Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > News Trance label : envoyez vos titres!
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DJule
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by DJ FILX
Cool perfect.

J'espere que dans ma difficile quête je pourrai avec du soutien made in Suisse ;-)

Tu parles de fromage ou de chocolat? lol

Old Post Feb-06-2006 17:18  Switzerland
Click Here to See the Profile for DJule Click here to Send DJule a Private Message Visit DJule's homepage! Add DJule to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ FILX
tranceaddict

Registered: Mar 2005
J'aime pas trop le fromage, mais si t'a des bons plans niveau chocolat, jpense que ca m'aidera assurément a reussir un label trance et prog en France!! lol

Old Post Feb-06-2006 17:52  France
Click Here to See the Profile for DJ FILX Click here to Send DJ FILX a Private Message Visit DJ FILX's homepage! Add DJ FILX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by maxxyme
et puis bon... des gens qui font qqch pour la trance en France... on peut les compter sur les doigts de la main.

En plus, y'en a qui essayent de faire bouger la trance en France, mais s'y prennent très mal en voulant faire un festival international pour 300 personnes
Toute allusion à une situation ayant existé serait purement involontaire.

DJ FILX : comme ça... juste entre nous... tu aurais pas un rip complet du Tiesto at Disney, du début jusqu'à la fin du rappel, sans rajout de jingle radio ou télé, et sans coupure pub ?

Old Post Feb-07-2006 02:50 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005

quote:
Originally posted by DJule
Tu parles de fromage ou de chocolat? lol

LOL

Old Post Feb-07-2006 07:55 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005
Re: News Trance label : envoyez vos titres!

quote:
Originally posted by DJ FILX
Hello, je suis en train de créer un label trance et progressive, et je suis donc interessé par de nouveaux artistes et titres, libres de droits bien sur.

Si ca vous tente, n'hésitez pas a me contacter par mail ou msn pour m'envoyer vos tracks: [email protected]

@+++

belle initiative...
le cas echeant je te previendrai
c pour des releases mp3 ou vinyl?

Old Post Feb-07-2006 07:56 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ FILX
tranceaddict

Non désolé, j'ai rien du tout, j'ai juste une vidéo qu'on m'a gravé mais qui est découpé (le concert dure 1h au lieu de 3!) où on me voit devant la barrière réservée a la foule! Mais fo me connaitre, meme moi j'ai eu du mal a me trouver
Mais ne dérapons pas, jve bien vous raconter tout ce que vous voulez sur ma rencontre avec Tiesto (RDV sur le forum de www.djfilx.com ou j'avais deja raconté pas mal de trucs) mais la c'est des artistes que je recherche.
Pour "l'event" je n'ai jamais commenté et je ne le ferai pas aujourd'hui, mon avis perso me regarde et ne sera pas ecrit (pour l'instant), mais sachez que ce n'est pas ma vision de la bonne manière de défendre la trance, et que j'ai donc l'intention de faire bien des choses, différemment...

Old Post Feb-07-2006 11:09  France
Click Here to See the Profile for DJ FILX Click here to Send DJ FILX a Private Message Visit DJ FILX's homepage! Add DJ FILX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ FILX
tranceaddict

Bonne question Alex!
L'objectif évident est du vinyl, et j'ai deja ce qu'il faut en contact pour cela, mais je n'ai pas l'intention de jeter l'argent de vinyls invendus par les fenetres. Donc ceux la ne seront pressés que si il y a un buzz sur les tracks (j'enverrai des promos digitales ou cd a nombres d'artistes, cela ne les dérange pas).
Après si le track plait, je demanderai a une pointure de le remixer, et la, il y aura pressage.
Bref, je ne peux pas prendre trop de risque, a moins qu'un millionaire veuillent me faire partager son portefeuille, mais oui, il y aura des vinyls pour les bons titres.

Old Post Feb-07-2006 11:15  France
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

Les labels se réveillent en France on dirait. Réveillez vous les producteurs. Et montrez de quoi est capable la French Trance-Touch !

Old Post Feb-07-2006 13:36  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SL-K
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2004

Très bonne initiative colègue!! Dès que j'aurais quelque prods intéressantes je ne manquerais pas de te les faire écouter...

www.eternal-music.fr

"A dj set is more than just playing hit after hit. Dance means being hypnotized and being drawn in by the music. Perhaps nowadays that takes more effort. In the sixties and seventies we didn't have mobile phones and there was much stress.
There was probably more room to be open for new music. I'd like to challenge the crowd nevertheless.
With Armin Only I'd like to show that people are open for new and good music."

Armin Van Buuren - Armin Only 12/11/2005

S-Kape every Wednesday on TotaalFM 10h - 11h CET : The Prog Sessions
S-Kape every 4th Friday on TotaalFM : 14h - 16h CET : Trance in France Show

Old Post Feb-07-2006 13:43  France
Click Here to See the Profile for SL-K Click here to Send SL-K a Private Message Visit SL-K's homepage! Add SL-K to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > News Trance label : envoyez vos titres!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackJon Pleased Wimmin Live @ Naughty But Nice Hereford House ID 1996 [2025] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFerry Corsten - "Punk" (Extended Vocal Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:00.

Forum Rules: