken botten die niet aan elkaar wilden groeien, noem maar op. Weer een operatie, een stukje bot ca 3 cm uit het kuitbeen dat inmiddels al aan elkaar zal gehaald, nieuwe pen in het scheenbeen gezet, en weer een weekje tussen die bejaaarden gelegen. Nou hebben ze afgelopen maandag "geprobeerd" om die pen eruit te halen, omdat alles weer een beetje fatsoenlijk aan elkaar gegroeid is, en nu komt het:
Krijg je een ruggeprik, opzich al niet zon leuke ervaring, Drukken ze je een zetpil in je reet, lig je op de operatietafel, en na een half uur begin je toch aardig door te hebben wat ze zoal in je been aan doen zijn. oftewel de verdocing was uitgewerkt. Nog een beetje xtra GHB in het infuus gespoten, maar na een kwartier was ook dat al uitgewerkt. Toen moest er een andere chirurg uit een ander ziekenhuis komen, hebben ze me helemaal weggemaakt met een algehele narcose, wordt ik gvd na 2 uur weer wakker en wat zeggen ze dan: Sorry mar we hadden het verkeerde gereedsschap besteld om die pen eruit te halen. Je wordt nu met een ambulance overgebracht naar een ander ziekenhuis en daar mag je lekker weer 2 dagen tussen die bejaarden liggen.
Dus nu ben ik weer een half jaar verder,
Ik bedoel dan wil ik best een avondje in een of andere vage tent met vage muziek me helemaal de tering zuipen, daar heb ik meer aan dan dit gelul dusssss
|