Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > YOJI BIOMEHANIKA till Sthlm 13/4
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

Det borde väl inte vara så att om man är 19 så kommer man inte in på denna fest? Vad det nu är för någon?

Det är få gånger jag värkligen känner att ohhh jag MÅSTE! Men nu är det ett sådant tillfälle.
Så om det inte är så att jag går och avlider (eller ja då inte av någon anledning skulle få komma in pga min ålder) så Ses där!

Old Post Feb-16-2006 16:55  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

Hoppas nu att det är 18 år. Har äntligen åldern inne!

Old Post Feb-16-2006 17:07  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by zoric
Hoppas nu att det är 18 år. Har äntligen åldern inne!

speak normal zoric

Old Post Feb-16-2006 17:09  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by MondayBar
Jobbar du på långfredagen? Festen är ju på skärtorsdag.

jaså... men lätt att komma ihåg sånna datum då.. långfredag och sånt e ju inget man håller reda på ändå

men e jag bara ledig så ska jag la försöka.. men som swe_trance sa så e jag gryyyym på att komma med bortförklaringar
få se vad jag hittar på denna gången

Old Post Feb-16-2006 17:14  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

quote:
Originally posted by The_G0dfather
speak normal zoric

I wonder if you can pronounce that, go back to the Sports Forums now!

Old Post Feb-16-2006 17:19  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

Alltså varför är det sån panik från bla tc men även här om att det skulle vara 20? Vad jag vet har det inte varit en stor dj här med åldersgräns 20 dom senaste 3åren (förutom kryssningarna såklart)

Old Post Feb-17-2006 17:31  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kvicket
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2004

Mondaybar har ju haft 20 senaste festerna på GK, dock så har man kunnat maila in och fixa in sig iaf..

Old Post Feb-17-2006 19:07  Sweden
Click Here to See the Profile for Kvicket Click here to Send Kvicket a Private Message Add Kvicket to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by mr_fisken
Alltså varför är det sån panik från bla tc men även här om att det skulle vara 20? Vad jag vet har det inte varit en stor dj här med åldersgräns 20 dom senaste 3åren (förutom kryssningarna såklart)

Har det varit någon panik här om att det skulle vara 20?
I så fall har jag missat den paniken
Men är det konstigt att folk inte vill att det ska vara 20+? När man längtat och längtat tills man fyller 18 för att kunna gå på fester så vill man ju inte att det ska vara en ännu högre åldersgräns.
Nu har jag inte kollat något på Tc men att man frågar eller påtalar något om åldersgränen är väl bättre än att folk ska bli glada och sen upptäcka att aj fan jag kan inte gå eftersom jag är för liten eller?

Old Post Feb-17-2006 22:29  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

Mondaybar har ju de senaste åren haft 18 förköp 20 i dörren så jag tror inte folk behöver oroa sig. Jag tycker det är mer intressant att veta vart det kommer hålla hus, hoppas på GK. Kan bli riktigt gott drag där om dom gör allting rätt, förutsatt att det nu ÄR mondaybar som håller i festen (kan inte tänka mig annat).

Jag kommer givetvis vara där iaf, yoji impade tillräckligt på mig TE2005 för att jag ska vilja se honom igen

batteries not included.

- dave

Old Post Feb-18-2006 00:03  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

quote:
Originally posted by Pjox
Har det varit någon panik här om att det skulle vara 20?
I så fall har jag missat den paniken
Men är det konstigt att folk inte vill att det ska vara 20+?

Panik är kanske en överdrift men ett ord som man i mina vänskapskretsar använder när det tjatas om något
Tror som sagt det är 18 i förköp som vanligt så alla bör kunna vara lugna

bli inte så arg kvinna

Old Post Feb-18-2006 00:12  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dragon Kick
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2004

Hoppas som satan på att det blir 18 vid förköp, no way in hell att man missar det här

Ett perfekt tillfälle att konvertera kompisar från den "mörka" sidan (r'n'b) till vår sagovärld

Old Post Feb-18-2006 02:47  Sweden
Click Here to See the Profile for Dragon Kick Click here to Send Dragon Kick a Private Message Add Dragon Kick to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

verkar som det blir göta källare enligt hans hemsida iaf

Old Post Feb-21-2006 20:46  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > YOJI BIOMEHANIKA till Sthlm 13/4
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMR.C - I Love Techno 2003 DVD [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOBLIK - "Restless" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:29.

Forum Rules: