Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Your worst nightmare
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

Uhhhmmmmmm lemme think.........ja ik weetut, das nie zo moeilijk.
Mijn nachtmerrie is 's avonds om 20:11 lekker op het internet zitten, ff naar TA forum.......en dan......deze thread zien

Old Post Jan-17-2002 19:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
serialkillah
Knock knock

Registered: Aug 2001

dan heb je er 17 minuten over getyped......

Old Post Jan-17-2002 19:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for serialkillah Click here to Send serialkillah a Private Message Add serialkillah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by serialkillah
dan heb je er 17 minuten over getyped......

Uhm ik weetnie of jij al voor je cursus klokkijken ben geslaagd (ik wel )) En het is nu bij mij 20:22. En et berichie was al paar minuutjes geleden getypt. Dus ik weetnie ???

Old Post Jan-17-2002 19:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL

quote:
Originally posted by Dj Alpha
Ach.. skihut is leuk als je er goed bij zuipt.. niet de ideale muziek om er een illie bij in te nemen

Ja idd! Nog bedankt voor "de nieuwsten"

Starkoo - Laat me nu toch niet alleen roeleert als de geXte...

Old Post Jan-17-2002 19:50 
Click Here to See the Profile for -=WVG=- Click here to Send -=WVG=- a Private Message Visit -=WVG=-'s homepage! Add -=WVG=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

Ik ga t ff over echte dromen hebben;
K droom niet veel maar als ik dan droomde, droomde ik vaak dat de straat vol lag met geld en dat ik mn zakken helemaal kon volproppen en alles kon kopen wat ik wilde.
Nu ben ik sinds 1 januari gestopt met roken, en dat gaat eigenlijk nog steeds aardig goed, maar ik had vannacht wel een droom waarin ik op straat allemaal sloffen sigaretten tegenkwam! Dus ik mn tas en mn zakken helemaal volgestouwd met peuken. Kwam ik ook iemand tegen op die straat: Jij rookte toch niet meer? - Ach eentje kan toch geen kwaad!
Soms zijn je eigen dromen echt humor

www.balticbastian.com/

Old Post Jan-17-2002 21:55  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

2 jaar geleden ofzo hadden we geen flikker te doen op vrijdag avond dus we gingen stappen.Teletext kijken waar de dj's waren,was geen ene fuck behalve erick-e ergens in amstelveen.Vol met goede moed richting amstelveen dus.Na 30 minuten zoeken,toko gevonden,auto geparkeerd en huppa naar binnen. Eenmaal binnen horen we allemaal muziek uit de jaren 80'. "Naja zal wel" dachten we. FF wat drankjes bestellen en rustig gaan zitten.Na een uur waren we ons toch wel erg aan het vervelen,3x micheal jackson-billy jean en dan NIET de remix,is ook niet alles.Wij navragen hoelaat Erick E draaide."Erick-E?Wie is dat?vanavond draait de hele avond Erick F". Naja dat was wel een nightmare come true....

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Jan-17-2002 23:18 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Ik ging naar Spanje op vakantie met eigen vervoer want dat leek ons ook wel is vet, maarja kreeg pech bij Brussel en zodoende was die hele kankervakantie naar de graftyfus. En oja ANWB sucks bigtime!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jan-17-2002 23:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Marco Harleman
tranceaddict

Registered: Aug 2001
Operatie

Weet je wat aardig in de buurt komt van je worst nightmare????

In de zomer van 2000 aangereden worden op je Kawasaki ZX9R door een hondelul die je niet gezien heeft terwijl je van rechts komt, en dus voorrang hebt. Gevolg, motor totaal loss, + linker kuit en scheenbeen links gebroken, op een manier dat de botten eruit kwamen. Dan zetten ze er in het ziekenhuis en stalen pen in, lig je daaar een week tussen 5 van die bejaarden (samen 500 jaar + ). Dan komen ze er na 4 maand achter dat die pen te lang is, komt tegen de knieschijf aan etc, schroeven die afbraken botten die niet aan elkaar wilden groeien, noem maar op. Weer een operatie, een stukje bot ca 3 cm uit het kuitbeen dat inmiddels al aan elkaar zal gehaald, nieuwe pen in het scheenbeen gezet, en weer een weekje tussen die bejaaarden gelegen. Nou hebben ze afgelopen maandag "geprobeerd" om die pen eruit te halen, omdat alles weer een beetje fatsoenlijk aan elkaar gegroeid is, en nu komt het:

Krijg je een ruggeprik, opzich al niet zon leuke ervaring, Drukken ze je een zetpil in je reet, lig je op de operatietafel, en na een half uur begin je toch aardig door te hebben wat ze zoal in je been aan doen zijn. oftewel de verdocing was uitgewerkt. Nog een beetje xtra GHB in het infuus gespoten, maar na een kwartier was ook dat al uitgewerkt. Toen moest er een andere chirurg uit een ander ziekenhuis komen, hebben ze me helemaal weggemaakt met een algehele narcose, wordt ik gvd na 2 uur weer wakker en wat zeggen ze dan: Sorry mar we hadden het verkeerde gereedsschap besteld om die pen eruit te halen. Je wordt nu met een ambulance overgebracht naar een ander ziekenhuis en daar mag je lekker weer 2 dagen tussen die bejaarden liggen.

Dus nu ben ik weer een half jaar verder,

Ik bedoel dan wil ik best een avondje in een of andere vage tent met vage muziek me helemaal de tering zuipen, daar heb ik meer aan dan dit gelul dusssss

Old Post Jan-18-2002 10:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Marco Harleman Click here to Send Marco Harleman a Private Message Visit Marco Harleman's homepage! Add Marco Harleman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by DjRV
2 jaar geleden ofzo hadden we geen flikker te doen op vrijdag avond dus we gingen stappen.Teletext kijken waar de dj's waren,was geen ene fuck behalve erick-e ergens in amstelveen.Vol met goede moed richting amstelveen dus.Na 30 minuten zoeken,toko gevonden,auto geparkeerd en huppa naar binnen. Eenmaal binnen horen we allemaal muziek uit de jaren 80'. "Naja zal wel" dachten we. FF wat drankjes bestellen en rustig gaan zitten.Na een uur waren we ons toch wel erg aan het vervelen,3x micheal jackson-billy jean en dan NIET de remix,is ook niet alles.Wij navragen hoelaat Erick E draaide."Erick-E?Wie is dat?vanavond draait de hele avond Erick F". Naja dat was wel een nightmare come true....

whahaha dies funny

Old Post Jan-19-2002 14:10  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Your worst nightmare
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackKiller weird tune by Picotto @ Timewarp 05 [2005] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKatana - "Fancy Fair" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:08.

Forum Rules: